1 of 9 |  1 2 3 >  Last ›
Restaurants in de buurt van een theater?
change_status
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  492
Geregistreerd  2009-05-23

Wie weet er een restaurant in de buurt van een Theater waar je voor 10-15 euro (of goedkoper) lekker kan eten. Dan bedoel ik dus niet McD, KFC of BK.

Ik ben op zoek naar:

A’dam - Carré:
Hoorn:
Gouda:


Zelf ga ik soms eten bij:

Almere: Bobbie Beer (De beren eetcafé)
Eindhoven: Easy wok en go (niet echt om de hoek, in het centum)

  [ # 1 ] 27 May 2009 09:03 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

in eindhoven heb je ook nog listers Parkzicht is vlak bij het theater en ook in de buurt van het theater van eindhoven zit plaza futura een wat alternatieve bioscoop maar daar kun je ontzettend lekker eten en ze houden ook rekening met de voorstellingstijden van het parktheater

en meer zit er niet echt in de buurt van het parktheater dan moet je het echt in eht centrum zoeken
mijn favo’s zijn
the soho kitchen oa onbeperkt sushi voor een bepaald bedrag
de vooruitgang
de carousel
cafe centraal
meneer frits
de baron
le connaisseur

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 2 ] 27 May 2009 09:06 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Amersfoort:

Humphreys (achter de parkeergarage van het theater)
O Sole Mio (Italiaans restaurant, goed te betalen)

Verder zit er, in het centrum, een plein dat De Hof heet. Hier zijn ook veel leuke toko’s (waaronder het winnende restaurant De Pastinaeck van Mijn Tent Is Top, maar hier moet je wel wat geld voor hebben 😛)

  [ # 3 ] 28 May 2009 07:42 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  294
Geregistreerd  2007-05-03

Zowel voor Hoorn als voor Gouda, moet je gewoon even het centrum inlopen, daar zijn verschillende restaurantjes. Ik ben ik beide steden wel eens gaan uiteten, maar ik zou echt niet meer weten hoe die restaurantjes heten.  :vaag:

Tsja Carre, ik ben vorige week naar Bert Visscher geweest en toen zijn we bij die brug geweest in dat eetcafeetje daar tegen over. 1 ding, NIET DOEN! Het was vreselijk, slecht en koud (!) eten. Als je even tijd hebt dan zou je naar de theaterschool kunnen lopen. Daar onder zit Orff’s, daar hebben ze een super lekkere club sandwich.  😄

  [ # 4 ] 28 May 2009 08:17 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

Haha, dat was ook mijn ervaring… niet echt positief….

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 5 ] 28 May 2009 09:42 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  570
Geregistreerd  2008-11-07

Er is in Amsterdam een voordelig italiaans restaurantje. Het zit niet echt in de buurt van Carre, maar als je met de tram uitstapt op het Spui, dan zie je het zitten. Het is niet veel groter dan een klaslokaal, maar je kunt er voordelig lekker eten.

  [ # 6 ] 28 May 2009 01:48 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  688
Geregistreerd  2009-04-30

De easy wok in Eindhoven is inderdaad een goede optie! En erg lekker! Le Connaisseur in Eindhoven is ook zeker lekker, en als je daar voor zes uur doordeweeks besteld hebt dan krijg je het tweede menu voor de halve prijs.

Andere tips voor Eindhoven: De Bengel! (tegenover het station) en eetcafé The Movies, naast de Pathe bioscoop.

   Handtekening   

http://www.mjoesical.nl

  [ # 7 ] 28 May 2009 02:29 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

nog een optie in eindhoven
leefcafe het spiegelbeeld in de dommelstraat

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 8 ] 28 May 2009 06:40 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  715
Geregistreerd  2008-12-10

ivje - 28 May 2009 02:29 PM

nog een optie in eindhoven
leefcafe het spiegelbeeld in de dommelstraat

ja inderdaad die is heel lekker!

   Handtekening   

“Nooit een nacht alleen zijn…....”

  [ # 9 ] 28 May 2009 07:21 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

Het restaurantje vlak naast Carré (Carrékelder ofzo) is ook best leuk. Wel reserveren, want het is heel klein. Verwacht niet te veel, de gerechten zijn gewoon een soort van dagschotels (saté, gevulde kip enz.). Maar voor de Nederlander ideaal met aardappeltjes, vlees en groenten. Grote porties, goede kwaliteit en geen hoge prijs!

[ Gewijzigd: 28 May 2009 07:25 PM by Sndr ]
  [ # 10 ] 28 May 2009 08:04 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  226
Geregistreerd  2008-03-04

Er zit toch nog een restaurant/ café in de buurt van het parktheater. Weet alleen niet meer hoe die heet, iemand een idee. Wij willen daar na de show van footloose op 6 juni gaan eten. Is ook vlakbij dat parkeerterrein.

