72 of 75 | ‹ First  < 70 71 72 73 74 >  Last ›
Castbus in lopen: doen of niet doen? En rare verhalen over hysterische fans.
  [ # 1066 ] 17 July 2017 11:03 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

Iedereen is gister gewoon via de AU gegaan en iedereen heeft tijd genomen voor een foto/praatje.

  [ # 1067 ] 18 July 2017 06:28 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Zag wel wat ongemakkelijke filmpjes voorbij komen op insta…

  [ # 1068 ] 18 July 2017 10:56 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

MarronSisters - 18 July 2017 06:28 AM

Zag wel wat ongemakkelijke filmpjes voorbij komen op insta…

vreselijk ik ook !
Die persoon die zaterdag riep ik neem een andere route deed dat uiteindelijk niet.
Laurie van Iersel zie je haar lach inhouden op insta en Pieter draait zich nog eens om.
Cher neemt de fan in kwestie serieus maar Samantha de Water is getraind om deze fan op afstand te houden. De fan is net een scanner terwijl het castlid met haar praat kijkt ze al druk om zich heen. Ze gaat zelfs een reis boeken naar Madrid om daar nu weer deze dame te ontmoeten

  [ # 1069 ] 18 July 2017 11:16 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Wil iemand mij die namen doorgeven per inbox? Kan ik ook ff lachen😂

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 1070 ] 18 July 2017 11:23 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Dat die ene fan (of zijn het verschillende?) storend gedrag vertoont begrijp ik wel uit de berichten hier, maar hebben jullie dan niet overwogen deze fan zelf eens aan te spreken of een berichtje te sturen? Van zelfreflectie lijkt niet veel sprake te zijn bij deze dame en zolang ze aandacht krijgt van de artiesten (wat altijd wel zal gebeuren) zal dat ook niet komen. Tuurlijk is het niet de taak van mede-AU’ers om er iets aan te doen, maar ze valt blijkbaar nogal negatief op zonder dat ze het doorheeft. Dan lijkt het me zinniger haar eens vriendelijk uit proberen te leggen dat wat ze doet averechts werkt in plaats van hier te bespreken hoe raar ze wel niet is. Ik weet dat dit topic bedoeld is om fangedrag te bespreken, maar namen en shamen (soort van) vind ik niet echt chic..

  [ # 1071 ] 18 July 2017 12:02 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Namen noem ik bewust niet en ook niet van wie deze persoon fan is,want dan weet iedereen meteen wie ik bedoel en dat vind ik niet netjes. Maar verbaas me wel echt over het gedrag. En deze fan is er door andere fans wel op aangesproken volgens mij, maar ze ziet het zelf niet, dat is het probleem denk ik. Begreep ook dat ze door bepaalde castleden is geblockt, maar zelfs dan ziet ze het nog niet in.

  [ # 1072 ] 18 July 2017 12:03 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

‘zulke’ fans hebben een plaat voor de kop en zullen het (goed bedoelde) advies om wat te minderen niet begrijpen/aannemen.

  [ # 1073 ] 18 July 2017 12:29 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Fair enough, jammer dat ze die kritiek niet aanneemt. Ik begrijp ook wel dat haar gedrag vragen oproept en het is zeker interessant om te discussiëren over de volhardendheid van fans, maar als iedereen telkens update over wat ze nu weer heeft gedaan wordt het uiteindelijk meer een “wijzen en lachen”-situatie. Zo komt het althans op mij over, en ik zou de discussie persoonlijk niet rondom één persoon houden. Ze is nu al vaak genoeg genoemd dat ze wel een duidelijker profiel heeft dan een willekeurige fan bij de AU.

  [ # 1074 ] 18 July 2017 12:55 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

.

[ Gewijzigd: 21 July 2017 08:12 PM by AfterForever ]
  [ # 1075 ] 18 July 2017 01:16 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ze stevent af op een aanklacht wegens stalking, lijkt het. Sneu voor de castleden in kwestie, het gaat op den duur ook wegen op het vertrouwen in en de aandacht voor andere fans en geïnteresseerden die wel die afstand kunnen respecteren.

(Ik heb geen idee over wie het gaat, trouwens.)

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 1076 ] 18 July 2017 01:50 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Ik heb er ooit een gekend die zich ook zo gedroeg. Ik hoorde destijds ook van castleden dat ze een ommetje maakten als de persoon in kwestie via Hyves nog had medegedeeld dat hij/zij langs zou komen.
Zelfs ik kreeg het benauwd als ik de persoon weer zag tijdens een show, omdat er altijd opgeschept moest worden hoe vaak er iemand op de foto was gezet. Ook ik ging die persoon uit de weg.
Volgens mij is deze wel wat volwassener geworden, als ik de Facebook pagina moet geloven doet hij/zij dit nu een stuk minder. Misschien is er nog hoop voor degene waar er hier over gesproken wordt.

