57 of 60 | ‹ First  < 55 56 57 58 59 >  Last ›
Laatste boek dat je hebt gelezen
  [ # 841 ] 10 June 2014 06:27 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Julie Kagawa- The Iron Fey 4; De IJzerprins
Julie Kagawa- The Iron Fey 5; De Vergeten Prins

[ Gewijzigd: 15 June 2014 12:28 PM by Madelonne ]
   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 842 ] 15 June 2014 11:14 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  551
Geregistreerd  2011-11-01

The Mortal Instruments- City of Bones: Wat een leuk boek was dat om te lezen. Ik ben zoiezo erg fan van het Fantasy genre. Dit boek neemt je mee naar de wereld van Shadow Hunters, mensen die op demonen en andere wezens jagen en vermoorden. Ik vind de schrijfstijl erg fijn en je gaat van elk personage houden. Ik ben nu begonnen aan het tweede boek: City of Ashes. Er zijn in totaal 6 boeken van The Mortal Instruments series.

   Handtekening   

Sluit je ogen niet durf te dromen! Roze haalt groen enorm op!

  [ # 843 ] 16 June 2014 05:53 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

Een weeffout in onze sterren, de Nederlandse vertaling van The fault in our stars. Hardop lachen, maar ook de onvermijdelijke tranen om met een glimlacht eindigen. Ik vond het één van de mooiste boeken die ik tot nu toe heb gelezen, zeker in de categorie “kankerboeken”.

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

  [ # 844 ] 17 June 2014 01:29 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  551
Geregistreerd  2011-11-01

Para - 16 June 2014 05:53 PM

Een weeffout in onze sterren, de Nederlandse vertaling van The fault in our stars. Hardop lachen, maar ook de onvermijdelijke tranen om met een glimlacht eindigen. Ik vond het één van de mooiste boeken die ik tot nu toe heb gelezen, zeker in de categorie “kankerboeken”.

Die heb ik ook net uit gelezen. Ik had hem binnen drie dagen uit, het leest als een trein. De emotie zit er goed in en dit boek staat zeker op nummer 1 bij mij als het gaat om ‘zelfstandige’ boeken. Ik heb ook een traan moeten laten en op het einde kon ik met een glimlach terug kijken naar een mooi boek.

   Handtekening   

Sluit je ogen niet durf te dromen! Roze haalt groen enorm op!

  [ # 845 ] 20 June 2014 06:43 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  920
Geregistreerd  2011-07-02

Heel mooi boek idd. En het lijkt erop dat de film vrij trouw is aan het boek. Als ik de trailer al zie zit ik al bijna te huilen. Dat gaat nog wat worden straks in de bios.

Mijn laatste boek: Stoner. Best interessant verhaal en beter dan ik dacht dat ik het zou vinden.

   Handtekening   

Choose life

  [ # 846 ] 03 September 2014 09:52 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  667
Geregistreerd  2005-04-26

het grote boek van madelief

   Handtekening   

Bestel mijn griezelroman de twee broers van Dracula
klik hier

  [ # 847 ] 03 September 2014 11:04 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  669
Geregistreerd  2010-12-20

Ik ben nu bezig met de serie The Wheel of Time. Ben nu halverwege deel 5 dus deel 4 “The Shadow Rising” was t laatste boek wat ik uit heb gelezen 😊

  [ # 848 ] 03 September 2014 08:38 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

La superba van Ilja Leonard Pfeijffer. Fijn boek - ik heb een zwak voor verhalen waar werkelijkheid en fantasie op een niet uit elkaar te houden manier door elkaar lopen (daarom hou ik ook zo van theater).

Ben nu bezig met En uit de bergen kwam de echo van Khaled Hosseini. Heb er een beetje moeite mee, nog steeds, 100 pagina’s voor het einde, merk ik. Het is wel mooi geschreven, maar door de versnipperdheid van de vertelling (en door mijn eigen versnipperde leesgedrag) vind ik het geheel lastig.