  [ # 11 ] 28 May 2009 08:45 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Ik rijd er zo naar toe en ik weet precies welk je bedoelt
het parkeerterrein(tje) ja ik vind het parkeerterrein van het parktheater niet groot
ligt er tussen in

bedoel je neit het stadspaviljoen

(ja dat is het)
je hebt natuurlijk ook nog en pluche maar dat is volgens mij wel wat aan de prijzige kant

maar echt dan heb je het qua restaurants in de nabije omgeving van het parktheater echt wel gehad
plaza futura
listers parkzicht (= ook hotel)
en pluche (zit in het theater)
het stadspaviljoen

en de shoarmazaken en frietzaken op de aalsterweg en leenderweg natuurlijk

je hebt ook nog Dhenzis Khan maar dat is toch wel een stukje lopen hoor en heb je ook meer tijd voor nodig

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 12 ] 30 May 2009 08:13 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  142
Geregistreerd  2009-02-17

Sndr - 28 May 2009 07:21 PM

Het restaurantje vlak naast Carré (Carrékelder ofzo) is ook best leuk. Wel reserveren, want het is heel klein. Verwacht niet te veel, de gerechten zijn gewoon een soort van dagschotels (saté, gevulde kip enz.). Maar voor de Nederlander ideaal met aardappeltjes, vlees en groenten. Grote porties, goede kwaliteit en geen hoge prijs!

De Carrékelder is echt ideaal vind ik! Ik ben daar ook geweest met de slotvoorstelling van Les Miserables en kan dat aanbevelen. De creme brulee vind ik echt een aanrader als nagerecht. Daarnaast zit dat echt naast Carré dus je kan nagenoeg onmogelijk in de problemen komen. 90% van de mensen die daar komen komen voor een voorstelling dus daar houden ze rekening mee.

Ik woon in Gouda dus ik ben er erg bekend. In Gouda heb je veel restaurants waar je met een theaterkaart korting krijgt als je vroeg afrekent.  Officieel moet dat voor een bepaalde tijd, maar sommige restaurants en eetcafés zijn daar erg coulant in. Ik weet in ieder geval dat Central daar totaal niet moeilijk over doet, dat is nog een leuke tent ook. Daarnaast zit dat op de markt en ben je vandaar uit binnen 10 minuten bij de Goudse Schouwburg (en dat neem ik nog erg ruim).

Andere aanraders:

TOF - Een andere tent aan de markt waar je prima kunt eten voor niet al te veel geld. Ik vind persoonlijk de sfeer en de mensen daar erg OK.

Peppone - Een prima Italiaan in de buurt van de markt. Op de Markt zit ook nog een leuke Italiaan.

Vidocq - Zit vlakbij de markt. Krijg je wanneer je voor 19.00u afrekent standaard 25% korting.

Mijn persoonlijke favoriet is BUITEN Eten & Drinken. Daar kun je een 3-gangen menu krijgen voor EUR 26,-. Erg, erg lekker eten daar!  Dat zit ietsjes verder maar is nog steeds prima te doen wanneer je naar de schouwburg moet.

Overigens kan ik bij het World Forum Brasserie Berlage echt aanbevelen, dat ligt achter de tuin van het Gemeentemuseum. Prima eten, goede bediening, leuke sfeer. Daarnaast is dat los van de restaurants van de hotels in die buurt de enige tent die ik daar ken.

  [ # 13 ] 03 February 2011 11:02 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Weet iemand toevallig een goed restaurant/eetcafe in de buurt van het theater het Speelhuis in Helmond?

  [ # 14 ] 04 February 2011 08:02 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1071
Geregistreerd  2002-07-30

Er is een boekje geschreven, special voor theatertechnici, met lekkere (niet te dure) restaurants in de buurt van theaters. Het heet: “Wat eet Freek in Sneek”.

Ik kan je wel vertellen wat mijn toppers zijn:

Groningen - Taco zaakje, je moet wel een stuk richting Centrum lopen, maar dan heb je ook wat
Leeuwarden - Pannekoekenboot
Zwolle - Thai op de hoek in het witte pand, tevens goede Griek en Italiaan in het centrum (bij de Mac)
Apeldoorn - Mr. Wok (duh, waarom verder lopen? 😛)
Hoorn - Eten weet ik niet, maar er zit een goede ijssalon vlak bij het station
Tilburg - Pannekoekenbakker (ja, we houden van Pannekoeken) en er schijnt een goede surinaam te zitten aan het pleintje bij Anvers.
Don Bosch - Mexicaan in de straat die uitkomt op de OLVK
Breda - nog meer Pannekoeken: eerste restaurant wat je tegen komt als je richting centrum loopt
Rotterdam - Brutus Beer (over de Erasmusbrug) en Japans zaakje op Vasteland

[ Gewijzigd: 04 February 2011 08:14 AM by S7rin ]
  [ # 15 ] 04 February 2011 09:26 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1203
Geregistreerd  2009-11-25

He grappig. Als ik naar de Harmonie in Leeuwarden ga, ga ik vanteveoren ook vaak even eten op het pannenkoekenschip…

   Handtekening   

“Stop worrying where you’re going. Move on!”

 1 2 3 >  Last ›
1 of 9
‹‹ audities notre dame      seizoen 2010/2011 ››