  [ # 1077 ] 14 April 2018 11:45 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  62
Geregistreerd  2011-08-09

Vol verbazing dit topic gelezen. Kwam er toevallig op omdat ik momenteel een groepje dames steeds voorbij zie komen op Instagram die zo ongeveer iedere week bij zowel The Lion King als On Your Feet zijn. Op zich natuurlijk prima als je een show zovaak wil zien als je budget dat toelaat, want daar val je an sich niemand mee lastig, maar vol verbazing zie ik voorbij komen dat zij iedere week (soms meerdere keren per week) bij de artiestenuitgang staan met cadeaus etc en daar sinds kort ook over vloggen. Mijn oprechte vraag is dan ook echt waarom?! Zien deze mensen zelf niet in hoe genant dat is? als je nou een jaar of 13, 14, 15 bent kan ik jet me nog enigzins voorstellen, maar ze zijn ook allemaal 18+ wat het dan nog iets genanter maakt. Ik denk ook echt dat sommige castleden uit beleefdheid aardig blijven doen, maar soms ook zoiets hebben van okeeeee…..

Misschien ben ik de enige die dit een beetje awkward vind hoor, maar moest het toch even kwijt

  [ # 1078 ] 14 April 2018 02:20 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  168
Geregistreerd  2012-07-17

Anne-Saar - 14 April 2018 11:45 AM

Vol verbazing dit topic gelezen. Kwam er toevallig op omdat ik momenteel een groepje dames steeds voorbij zie komen op Instagram die zo ongeveer iedere week bij zowel The Lion King als On Your Feet zijn. Op zich natuurlijk prima als je een show zovaak wil zien als je budget dat toelaat, want daar val je an sich niemand mee lastig, maar vol verbazing zie ik voorbij komen dat zij iedere week (soms meerdere keren per week) bij de artiestenuitgang staan met cadeaus etc en daar sinds kort ook over vloggen. Mijn oprechte vraag is dan ook echt waarom?! Zien deze mensen zelf niet in hoe genant dat is? als je nou een jaar of 13, 14, 15 bent kan ik jet me nog enigzins voorstellen, maar ze zijn ook allemaal 18+ wat het dan nog iets genanter maakt. Ik denk ook echt dat sommige castleden uit beleefdheid aardig blijven doen, maar soms ook zoiets hebben van okeeeee…..

Misschien ben ik de enige die dit een beetje awkward vind hoor, maar moest het toch even kwijt

Je bent zeker niet de enige!! 😊

   Handtekening   

Chantalfan

  [ # 1079 ] 14 April 2018 02:44 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

Dat zijn vriendinnen van mij ^^

En elke week, dat valt echt heel erg mee en al was dat niet zo….. ze gedragen zich gewoon, dringen zich aan niemand op, blijven beleefd en houden afstand als de desbetreffende persoon dat wil…..ze zijn niemand tot last, behalve jou op dit moment, mijn advies meid: kijk die vlogs niet en volg ze niet op instagram 😉

  [ # 1080 ] 15 April 2018 12:36 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  62
Geregistreerd  2011-08-09

AfterForever - 14 April 2018 02:44 PM

Dat zijn vriendinnen van mij ^^

En elke week, dat valt echt heel erg mee en al was dat niet zo….. ze gedragen zich gewoon, dringen zich aan niemand op, blijven beleefd en houden afstand als de desbetreffende persoon dat wil…..ze zijn niemand tot last, behalve jou op dit moment, mijn advies meid: kijk die vlogs niet en volg ze niet op instagram 😉

Het stoort mij niet hoor, dat hoor je me ook nergens zeggen, maar naar mijn mening is het wel wat genant! Ik hoop eigenlijk dat ze dit lezen en kritisch naar zichzelf kijken en zich realiseren dat het misschien allemaal wat té is. Enne… Ik volg ze zelf niet. Ik volg mensen die hen toevallig volgen en dan zie je wel eens wat voorbij komen. Overigens was mijn bericht ook niet bedoeld om mensen voor schut te zetten oid, maar gewoon uit verbazing dat mensen zich zo gedragen.

‹ First  < 70 71 72 73 74 >  Last ›
72 of 75