2 of 75 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Castbus in lopen: doen of niet doen? En rare verhalen over hysterische fans.
  [ # 16 ] 26 May 2009 07:58 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  889
Geregistreerd  2008-05-04

Dit zou hetzelfde idee zijn als wanneer jij ergens in je auto op een parkeerplaats aan het wachten bent op iemand en er stapt een wildvreemd iemand in je auto.. dat wil je toch niet? De mensen in de bus spelen toevallig in een musical, maar zijn toch geen publiek bezit ofzo, ze hebben toch ook recht op rust?

Conclusie: ik vind gewoon dat je dat niet hoort te doen..

  [ # 17 ] 26 May 2009 08:24 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Ik denk niet dat dit echt een discussie is. Iedereen vind dat het niet kan! Ik denk zelfs dat de mensen die het gedaan hebben, achteraf spijt hebben en ook begrijpen dat ze iets hebben gedaan wat niet de bedoeling is. Maar op het moment zelf ben je misschien zo enthousiast en wil je zo graag een handtekening/foto van een bepaald artiest dat je er niet bij nadenkt. Dat is geen excuus, maar ik zie ook weleens mensen bij de artiesten ingang die zo druk en enthousiast zijn dat ik er niet van zou opkijken als zij ook even de bus inliepen.

  [ # 18 ] 26 May 2009 09:29 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

echt niet doen; hoe haal je het in je hoofd als je het doet

  [ # 19 ] 26 May 2009 09:52 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Niet iedereen vind dat het niet kan. Ik denk niet dat de mensen die dit deden (en dit op het forum hebben gezet) er spijt van hebben. Als je het zo blij online zet schaam je je er dus absoluut niet voor.

Maar ik heb in de andere topics mn mening al duidelijk gemaakt. Ik zeg ABSOLUUT NIET DOEN

  [ # 20 ] 26 May 2009 10:47 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Haha Nikki jij snapt m, ik vond dat ook zo vreemd, even blij online zetten dat je de bus in wilde stappen of gestapt bent…
Vandaar dat ik de meningen een beetje wilde peilen.
Gelukkig is tot nu toe iedereen het met me eens.


Maar ben ook zo nieuwsgierig naar mensen die dit wel wilden doen of hebben gedaan, wat is dan je reden…?

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 21 ] 26 May 2009 11:09 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  358
Geregistreerd  2008-08-18

En dan vinden mensen het vreemd dat sommige spelers niet zo blij zijn met de fans, ik vind dat niet raar. 99% is normaal maar net die ene verpest het wel voor de rest, hopelijk beseffen zij dat ook. immers blijven die “nare” fans meer hangen dan de normale fans

  [ # 22 ] 26 May 2009 11:21 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  126
Geregistreerd  2009-03-27

Marilena - 26 May 2009 07:00 AM

Ik zeg ook niet doen, maar ik ben wel benieuwd hoe er gereageerd wordt als het wel gedaan wordt, door zowel cast / crew als andere fans. Heeft iemand dat wel eens meegemaakt / gezien?

Ik heb het nog niet meegemaakt, maar ik weet wel hoe ik zou reageren. Ik zou de persoon in kwestie vriendelijk doch dringend verzoeken de bus direct weer te verlaten. Al zal ie waarschijnlijk niet eens zo ver komen, omdat de chauffeur ‘m al heeft tegengehouden. Ik zal ‘m vrijdag wel eens vragen trouwens of ie het wel eens heeft meegemaakt.

grtz
JeroenG

  [ # 23 ] 26 May 2009 11:24 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Ik ben het er natuurlijk mee eens dat je de castleden niet moet lastigvallen. Maar wat ik las in andere topics was dat het gevraagt werd. En misschien dat er soms iemand is die nog brutaler is en de bus gewoon in gaat. Nee, dat is misschien niet netjes maar om er nou zo’n ophef over te maken… Ik denk dat het allemaal wel mee valt…

  [ # 24 ] 26 May 2009 12:32 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  199
Geregistreerd  2003-02-03

Ik vind ook dat het niet kan. Wat al eerder is gezegd, de reistijd is hun privétijd.

