Musicalworld zoekt nieuwe moderator
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Musicalworld zoekt nieuwe moderator

Musicalworld is sinds haar oprichting in 2002 uitgegroeid tot de meest populaire en meest interactieve website op het gebied van musicals in de Benelux. Aangezien Musicalworld niet alleen meer bestaat uit Musicalworld.nl maar is uitgebreid met Musicalworld.tv, de Musicalworld Kids Awards en de Musicalworld Publiek Awards, zijn wij op zoek naar een nieuwe moderator om het bestaande team te ondersteunen.

Wat zoeken we:
* Iemand die dagelijks tijd vrij kan maken om op zoek te gaan naar het laatste musical nieuws uit binnen -en buitenland
* Iemand die kan meedenken over innovatieve projecten voor de toekomst en aan verdere optimalisering van Musicalworld op inhoud en functionaliteit
* Iemand die het forum meebeheert
* Iemand die kan ondersteunen bij diverse persmomenten (maken van foto’s, schrijven van verslagen, interviewen, etc)
* Iemand met een grote passie voor theater en specifiek voor musicals

Waar moet je rekening mee houden:
* Musicalworld wordt gedraaid op vrijwillige basis, er is geen budget voor een vergoeding.
* Vrijwel dagelijks online zijn is een pré; het zoeken naar nieuws en het moderaten van het forum kost ongeveer een uur per dag
* Voor het bezoeken van diverse persmomenten is eigen vervoer erg handig maar niet noodzakelijk
* Het schrijven van een artikel naar aanleiding van een officieel persmoment kost tijd. Houdt ook rekening met het feit dat het artikel zo snel mogelijk online moet staan

Wat bieden we:
* Een plek in het team van de gezelligste musical website van Nederland
* De kans en ruimte om samen met een gemotiveerd team aan de slag te gaan met jouw ideeen. Hieruit is bijvoorbeeld ook Musicalworld.tv ontstaan. Wat je ideeen ook zijn, je hebt een groot team om je heen dat actief met je mee kan en zal denken
* Indien het schema het toelaat jaarlijks een gezellige lunch of diner met het team om bij te kletsen

Heb jij interesse om het team van Musicalworld te komen ondersteunen, stuur dan voor zaterdag 20 juni 20.00 uur een mail naar .(JavaScript must be enabled to view this email address) o.v.v. nieuwe moderator. Vermeld hierin je motivatie en wat jij denkt te kunnen toevoegen aan het bestaande team van Musicalworld. Een eventuele CV is uiteraard ook gewenst.
Uit de inzendingen selecteren wij de kandidaten die naar ons inzicht het beste bij deze vacature passen. Zij krijgen een schrijfopdracht, op basis waarvan we een definitieve keuze maken.

[ Gewijzigd: 15 July 2009 07:20 PM by Marilena ]
   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 1 ] 31 May 2009 08:13 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

We hebben wat problemen met onze email, er hadden een aantal mensen gereageerd op deze oproep maar die mails zijn kwijt. Kunnen de mensen nog maals reageren, sorry voor het ongemak!!

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 2 ] 03 June 2009 07:27 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

We missen vanwege problemen die we hadden met onze email nog een reactie van één lid. Wanneer je de eerste of tweede dag hebt gereageerd op deze oproep voor moderator is de kans groot dat we jou zoeken, zou je de email alsnog een keer kunnen sturen?

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 3 ] 05 June 2009 03:16 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

Ronny - 03 June 2009 07:27 PM

We missen vanwege problemen die we hadden met onze email nog een reactie van één lid. Wanneer je de eerste of tweede dag hebt gereageerd op deze oproep voor moderator is de kans groot dat we jou zoeken, zou je de email alsnog een keer kunnen sturen?

Hebben er al veel mensen gesolliciteerd?

  [ # 4 ] 05 June 2009 05:12 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

We hebben inderdaad al een aantal inzendingen binnen ja. Maar goed, iedereen die wil kan gewoon nog inzenden hoor.  📣

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 5 ] 05 June 2009 05:34 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Bedenk dat een perfecte match een zeldzaamheid is, dus als er een boel dingen wel en een paar dingen niet helemaal overeenkomen kun je best reageren.

