2 of 175 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Theaterindelingen e.d.
  [ # 16 ] 16 May 2009 08:32 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  688
Geregistreerd  2009-04-30

Ja hoop ik ook! Zou wel heel fijn zijn als je dat zelf kunt kiezen via Top Ticket Line!

   Handtekening   

http://www.mjoesical.nl

  [ # 17 ] 16 May 2009 02:34 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  384
Geregistreerd  2007-05-09

RoosjeBertens - 15 May 2009 10:33 PM

Aankomend seizoen kun je bij Theater aan de Parade, eindelijk, bij het online reserveren je eigen stoelen bepalen. Dat is echt prettig.

In het Chassé Theater in Breda ook.
Maar ik heb dat hele nieuwe systeem ondertussen al 10.000 keer vervloekt, want het is allemaal zo langzaam.

Wel leuk trouwens, je krijgt het zicht op het toneel vanaf je stoel te zien, ik ben benieuwd wie die foto’s heeft mogen maken, lijkt me een hele klus.

  [ # 18 ] 16 May 2009 02:42 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

bij de duitse afdeling van topticketline kan het dus al

en ik moet zeggen het is echt super

bij het parktheater eindhoven werken ze volgens mij al langer met deze vorm van kaartjes verkopen
en ik zelf vind het echt super

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 19 ] 16 May 2009 04:28 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  517
Geregistreerd  2007-04-04

ivje - 16 May 2009 02:42 PM

bij de duitse afdeling van topticketline kan het dus al

en ik moet zeggen het is echt super

bij het parktheater eindhoven werken ze volgens mij al langer met deze vorm van kaartjes verkopen
en ik zelf vind het echt super

De spaanse topticketline laat je ook zelf je plaatsen kiezen.. Echt ideaal..

  [ # 20 ] 26 May 2009 08:20 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Als je via Google Maps de locatie van een theater opzoekt, zie je soms de link street view.
Als je daarop klikt, dan zie je de straat waaraan het theater ligt. Door middel van de pijltjes linksboven kan je draaien. Door op de pijltjes op de gele horizontale streep te klikken kan je je verplaatsen.

Street view is beschikbaar in en rondom Amsterdam, Rotterdam en Groningen.
Het werkt dus nog niet voor alle plaatsen in Nederland maar bijvoorbeeld wel voor:
Nieuwe Luxor Theater Rotterdam, waar de artiesteningang heel goed te zien is en na horizontale beweging ook de gewone ingang, met de afbeelding van Les Miserables erop. Weet je ook meteen hoe oud de beelden ongeveer zijn. Probeer maar eens!
Oude Luxor Theater
Martiniplaza Groningen
Theater Het Kruispunt Barendrecht

Helaas zijn er nog geen beelden van de omgeving van de bekendste Amsterdamse theaters, Carré en RAI.

  [ # 21 ] 26 May 2009 11:23 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  492
Geregistreerd  2009-05-23

ivje - 16 May 2009 02:42 PM

bij het parktheater eindhoven werken ze volgens mij al langer met deze vorm van kaartjes verkopen
en ik zelf vind het echt super

Alleen bij losse verkoop, nog niet bij voorverkoop. Voorverkoop gaat nog steeds met een loting.
Ik zou graag zien dat alle theaters de zelf kies programma gaan gebruiken, ook bij de voorverkoop.
Bij een aantal theaters met je nog steed 5 of 6 voorstellingen kiezen om mee kaarten te bestellen in de voorkoop. Terwel ik maar naar 1 of 2 voorstellingen toe wil.

  [ # 22 ] 27 May 2009 09:41 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Heeft iemand ervaring met de eerste of tweede rij van het chasse theater in Breda. Zit je daar goed of is het te dichtbij?

  [ # 23 ] 27 May 2009 02:01 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

myrte - 27 May 2009 09:41 AM

Heeft iemand ervaring met de eerste of tweede rij van het chasse theater in Breda. Zit je daar goed of is het te dichtbij?

Het chassé heeft voor de eerste 5 rijen drie vakken. Links en rechts staan stoelen, het middelste vak wordt indien van toepassing, de orkestbak. Op de 1e of 2e rij zit je dus meestal links of rechts. Het podium is niet zo hoog, dus je hoeft niet omhoog te kijken. Ik heb daar Evita vanaf rij 1 gezien en dat was prachtig.

  [ # 24 ] 27 May 2009 02:23 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Hanstmf - 27 May 2009 02:01 PM
myrte - 27 May 2009 09:41 AM

Heeft iemand ervaring met de eerste of tweede rij van het chasse theater in Breda. Zit je daar goed of is het te dichtbij?

Het chassé heeft voor de eerste 5 rijen drie vakken. Links en rechts staan stoelen, het middelste vak wordt indien van toepassing, de orkestbak. Op de 1e of 2e rij zit je dus meestal links of rechts. Het podium is niet zo hoog, dus je hoeft niet omhoog te kijken. Ik heb daar Evita vanaf rij 1 gezien en dat was prachtig.

