1 of 2 |  1 2 > 
audities notre dame
change_status
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  591
Geregistreerd  2008-04-14

afgelopen weekend zijn in Antwerpen de eerste auditie rondes voor notre dame de paris gehouden. speelperiode zal zijn maart tot juli 2010.

   Handtekening   

It´s magic

  [ # 1 ] 27 May 2009 06:53 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Volgens mij klopt dat niet, want ik ken iemand en die heeft in april al auditie gedaan.

  [ # 2 ] 27 May 2009 07:14 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  591
Geregistreerd  2008-04-14

dan zal het wel de tweede ronde zijn geweest er word o.a.gezocht naar dancers, breakdancers en acrobaten.

   Handtekening   

It´s magic

  [ # 3 ] 27 May 2009 08:21 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  297
Geregistreerd  2007-05-05

Die vorige auditie oproep was voor de breakdancers…
Die recentere oproep was voor de hoofdrolspelers..

Ik ben eens benieuwd hoe ze gaan werken. Als ze geen zanger vroegen voor het ensemble zullen ze waarschijnlijk met band werken en enkel de hoofdrolspelers laten live zingen?
In Frankrijk was dit toen toch zo dacht ik

  [ # 4 ] 15 July 2009 12:30 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  297
Geregistreerd  2007-05-05

Er zin nieuwe audities voor Notre dame de Paris.
Voor de rollen van: Gringoire, Clopin, Quasimodo, Frollo (understudy of alternate positie), Phoebus
Dus dit wil volgens mij zeggen dat de rollen van: Fleur De Lys, Esmeralda en Frollo al vastliggen… Kben eens benieuwd wie daarvoor gecast zal zijn

  [ # 5 ] 15 July 2009 04:08 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  142
Geregistreerd  2009-02-17

Ik ben ook benieuwd of het aanslaat in België en of ze de gereserveerde periode vol kunnen maken. Bij Anatevka konden ze 3/4 voorstellingen al niet volkrijgen, Sunset Boulevard liep niet en voor Elisabeth hebben ze ook de opties voor een verlenging niet kunnen lichten.

Ik denk wel dat ik ga, ik heb in die periode nog niet zoveel staan en ik vind zo’n tripje altijd wel leuk. Ik heb vandaag toevallig kaarten gekocht voor de laatste zaterdag van The Sound of Music in Antwerpen en misschien dat ik voor de dag daarna nog kaarten koop voor Je Anne, ik zag dat die precies in die periode speelt dus dat zou mooi uitkomen.

  [ # 6 ] 15 July 2009 04:44 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  297
Geregistreerd  2007-05-05

Wacht met reserveren (je kunt geloof ik ook nog niet reserveren) want wat ik gehoord heb van castnamen (vanuit acteurs) is het nogal lachwekkend.

Wat ik net te weten ben gekomen van iemand die auditie heeft gedaan:
- Aangezien er in de musical heel weinig gepraat wordt zouden ze het in concertvorm gieten….

Verder ben ik ook nog dit te weten gekomen, niet van iemand die auditie heeft gedaan maar iemand die ook meedoet in musicals:
- Sandrine (Vlaamse R&B zangeres, totaal geen actrice) wordt Esmeralda
- Sergio (BV, geen acteur, wel slagherzanger) hadden ze gevraagd voor Quasimodo maar hij is (gelukkig) niet ingegaan op het aanbod van music hall…

[ Gewijzigd: 15 July 2009 04:59 PM by jonas ]
  [ # 7 ] 15 July 2009 05:28 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  211
Geregistreerd  2008-12-05

jonas - 15 July 2009 04:44 PM

Wacht met reserveren (je kunt geloof ik ook nog niet reserveren) want wat ik gehoord heb van castnamen (vanuit acteurs) is het nogal lachwekkend.

Wat ik net te weten ben gekomen van iemand die auditie heeft gedaan:
- Aangezien er in de musical heel weinig gepraat wordt zouden ze het in concertvorm gieten….

