3 of 75 |  < 1 2 3 4 5 >  Last ›
Castbus in lopen: doen of niet doen? En rare verhalen over hysterische fans.
  [ # 31 ] 26 May 2009 03:16 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

Nu ik de uitleg gelezen heb kan ik mij het “Tarzan Cast-bus incident”  goed voorstellen en vind ik het eigenlijk wel grappig 😄  Ze zal geen moment gedacht hebben echt mee te mogen.  😄

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 32 ] 26 May 2009 03:30 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Sjoerd - 26 May 2009 03:16 PM

En @_niX; ik reageer toch maar wel, zodat we hier een gesloten boek van kunnen maken, want dit is een discussie waarbij iedereen(lijkt me) toch dezelfde mening heeft.

Ik bedoel er niks mee hoor, vind het wel tof dat je reageert. Ik bedoelde het meer zo van iedereen geeft zulke heftige “WAAAAT?!?!?!” reacties dat ik niet zou denken dat degene die het gedaan hadden zouden durven reageren :tong:

Maar ik vind het wel een leuke discussie (nouja discussie..) en ik zou eigenlijk wel meer van dit soort verhalen willen horen (zonder dat we dan allemaal NOG een keer gaan roepen van NEEE DAT KAN NIET)

Maar jouw uitleg is zo idd een stuk beter: in het andere topic kwam die héél anders over.

  [ # 33 ] 26 May 2009 03:42 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  277
Geregistreerd  2008-11-01

Ja ik snap ook dat je het zo bedoelt hoor! Het zou best een leuke discussie zijn, maar iedereen staat toch aan dezelfde kant haha :tong:

   Handtekening   

Als je de omelet niet durft te maken, hoef je die champignons ook niet meer te snijden

  [ # 34 ] 26 May 2009 03:48 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Jaa okee.. Maar ben wel benieuwd of mensen nog ergere verhalen kennen.. Niet bijvoorbeeld alleen de castbus maar misschien andere brutale verhalen van zichzelf, of van anderen..

Misschien is dat een beter idee om het over te hebben! Want we staan idd allemaal aan dezelfde kant… 😉

  [ # 35 ] 26 May 2009 04:47 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  416
Geregistreerd  2006-11-20

__niX - 26 May 2009 03:48 PM

Jaa okee.. Maar ben wel benieuwd of mensen nog ergere verhalen kennen.. Niet bijvoorbeeld alleen de castbus maar misschien andere brutale verhalen van zichzelf, of van anderen..

Als ik bijvoorbeeld een fan bij een AU enthousiast tegen een hoofdrolspeelster hoor roepen: “ik heb weer net zulk haar zoals jij, want dat probeer ik altijd bij te houden!! :D “, dan heb ik daar persoonlijk wel mijn bedenkingen bij. En als ik fans onder elkaar hoor vertellen dat ze exact hebben uitgezocht welke acteur waar zijn/haar kleding koopt, dan vind ik dat meer schending van privacy dan even naar een bus roepen of je mee mag rijden. Ik bedoel, dat is mijn ogen toch een grens waar het “fan zijn” overgaat in lichtelijk stalken..

   Handtekening   

Eigenlijk heet ik gewoon Jacko..

  [ # 36 ] 26 May 2009 05:19 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Hahaha dat vind ik eigenlijk wel triest (A)

  [ # 37 ] 26 May 2009 06:07 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Yakko - 26 May 2009 04:47 PM

En als ik fans onder elkaar hoor vertellen dat ze exact hebben uitgezocht welke acteur waar zijn/haar kleding koopt, dan vind ik dat meer schending van privacy dan even naar een bus roepen of je mee mag rijden. ..

Dat hangt er wel weer van af he. Als ze ‘m een week stalken winkel in winkel uit is t wel tamelijk ziek. Als ze gewoon vragen waar hij/zij die geweldige schoenen vandaan hebben kan ik het niet erg vinden.

Maar fangedrag balanceert natuurlijk op een randje. Als de artiesten de uitgang uitkomen zijn ze klaar met werken. Zelf wil je dan ook naar huis, dus die basisgedachte zal voor de spelers echt niet anders zijn. De ene zal fans waarderen, de andere zich verbazen of misschien wel aan ze ergeren. Vriendschappelijke onderonsjes tussen fan en artiest zijn denk ik net zo voorstelbaar als de gedachte: Gatver, alweer (al dan niet specifiek op éen persoon gericht).

Ik vraag me ook af of er een kentering komt, nu toch voor mijn gevoel steeds vaker na afloop in de foyer een handtekeningensessie is. Zouden ze het dan nog leuk vinden dat er ook nog eens mensen bij de uitgang staan?

  [ # 38 ] 26 May 2009 06:30 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Denk dat de grote artiesten daar wel klaar mee zijn. Denk dat mensen als Freek die hysterische meiden wel zat is.

Volgens mij vinden de onbekende(re) ensembleleden het wel leuk dat iemand met hun op de foto wil. Maar ook ‘met mate’, ik zou ook gek worden dat als ik de deur uitga en iedereen aan mn hoofd zeurt en kadootjes hier en daar en ooo foto.

  [ # 39 ] 26 May 2009 06:36 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Twee mensen uit het ensemble van Footloose vonden het in ieder geval wel leuk, namelijk Evert Jan Korving en Frank Beurskens. Met Footloose in Nijmegen kwamen zij nl. signeren in de foyer na afloop als zijnde “twee sterren uit de cast”, maar ze mochten alleen maar officiele merchandise signeren en geen toegangskaartjes bijvoorbeeld. Toen dus toch iemand zijn/haar kaartje wilde laten signeren, en daarvoor tegen gehouden werd door iemand van het productieteam (denk ik) die erbij stond, zei een van die jongens “kom dadelijk maar naar de artiestenuitgang”. Geeft toch wel aan dat ze het toch wel leuk vinden op zich 😊. Maar niet altijd natuurlijk, en ik kan me ook voorstellen dat “gewone” ensembleleden het minder vermoeiend vinden dan de grote sterren die iedere dag een stuk of 5 tot 10 fans op zich af krijgen met vragen voor handtekening en foto enzo.