Bedankt voor je reactie! Weet je toevallig ook iets over de plaatsen voor in de zaal aan de zijkanten (3de rang) ? Als ik via de site kijk naar het uitzicht op het toneel lijkt dit vanaf de eerste rijen heel goed. Pas vanaf rij 4 valt er een stuk van het podium weg… Maar ja, zou toch niet voor niets 3de rang zijn?

  [ # 25 ] 27 May 2009 03:59 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Iemand anders toevallig ervaring met de plaatsen voor in de zaal aan de zijkanten van het chasse theater in Breda? (derde rang)

  [ # 26 ] 09 June 2009 02:03 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  80
Geregistreerd  2008-02-02

Kan iemand mij wat vertellen over de Stadsschouwburg in Utrecht?
Ik heb op internet al de plattegrond gezien. Maar daar heb ik een vraag over.
Zijn de rijen 1 t/m 13 ‘gelijk vloers’ en dan als je op rij 14 zit, zit je dan hoger dan de rijen 1 t/m 13?

  [ # 27 ] 09 June 2009 03:12 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  92
Geregistreerd  2008-05-01

Pirrar - 09 June 2009 02:03 PM

Kan iemand mij wat vertellen over de Stadsschouwburg in Utrecht?
Ik heb op internet al de plattegrond gezien. Maar daar heb ik een vraag over.
Zijn de rijen 1 t/m 13 ‘gelijk vloers’ en dan als je op rij 14 zit, zit je dan hoger dan de rijen 1 t/m 13?

Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij lopen de rijen vanaf het begin langzaam omhoog. Rij 1 t/m 13 is dus volgens mij niet ‘gelijk vloers’, maar langzaam (met de nadruk op langzaam) oplopend. Maar moet eerlijk zeggen dat ik er al een tijdje niet ben geweest, dus misschien kan iemand me aanvullen of verbeteren

  [ # 28 ] 09 June 2009 03:31 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  243
Geregistreerd  2009-03-31

Klopt, het loopt vanaf rij 1 langzaam op naar het einde. Ik vind zelf dat je het eigenlijk overal wel goed kunt zien in Utrecht. Heb ook wel eens rij 19 ofzo gezeten en valt mee. Als er een orkestbak is, is rij 5 de eerste rij trouwens 😊

Rij 14 is dus net ietsje hoger dan rij 13, net zoals rij 13 ietsje hoger is dan rij 12 😊

  [ # 29 ] 09 June 2009 08:44 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

richard.2000 - 26 May 2009 11:23 AM
ivje - 16 May 2009 02:42 PM

bij het parktheater eindhoven werken ze volgens mij al langer met deze vorm van kaartjes verkopen
en ik zelf vind het echt super

Alleen bij losse verkoop, nog niet bij voorverkoop. Voorverkoop gaat nog steeds met een loting.
Ik zou graag zien dat alle theaters de zelf kies programma gaan gebruiken, ook bij de voorverkoop.
Bij een aantal theaters met je nog steed 5 of 6 voorstellingen kiezen om mee kaarten te bestellen in de voorkoop. Terwel ik maar naar 1 of 2 voorstellingen toe wil.

Ik heb bij de VOORVERKOOP van Mamma mia (21april kaartjes gekocht voor 2 voorstellingen) en Love me tender (ook voordat de lotingverkoop begon) ZELF mijn plaatsen uitgekozen

en toen ik kaarten voor hairspray kocht en het vakje zelf plaatsen en betalen aanvinkte kreeg al een plaats toegewezen (gelukkig wel rij 1) (2 juni gekocht)

dus wat jij zegt klopt niet

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 30 ] 09 June 2009 10:08 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  492
Geregistreerd  2009-05-23

ivje - 09 June 2009 08:44 PM
richard.2000 - 26 May 2009 11:23 AM
ivje - 16 May 2009 02:42 PM

bij het parktheater eindhoven werken ze volgens mij al langer met deze vorm van kaartjes verkopen
en ik zelf vind het echt super

Alleen bij losse verkoop, nog niet bij voorverkoop. Voorverkoop gaat nog steeds met een loting.
Ik zou graag zien dat alle theaters de zelf kies programma gaan gebruiken, ook bij de voorverkoop.
Bij een aantal theaters met je nog steed 5 of 6 voorstellingen kiezen om mee kaarten te bestellen in de voorkoop. Terwel ik maar naar 1 of 2 voorstellingen toe wil.

Ik heb bij de VOORVERKOOP van Mamma mia (21april kaartjes gekocht voor 2 voorstellingen) en Love me tender (ook voordat de lotingverkoop begon) ZELF mijn plaatsen uitgekozen

en toen ik kaarten voor hairspray kocht en het vakje zelf plaatsen en betalen aanvinkte kreeg al een plaats toegewezen (gelukkig wel rij 1) (2 juni gekocht)

dus wat jij zegt klopt niet

In het programmaboek staat: inschrijven loting 9 tot 24 mei, losse verkoop va 2 luni.
Heb dus netjes gewacht op de losseverkoop om er zeker van dat ik zelf een stoel kon kiezen.

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 175
‹‹ Parktheater Eindhoven      Amsterdam Rai? ››