Verder ben ik ook nog dit te weten gekomen, niet van iemand die auditie heeft gedaan maar iemand die ook meedoet in musicals:
- Sandrine (Vlaamse R&B zangeres, totaal geen actrice) wordt Esmeralda
- Sergio (BV, geen acteur, wel slagherzanger) hadden ze gevraagd voor Quasimodo maar hij is (gelukkig) niet ingegaan op het aanbod van music hall…


zijn de andere rollen ook al bekend?

  [ # 8 ] 15 July 2009 07:34 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Sandrine (Vlaamse R&B zangeres, totaal geen actrice) wordt Esmeralda

Had ik inmiddels ook al gehoord ja!
Zingen kan ze wel, maar hoe zit het met haar acteerwerk vraag ik me af…
Ze heeft er iig wel de looks voor.
Maar ik had liever dat ze gewoon musicalmensen aantrekken voor zulke rollen, weer een typisch gevalletje van stuntcasting zeker…

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 9 ] 15 July 2009 08:53 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  142
Geregistreerd  2009-02-17

Hmmm… Is dit dan geen mooi opstapje voor Thomas Berghe???  😄

Thanx voor de tip, dit hou ik eerst nog even goed in de gaten om te kijken wat ze gaan doen voordat ik wat ga bestellen.

  [ # 10 ] 15 July 2009 09:04 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  61
Geregistreerd  2009-01-16

jonas - 15 July 2009 04:44 PM

Verder ben ik ook nog dit te weten gekomen, niet van iemand die auditie heeft gedaan maar iemand die ook meedoet in musicals:
- Sandrine (Vlaamse R&B zangeres, totaal geen actrice) wordt Esmeralda
- Sergio (BV, geen acteur, wel slagherzanger) hadden ze gevraagd voor Quasimodo maar hij is (gelukkig) niet ingegaan op het aanbod van music hall…

Nee?! Dat kan je niet menen?!  :omg:
Wat ben ik blij dat Sergio in ieder geval geweigerd heeft… Dat had helemaal lachwekkend geworden. En Sandrine als Esmeralda? Dat lijkt me toch ook wel een erg rare casting…
Maar goed, we zullen zien. Ben wel eens benieuwd naar de rest, ik hoop dat er tenminste toch nog wat Vlaams musicaltalent (en dus geen BV’s) de kans krijgt om nog eens in een Vlaamse musical te kunnen spelen!

  [ # 11 ] 15 July 2009 09:19 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  297
Geregistreerd  2007-05-05

an555 - 15 July 2009 09:04 PM
jonas - 15 July 2009 04:44 PM

Verder ben ik ook nog dit te weten gekomen, niet van iemand die auditie heeft gedaan maar iemand die ook meedoet in musicals:
- Sandrine (Vlaamse R&B zangeres, totaal geen actrice) wordt Esmeralda
- Sergio (BV, geen acteur, wel slagherzanger) hadden ze gevraagd voor Quasimodo maar hij is (gelukkig) niet ingegaan op het aanbod van music hall…

Nee?! Dat kan je niet menen?!  :omg:
Wat ben ik blij dat Sergio in ieder geval geweigerd heeft… Dat had helemaal lachwekkend geworden. En Sandrine als Esmeralda? Dat lijkt me toch ook wel een erg rare casting…
Maar goed, we zullen zien. Ben wel eens benieuwd naar de rest, ik hoop dat er tenminste toch nog wat Vlaams musicaltalent (en dus geen BV’s) de kans krijgt om nog eens in een Vlaamse musical te kunnen spelen!

Dat van dat talent zal zeker niet in Notre dame de Paris zijn, ik weet er nog die gevraagd werden, ik weet dus niet of ik het nog kan doen, maar ik kan niet meer zwijgen, ik moet het gewoon kwijt:
- De Romeo’s zouden ook een rol krijgen (BV’s): Davy Gilles, Gunther Levi en Chris van Tongelen
Gunther en Chris, die passen wel in het plaatje
Maar Davy, als we weer zo’n vrouwelijke macho willen als van in Grease moeten ze echt hem casten

  [ # 12 ] 15 July 2009 09:28 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

jonas - 15 July 2009 09:19 PM
an555 - 15 July 2009 09:04 PM
jonas - 15 July 2009 04:44 PM