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

  [ # 849 ] 03 September 2014 09:47 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Robyn Young: Ridder van de Tempeliers
Historische misdaad roman. Het kostte wat moeite om er in te komen, maar daarna wel soort van in één ruk uitgelezen.

Escober (Berry & Esther Verhoef): Chaos
Literaire spannende thriller, leest lekker weg.

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 850 ] 04 September 2014 10:16 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Para - 03 September 2014 08:38 PM

Ben nu bezig met En uit de bergen kwam de echo van Khaled Hosseini. Heb er een beetje moeite mee, nog steeds, 100 pagina’s voor het einde, merk ik. Het is wel mooi geschreven, maar door de versnipperdheid van de vertelling (en door mijn eigen versnipperde leesgedrag) vind ik het geheel lastig.

Vond ik ook hoor! Tegen het einde viel alles stukje bij beetje in elkaar, maar ik moest er echt doorheen zwoegen haha.

Mijn laatste boek is The Maze Runner. Vond de trailer van de film erg gaaf en werd toen benieuwd naar het boek. Fijn boek, spannend, gaat allemaal lekker vlot. En ben nu nog benieuwder naar de film geworden 😉

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 851 ] 04 September 2014 08:51 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  920
Geregistreerd  2011-07-02

O toevallig! Ik heb pas ‘The kill order’ gelezen. Dat speelt zich een aantal jaar voor ‘The maze runner’ af en hint ook al naar dat verhaal. Veel vaart, veel geweld.

Mijn laatste boek is ‘De erfgenaam’ van John Grisham. Heerlijk boek, maar ik ben dan ook een enorme liefhebster van zijn verhalen.

   Handtekening   

Choose life

  [ # 852 ] 08 September 2014 10:19 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Esther Verhoef: Close-Up
Een spannende thriller, ik ben meerdere malen van dader gewisseld…

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 853 ] 09 September 2014 10:00 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  551
Geregistreerd  2011-11-01

Het grote misschien, de Nederlandse vertaling van Looking for Alaska van John Green. Ook dit was weer een mooi boek. Het leest heel vlot. Tis ook een zielig verhaal. Ik ben benieuwd naar de Engelse versie. Ik ben nu in Paper Towns bezig, het Engelse boek. Bijna uit, dat was best wel inkomen maar naar maten het verhaal vordert gaat het een stuk makkelijker.

Heeft iemand ooit de boeken van Pretty Little Liars gelezen? Ik ben daar erg benieuwd naar namelijk, maar ik ken niemand die ze gelezen heeft. Wel mensen die de serie kijken, ik kijk ook de serie. Ik weet wel dat de boeken anders zijn dan de serie.

   Handtekening   

Sluit je ogen niet durf te dromen! Roze haalt groen enorm op!

  [ # 854 ] 09 September 2014 10:37 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

WickedGreenFan - 09 September 2014 10:00 PM

Heeft iemand ooit de boeken van Pretty Little Liars gelezen? Ik ben daar erg benieuwd naar namelijk, maar ik ken niemand die ze gelezen heeft. Wel mensen die de serie kijken, ik kijk ook de serie. Ik weet wel dat de boeken anders zijn dan de serie.

Ik heb de eerste paar gelezen en er toen uiteindelijk gestopt omdat het er zoveel werden en ik geen zin had in een mega-uitgerekt verhaal. In principe wel aardige boeken en je zult zien dat de serie wel wat anders is haha.

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 855 ] 10 September 2014 07:17 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  551
Geregistreerd  2011-11-01

@Lotus18: Dankjewel! Ik ben bijna klaar met Paper Towns en ben een beetje aan het zoeken welke schrijver ik dan wil gaan lezen. Ik ben dol op Pretty Little Liars de serie, en heb wat research naar de boeken gedaan. Maar ik ben ook benieuwd naar The Mazerunner en naar If I Stay. Ik lees graag heel veel en het liefst een serie of een lekker dik boek. Heeft iemand nog aanraders?

   Handtekening   

Sluit je ogen niet durf te dromen! Roze haalt groen enorm op!

‹ First  < 55 56 57 58 59 >  Last ›
57 of 60