1 of 2 |  1 2 > 
Een topic moet niet/wel op mijn naam staan omdat?
change_status
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  424
Geregistreerd  2009-10-07

Hooi!

Ik heb deze topic gemaakt omdat ik een paar dagen geleden een topic heb gemaakt met: Wat is je leukste musical tot nu toe en waarom!? Nou bleek dat er nog een topic met een zelfde soort naam bestond, en ik wist dat niet, dus nu heb ik heel erg lopen zeuren bij sommige mensen. ECHT ONWIJS SORRY DAARVOOR!! 
En nu wil ik graag van mensen weten waarom een topic wel of niet op mijn naam moet staan, en waarom.
Dus ik hoop dat jullie snappen waarom ik deze topic heb gemaakt, en hoop dat jullie hier een mening over hebben, zo ja, dan hoor ik die graag! 📣

Alvast bedankt!

En MoNieky bedankt voor het helpen naar een goeie topic naam!

[ Gewijzigd: 06 November 2009 04:34 PM by Marilena ]
   Handtekening   

Jij noemt jezelf een ster ik noem mijzelf de zon, jij kan shinen wanneer je wilt, maar je verdwijnt wanneer ik opkom

http://www.timmie213.hyves.nl

  [ # 1 ] 06 November 2009 04:14 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Succes en begin zelf met vertellen waarom 😉

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 2 ] 06 November 2009 04:16 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Ik wil eigenlijk hetzelfde als MoNieky zeggen..Waarom is het voor jou zo belangrijk om een topic op je eigen naam te hebben? Want weinig mensen hier hechten daar waarde aan. Wij openen hier een topic, omdat we graag ergens over willen praten of iets van anderen willen weten..

  [ # 3 ] 06 November 2009 04:19 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  424
Geregistreerd  2009-10-07

Ik wil eigenlijk hetzelfde als MoNieky zeggen..Waarom is het voor jou zo belangrijk om een topic op je eigen naam te hebben? Want weinig mensen hier hechten daar waarde aan. Wij openen hier een topic, omdat we graag ergens over willen praten of iets van anderen willen weten..

Ik ben gewoon een type, die als ik iets (bijv een topic dus) maak, dat die heel erg hoog moet komen te staan, waarom weet ik zelf niet, maar zo ben ik, en ik kan dat niet 1,2,3 veranderen!
Ik snap echt wel dat mensen iets openen om er over te praten, en nu heb ik deze topic gemaakt, om te vragen van mensen waarom mijn naam wel of niet op een topic moet staan.

   Handtekening   

Jij noemt jezelf een ster ik noem mijzelf de zon, jij kan shinen wanneer je wilt, maar je verdwijnt wanneer ik opkom

http://www.timmie213.hyves.nl

  [ # 4 ] 06 November 2009 04:21 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  215
Geregistreerd  2009-05-01

Ik hoop niet dat jij de hoop hebt dat het een doorslaand succes zal zijn. Binnen een week is deze topic van de beginpagina af, dus geniet even zolang er mensen reageren.

  [ # 5 ] 06 November 2009 04:23 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Eigenlijk wil ik een nieuw topic openen, want ik wil graag weten welke musicals mensen recent hebben gezien die ze zeker nog een keer (willen) gaan bezoeken.
En omdat zo graag een topic op jouw naam wil hebben, kan jij hem voor mij openen 😄

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 6 ] 06 November 2009 04:24 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Timmie1992 - 06 November 2009 04:19 PM

Ik wil eigenlijk hetzelfde als MoNieky zeggen..Waarom is het voor jou zo belangrijk om een topic op je eigen naam te hebben? Want weinig mensen hier hechten daar waarde aan. Wij openen hier een topic, omdat we graag ergens over willen praten of iets van anderen willen weten..

Ik ben gewoon een type, die als ik iets (bijv een topic dus) maak, dat die heel erg hoog moet komen te staan, waarom weet ik zelf niet, maar zo ben ik, en ik kan dat niet 1,2,3 veranderen!
Ik snap echt wel dat mensen iets openen om er over te praten, en nu heb ik deze topic gemaakt, om te vragen van mensen waarom mijn naam wel of niet op een topic moet staan.

Timmie, ik denk dat je dit forum veel te serieus neemt. Wat ons hier samenbrengt is een hobby. Op dit forum praten we daarover. Soms uit zich dit in een felle discussie, soms praten we over onzin. Ik merk dat in de korte tijd dat je op dit forum bent je je heel erg druk maakt terwijl dat helemaal niet nodig is. Als je een topic opent die al blijkt te bestaan is dat echt geen ramp. Dat gebeurd vaak genoeg en dan worden deze later samengevoegd om de boel overzichtelijk te houden. Dus ik raad je aan om hier gewoon voor de gezelligheid te komen, dat doen wij ook.

  [ # 7 ] 06 November 2009 04:24 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Maar wij weten het antwoord op die vraag niet, omdat wij dus allemaal zoiets hebben van “dat hoeft helemaal niet”. En dat gaat dan niet om jou, maar in het algemeen voor iedereen. Ik vind het ook niet echt belangrijk als mijn naam bij een topic ‘hoort’, en ik heb moeite met begrijpen dat jij dat wel vindt. Ik kan me voorstellen dat je het leuk vindt als jouw topic populair wordt, maar dat het persé moet vind ik weer een beetje overdreven. Je moet er mee kunnen leven dat een onderwerp dat je aansnijdt misschien niet door iedereen interessant gevonden wordt, en dat daarom dus weinig mensen zullen reageren. Dat heeft niets met jou als persoon te maken, maar gewoon met het onderwerp waar je over begint. Dus als je vraagt “waarom moet die op mijn naam staan?” dan zeg ik: “ik heb werkelijk waar geen flauw idee.”