  [ # 25 ] 26 May 2009 12:48 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Veertje - 26 May 2009 10:47 AM


Maar ben ook zo nieuwsgierig naar mensen die dit wel wilden doen of hebben gedaan, wat is dan je reden…?

Denk je dat die twee uit de andere topics die het dus gedaan hebben hier nog zullen reageren…..? En degenen die het ook gedaan hebben maar nog niet hebben verteld durven hun mond nu al helemaal niet meer open te trekken :tong:

Maar snap het ik ben ook wel benieuwd waarom mensen dat doen.

  [ # 26 ] 26 May 2009 12:58 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  209
Geregistreerd  2009-03-13

Durske - 26 May 2009 07:58 AM

Dit zou hetzelfde idee zijn als wanneer jij ergens in je auto op een parkeerplaats aan het wachten bent op iemand en er stapt een wildvreemd iemand in je auto.. dat wil je toch niet? De mensen in de bus spelen toevallig in een musical, maar zijn toch geen publiek bezit ofzo, ze hebben toch ook recht op rust?

Conclusie: ik vind gewoon dat je dat niet hoort te doen..

Sluit ik me helemaal bij aan.

  [ # 27 ] 26 May 2009 01:13 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  429
Geregistreerd  2009-01-20

ten eerste zou ik het al niet durven, vind bij de au staan al spannend, dus zomaar die bus in springen lijkt me niet echt een actie voor mij.
En er is tijd bij de au voor een handtekening en een foto, ze gaan niet voor niets de bus in, dan willen ze niet meer/dan zijn ze gewoon moe. Daar moet je gewoon respect voor hebben.

   Handtekening   

It takes both rain and sunshine to make a rainbow

  [ # 28 ] 26 May 2009 02:22 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  118
Geregistreerd  2009-05-25

Het idee alleen al! :|
Nee… zoiets doe je gewoon niet.. ze “lastig” vallen bij de Au is natuurlijk prima.. maar de bus in stappen… nee dan ga je echt te ver…

   Handtekening   

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

  [ # 29 ] 26 May 2009 03:06 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  330
Geregistreerd  2008-08-16

Jemig, ik snap dat dus echt niet!
Het zou ten eerste nooit bij mij opkomen,
En ik zou t al helemaal niet durven!

Ik vind AU-en al niet altijd even leuk, laat staan zoiets!!
Je moest je schamen als je zomaar die bus instapt,

  [ # 30 ] 26 May 2009 03:16 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  277
Geregistreerd  2008-11-01

Ik weet dat dit topic ook over mijn reactie gaat, maar laat me nu toch nog één laatste keer het verhaal vertellen.

Wij liepen naar de bus, en dat meisje wat met ons meeliep, vroeg netjes aan de buschauffeur, kan Freek even komen enz. Freek vond dat goed, en dus kwam hij. Ze is dus niet eens in de bus gestapt eigenlijk, maar in al mijn enthousiasme vertelde ik het een beetje té overdreven. Ik zou zelf absoluut niet zo’n bus in durven te stappen, dat is idd wat te vaak al is gezegd; schending van privacy! Ik vind het ook niet kunnen, maar ik wil nog ff duidelijk maken dat het gewoon netjes werd gevraagd, en niet zoals ik dus in mijn enthousiasme zei; de bus in sneakte, want dat was dus niet zo. Het is dus niet dat à­k dit heb gedaan, hoop dat het nu een beetje duidelijk is, en dat we eindelijk een punt kunnen zetten hierachter, want niemand vindt dit oké, ook ik niet.

En @_niX; ik reageer toch maar wel, zodat we hier een gesloten boek van kunnen maken, want dit is een discussie waarbij iedereen(lijkt me) toch dezelfde mening heeft.

   Handtekening   

Als je de omelet niet durft te maken, hoef je die champignons ook niet meer te snijden

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 75