  [ # 6 ] 05 June 2009 07:12 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2035
Geregistreerd  2008-08-31

Het lijkt me op zich heel leuk om te doen, maar ik had nog een paar vragen?

- Is dit ook te doen als je in de provincie Groningen woont en niet over een rijbewijs beschikt (wel een week OV)?
- Hoeveel tijd gaat er ongeveer in zitten, exclusief het forum beheren (daar ben ik toch vrijwel elke dag wel minstens 1 keer te vinden)?
- Hoeveel kosten brengt het ongeveer met zich mee aan musicals bezoeken e.d.?

   Handtekening   

di 14 juni: Er was eens..
do 14 juli: Petticoat
wo 27 juli: Soldaat v Oranje
do 10 nov: Vroeger of later
wo 16 nov: The Producers
za 17 dec: Oorlogswinter
za 24 dec:Jurk
za 14 jan: Kantje Boord

  [ # 7 ] 05 June 2009 07:18 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

1. De meeste persmomenten zijn centraal in het land, vaak in Amsterdam (persdagen) en premieres zijn meestal in grote steden als Asmterdam, Utrecht, Rotterdam, Den Bosch, Breda. Vanuit Groningen is dat dus best een eindje reizen. Het hangt ervan af of je bereidt bent dat te doen en hoe het met de treintijden zit naar Groningen. Persdagen zijn altijd overdag, premieres natuurlijk eind van de middag / s’avonds.

2. Hoeveel tijd erin gaat zitten hangt af van het moment in het jaar. In september / oktober / november is het topdrukte. Dan zijn er elke week wel dingen waar we naar toe gaan en het komt ook voor dat er meerdere dingen op 1 dag of in 1 week zijn. Dan is het dus splitsen. Je bent niet alleen je reistijd kwijt maar dus ook de tijd die een persmoment duurt. Daarna is het het schrijven van een artikel en dat hangt af van hoe snel je schrijft, of je inspiratie hebt etc. Dat is dus verschillend.

3. De musicals die we bezoeken zijn op uitnodiging en dat is dus gratis. Het vervoer er naar toe en de parkeerkosten zijn voor eigen rekening.

Ik hoop dat je zo je antwoorden hebt, anders hoor ik het wel. Mochten anderen nog vragen hebben, gewoon vragen hoor!

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 8 ] 07 June 2009 01:01 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1940
Geregistreerd  2004-03-31

ik heb er wel 1 !
als er persmomenten zijn of uitnodigingen zijn om te komen, word dat een geruime tijd aan jullie doorgegeven ?
ik zou me graag willen opgeven maar ik zit ook met mn werk, daar moet ik minimaal 2 weken van tevoren doorgeven dat ik niet kan…of is het hoofdzakelijk in het weekend ? want dan werk ik niet

   Handtekening   

Jochem Meyer: Eurodusniet
Silvester Zwaneveld: Hey ! I know my pappenheimers

  [ # 9 ] 07 June 2009 02:15 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

In principe komen uitnodigingen een week of 3 van te voren binnen maar het gebeurt ook wel eens dat dingen op het laatste moment er tussen komen, maar over het algemeen redelijk op tijd dus…

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 10 ] 07 June 2009 02:18 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1940
Geregistreerd  2004-03-31

okay dank je :D
en de c.v. als in c.v. in het bedrijfsleven ?

   Handtekening   

Jochem Meyer: Eurodusniet
Silvester Zwaneveld: Hey ! I know my pappenheimers

  [ # 11 ] 07 June 2009 06:08 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

een cv dat past bij de"vacature”.
Even als voorbeeld: vakantiewerk in een tomatenkas is voor ons niet zo interessant, columnist van een schoolkrant weer wel.

  [ # 12 ] 07 June 2009 06:12 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1940
Geregistreerd  2004-03-31

aaah okay, dank je :D

   Handtekening   

Jochem Meyer: Eurodusniet
Silvester Zwaneveld: Hey ! I know my pappenheimers

  [ # 13 ] 08 July 2009 11:45 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  672
Geregistreerd  2006-03-07

is er al een geschikte kandidaat gevonden?

  [ # 14 ] 09 July 2009 11:49 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

We hebben inderdaad een aantal mensen op het oog en persoonlijke gesprekken zijn gepland. Hopelijk snel de bekendmaking.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

‹‹ Lettertype      hoi ››