  [ # 8 ] 06 November 2009 04:24 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  287
Geregistreerd  2009-03-11

Het kan aan mij liggen, maar dit heeft toch totaaaaaal niks met musicals te maken.. bedenk dan gewoon een topic wat daar wel mee te maken heeft, en niets zoiets nutteloos als deze topic

  [ # 9 ] 06 November 2009 04:25 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

MoNieky - 06 November 2009 04:23 PM

Eigenlijk wil ik een nieuw topic openen, want ik wil graag weten welke musicals mensen recent hebben gezien die ze zeker nog een keer (willen) gaan bezoeken.
En omdat zo graag een topic op jouw naam wil hebben, kan jij hem voor mij openen 😄

That’s so sweet.

  [ # 10 ] 06 November 2009 04:26 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  424
Geregistreerd  2009-10-07

Deze topic ga ik verwijderen, en MoNieky, bedankt voor alles in ieder geval!

Ook de andere mensen, deze topic is zo weg, en dan begin ik met een serieuze topic die nog niet bestaat

   Handtekening   

Jij noemt jezelf een ster ik noem mijzelf de zon, jij kan shinen wanneer je wilt, maar je verdwijnt wanneer ik opkom

http://www.timmie213.hyves.nl

  [ # 11 ] 06 November 2009 04:27 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ik heb ook nog wel een idee: op de homepage staat het bericht dat We Will Rock You naar NL komt. Het is officieel! Daar is nog geen topic over. Ik zou zeggen, begin er een met als titel “We Will Rock You naar NL” of iets in die richting. Gegarandeerd dat die populair wordt en hoe meer info er over WWRY bekend wordt, hoe meer er in dat topic gepost zal worden 😉. Als dat topic het ‘algemene’ WWRY-topic wordt hier op het forum, blijft ie wel een jaar of twee leven denk ik.

  [ # 12 ] 06 November 2009 04:28 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

@timmie1998 mag ik jou een tip geven

ga naar een musical (en dat gaat vast wel gebeuren anders zat je niet op dit forum) schrijf dan een verslag hoe je dat vond en dat kun je dus doen door een een nieuw topic aan te pakken
dat blijft populairder dan dit soort (in mijn ogen totaal nutteloze topics) dit is ook een soort van forum vervuiling in mijn ogen sorry

beschouw dit als opbouwende kritiek en niet als -ik wil je de grond in stampen- kritiek want dat is dus totaal niet mijn bedoeling

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 13 ] 06 November 2009 04:29 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  287
Geregistreerd  2009-03-11

IngeG - 06 November 2009 04:27 PM

Ik heb ook nog wel een idee: op de homepage staat het bericht dat We Will Rock You naar NL komt. Het is officieel! Daar is nog geen topic over. Ik zou zeggen, begin er een met als titel “We Will Rock You naar NL” of iets in die richting. Gegarandeerd dat die populair wordt en hoe meer info er over WWRY bekend wordt, hoe meer er in dat topic gepost zal worden 😉. Als dat topic het ‘algemene’ WWRY-topic wordt hier op het forum, blijft ie wel een jaar of twee leven denk ik.

Die is toevallig net al aangemaak;)

  [ # 14 ] 06 November 2009 04:30 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  424
Geregistreerd  2009-10-07

Hoe kan ik deze topic verwijderen?
Of kan iemand hem laten verwijderen?

bedankt IngeG voor het aanbod, maar zoals mandy al zei, hij is net aangemaakt.

   Handtekening   

Jij noemt jezelf een ster ik noem mijzelf de zon, jij kan shinen wanneer je wilt, maar je verdwijnt wanneer ik opkom

http://www.timmie213.hyves.nl

  [ # 15 ] 06 November 2009 04:31 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Nou verwijderen lijkt me wat drastisch. Ik snap dat je leuke topics wilt verzinnen voor Musicalworld, net zoals alle andere leden. Maar ik snap niet zo goed waarom je topics hoog wil hebben staan. Een topic omhoog gooien om het maar omhoog te gooien (dus geen inhoudelijke post, maar iets nutteloos neerzetten om het topic maar weer omhoog te gooien) is een vorm van forumvervuiling en daar zullen we dan ook altijd iets van zeggen.

Als je mensen willen reageren in een topic wat iemand heeft aangemaakt dan doen ze dat toch wel. Je zult niet meer reacties gaan krijgen als je een topic weer omhoog gooit. Mensen weten de desbetreffende topics echt wel te vinden.

Dit topic vind ik verder een beetje onzinnig. Ten 1e heeft het niks met musicals te maken maar staat het wel in de musicalbox. Als we dit topic open zouden houden dan hoort het thuis bij Over musicalworld maar niet in de musicalbox.

Maar goed, aangezien dit een beetje een onzinnig topic is en niet echt iets toevoegd ga ik het topic sluiten.

@ Timmie: jij kunt geen topics verwijderen dat kan alleen het team van Musicalworld
@ Inge: er is inmiddels al wel een topic over WWRY namelijk in de NL box 😉

[ Gewijzigd: 06 November 2009 04:37 PM by Marilena ]
   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

 1 2 > 
1 of 2