  [ # 40 ] 26 May 2009 07:39 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  458
Geregistreerd  2005-02-19

Z,n bus incident heb ik een aantal jaar geleden meegemaakt en ik kan je vertellen dat de persoon in kwestie door de chauffeur naar buiten gewerkt word. Ik stond er bij en op dat moment vond ik het nog wel grappig, qua sfeer kon het. Maar nu ik er zo over nadenk is het eigenlijk belachelijk dat mensen dat doen. Vooral omdat je mensen hebt die het gedrag kopieren. Een vriendin heeft ook wel is met haar voet op de eerste trede gestaan om de chauffeur iets te vragen, zij wilde overigens niks van de musicalspelers. Nu doet ze dat ook niet meer vanwege de reden van dit topic. Kortom gewoon niet doen.

Ik heb wel eens gevraagd aan een artiest waar zij bepaalde schoenen gekocht had, dit had niks met haar te maken behalve het feit dat ze die schoenen aanhad en ik ze graag al lange tijd wilde hebben. Andersom heb ik het ook wel eens gehad dat een castlid aan mij vroeg waar ik volgens mij een vest vandaan had. Dus op die manier vind ik het prima en mag het van mij ook. Maar mensen die alles gaan kopen en doen zoals hun ster vind ik een beetje vervelend, vooral als ze tegen je staan te vertellen dat ze de zelfde jas hebben als die en de zelfde broek als die en de zelfde schoenen enz enz enz enz.

Ik kan mij herinneren (het kan ergens anders geweest zijn) dat het hele artiestenuitgang verhaal wel eens ter discussie gesteld is. Ik ben er absoluuut voor dat dit blijft zolang mensen het normaal houden, en dan heb ik het over bijvoorbeeld een foto, handtekening en een complimentje of het geven van een kaartje. Ik heb walgelijke dingen meegemaakt de afgelopen jaren. Bijvoorbeeld iemand die harstikke kwaad werd omdat een artiest niet meteen het kadootje open maakte, of omdat een artiest weigerde mee te werken aan een filmpje, of iemand die opgetilt wilde worden door een artiest, de artiest dit niet deed en de persoon vervolgens kwaad werd en aan iedereen ging vertellen wat voor een enorme zak de artiest in kwestie zou zijn. Ik heb die gene daar op aangesproken en toen kreeg ik nog een grote bek ook. Ik vind namelijk dat een artiest nooit verplicht mag worden handtekeningen te geven of op de foto te gaan (je zal maar een k*t dag hebben en je jezelf later terug zien op een forum) doen ze dat dan is het een gift doen ze dat niet dan heb ik daar respect voor.

Kortom houd het netjes, het is goed om jezelf zo af en toe te vragen of het niet een obsessie aan het worden is.

[ Gewijzigd: 26 May 2009 07:49 PM by ikkuh ]
  [ # 41 ] 26 May 2009 07:48 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  458
Geregistreerd  2005-02-19

*foutje*

  [ # 42 ] 26 May 2009 07:55 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  277
Geregistreerd  2008-11-01

Wow, die verhaaltjes wat jij verteld gaan wel erg ver(met dat optillen enz.) Sowieso vraag ik me af waarom je door iemand opgetild wil worden, whaha.

   Handtekening   

Als je de omelet niet durft te maken, hoef je die champignons ook niet meer te snijden

  [ # 43 ] 26 May 2009 08:05 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  358
Geregistreerd  2008-08-18

Sjoerd - 26 May 2009 07:55 PM

Wow, die verhaaltjes wat jij verteld gaan wel erg ver(met dat optillen enz.) Sowieso vraag ik me af waarom je door iemand opgetild wil worden, whaha.

Mij ook, dat had ik niet verwacht! Ik kom nooit bij de AU, dus ik weet die dingen niet

  [ # 44 ] 26 May 2009 08:41 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  287
Geregistreerd  2009-03-11

Wees blij dat de meeste artiesten nog tijd vrij maken bij de AU voor een praatje en een fotoo´tje.. De spelers die ik gezien/gesproken heb, vonden het naar mijn idee allemaal nog wel erg leuk! Wel jammer dat mensen dit soort rare dingen gaan lopen uithalen vind ik! Denk dat hierdoor de sfeer behoorlijk verpest kan worden, en dat mede door dit soort rare acties, de spelers er wel eens genoeg van krijgen!
Als je een foto, handtekening of wathever van iemand wil hebben, ga dan gewoon bij de artiestenuitgang staan en gedraag je een beetje! Zo blijft het voor iedereen leuk

  [ # 45 ] 26 May 2009 08:43 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Niet gezien, wel gehoord: mensen die doen alsof ze flauwvallen/ziek zijn bij de AU, zodat ze naar binnen mogen.

Zo grappig wat een verschil: na een toneelstuk zie je Hans Kesting, Peter Blok en zelfs Carice van Houten gewoon door de foyer lopen, ze worden soms door mensen aangesproken voor een comliment en verder gewoon respectvol behandeld. Die acteurs staan een biertje te drinken aan de bar, sommige musicalartiesten nemen de hoofduitgang om de artiestenuitgang te ontwijken…

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

 < 1 2 3 4 5 >  Last ›
3 of 75