Verder ben ik ook nog dit te weten gekomen, niet van iemand die auditie heeft gedaan maar iemand die ook meedoet in musicals:
- Sandrine (Vlaamse R&B zangeres, totaal geen actrice) wordt Esmeralda
- Sergio (BV, geen acteur, wel slagherzanger) hadden ze gevraagd voor Quasimodo maar hij is (gelukkig) niet ingegaan op het aanbod van music hall…

Nee?! Dat kan je niet menen?!  :omg:
Wat ben ik blij dat Sergio in ieder geval geweigerd heeft… Dat had helemaal lachwekkend geworden. En Sandrine als Esmeralda? Dat lijkt me toch ook wel een erg rare casting…
Maar goed, we zullen zien. Ben wel eens benieuwd naar de rest, ik hoop dat er tenminste toch nog wat Vlaams musicaltalent (en dus geen BV’s) de kans krijgt om nog eens in een Vlaamse musical te kunnen spelen!

Dat van dat talent zal zeker niet in Notre dame de Paris zijn, ik weet er nog die gevraagd werden, ik weet dus niet of ik het nog kan doen, maar ik kan niet meer zwijgen, ik moet het gewoon kwijt:
- De Romeo’s zouden ook een rol krijgen (BV’s): Davy Gilles, Gunther Levi en Chris van Tongelen
Gunther en Chris, die passen wel in het plaatje
Maar Davy, als we weer zo’n vrouwelijke macho willen als van in Grease moeten ze echt hem casten

Naar het schijnt hebben de Fransen daar een stokje voor gestoken (de Romeo’s in NDDP bedoel ik)
Laten we maar hopen dat dat waar is dan 😉

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 13 ] 16 July 2009 09:08 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  297
Geregistreerd  2007-05-05

Scarletwoman - 15 July 2009 09:28 PM
jonas - 15 July 2009 09:19 PM
an555 - 15 July 2009 09:04 PM
jonas - 15 July 2009 04:44 PM

Verder ben ik ook nog dit te weten gekomen, niet van iemand die auditie heeft gedaan maar iemand die ook meedoet in musicals:
- Sandrine (Vlaamse R&B zangeres, totaal geen actrice) wordt Esmeralda
- Sergio (BV, geen acteur, wel slagherzanger) hadden ze gevraagd voor Quasimodo maar hij is (gelukkig) niet ingegaan op het aanbod van music hall…

Nee?! Dat kan je niet menen?!  :omg:
Wat ben ik blij dat Sergio in ieder geval geweigerd heeft… Dat had helemaal lachwekkend geworden. En Sandrine als Esmeralda? Dat lijkt me toch ook wel een erg rare casting…
Maar goed, we zullen zien. Ben wel eens benieuwd naar de rest, ik hoop dat er tenminste toch nog wat Vlaams musicaltalent (en dus geen BV’s) de kans krijgt om nog eens in een Vlaamse musical te kunnen spelen!

Dat van dat talent zal zeker niet in Notre dame de Paris zijn, ik weet er nog die gevraagd werden, ik weet dus niet of ik het nog kan doen, maar ik kan niet meer zwijgen, ik moet het gewoon kwijt:
- De Romeo’s zouden ook een rol krijgen (BV’s): Davy Gilles, Gunther Levi en Chris van Tongelen
Gunther en Chris, die passen wel in het plaatje
Maar Davy, als we weer zo’n vrouwelijke macho willen als van in Grease moeten ze echt hem casten

Naar het schijnt hebben de Fransen daar een stokje voor gestoken (de Romeo’s in NDDP bedoel ik)
Laten we maar hopen dat dat waar is dan 😉

laat ons hopen van wel!!

  [ # 14 ] 16 July 2009 05:54 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  61
Geregistreerd  2009-01-16

Inderdaad, hopelijk…  :vaag:

Als je nog iets weet over de casting, zeker laten weten (als je kan!) Ben echt benieuwd!

  [ # 15 ] 17 July 2009 08:30 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1789
Geregistreerd  2009-05-08

overigens is het niet de disney-versie die opgevoerd gaat worden.
In april waren de audities voor de dansers

   Handtekening   

Off. Kelvin Wormgoor fanpage

 1 2 > 
1 of 2