3 of 5 |  < 1 2 3 4 5 > 
Musicalworld Top 50 Allertijden!
  [ # 31 ] 10 November 2009 10:27 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

Mark - 10 November 2009 03:30 PM

Leerpunt dus voor de volgende keer om dat duidelijker te vermelden. Excuus aan de mensen die er geen rekening mee hebben gehouden.

In mijn geval maakt het niet heel veel uit.
Zou wel een andere volgorde hebben gehad, maar sommige nummers staan wel al op de goede plaats.

  [ # 32 ] 13 November 2009 01:23 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ik heb net ook mijn lijstje ingestuurd. Jeetje wat moeilijk!
Wat me opviel: volgens mij is mijn lijstje compleet anders dan dat van vorig jaar, hoewel ik niet eens zoveel nummers er in heb staan die ik vorig jaar nog niet kende. Ben gewoon meer/anders naar bepaalde cd’s en nummers gaan luisteren het afgelopen jaar.
Ook is het Duitse taalgebied goed vertegenwoordigd in mijn lijstje haha. De top 5 bestaat uit Duitstalige nummers, en ook op nummer 8 staat nog een Duits nummer (origineel in het Duits geschreven, of de Duitse versie van een origineel Engels of Nederlands nummer). Het moge duidelijk zijn dat mijn internationale focus wat musicals betreft meer naar het oosten dan het westen ligt 😉

  [ # 33 ] 13 November 2009 10:06 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  106
Geregistreerd  2009-05-24

Ik heb ook net mijn lijstje ingestuurd! 😄 Wie hebben jullie op nummer 1 staan?

Ik ‘t Was in Egypte van Renee van Wegberg

  [ # 34 ] 13 November 2009 08:22 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1425
Geregistreerd  2005-01-29

Poeh vond het lastig, maar ook ik heb een lijstje ingestuurd. Ik ben zeer benieuwd welke nummers het uiteindelijk gaan worden.

   Handtekening   

Liefs Monique

Behind every bitch…there`s a guy who made her that way

LOVE is only a chapter in a guy`s life, but for a girl…it`s the whole book

  [ # 35 ] 24 November 2009 07:11 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Kleine reminder voor de mensen die hun top 10 in de eerste stemronde nog niet hebben ingestuurd: jullie hebben nog tot aanstaande zondag de kans om dit te doen.

Begin volgende week zetten Ronny en ik dan de keuzelijst van 100 nummers voor de 2e stemronde online.
Maar nu nog eerst een paar dagen de kans om deze keuzelijst van 100 nummers mee te bepalen dus !

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 36 ] 24 November 2009 10:04 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  534
Geregistreerd  2008-06-01

Bedankt voor de herinnering!! Ik ga het meteen invullen 😊

   Handtekening   

[Well, we’d love to have Alice Ripley. She’s fierce!]

  [ # 37 ] 25 November 2009 09:23 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Heel goed 😉

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 38 ] 25 November 2009 10:28 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Ik heb ook mijn lijstje ingevuld, maar tsjonge wat is dat moeilijk zeg :omg:

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 39 ] 25 November 2009 11:05 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Ik weet het…dat hoor ik van veel mensen en had ik zelf ook. Moeilijk maar uiteindelijk wel leuk toch ?

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 40 ] 25 November 2009 01:21 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Mogen we volgende keer zelf al beginnen met een top honderd? 😉

  [ # 41 ] 25 November 2009 03:12 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Jeroen - 25 November 2009 01:21 PM

Mogen we volgende keer zelf al beginnen met een top honderd? 😉

Hahaha…van mij zou het nog mogen ook, dan moet ik alleen in april beginnen om dat administratief verwerkt te krijgen…maar leuk zou ik het in principe wel vinden (haalbaar niet)

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 42 ] 29 November 2009 10:39 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2035
Geregistreerd  2008-08-31

Ben er eindelijk uitgekomen. Ik had in eerste instantie toch zo’n 20 nummers na al een strenge selectie. Heb uiteindelijk maar besloten maar 1 nummer per musical te doen en te gaan voor een beetje diversiteit. Ben benieuwd of het in de volgende stemronde makkelijker wordt of juist moeilijker.  :geenidee:

   Handtekening   

di 14 juni: Er was eens..
do 14 juli: Petticoat
wo 27 juli: Soldaat v Oranje
do 10 nov: Vroeger of later
wo 16 nov: The Producers
za 17 dec: Oorlogswinter
za 24 dec:Jurk
za 14 jan: Kantje Boord

  [ # 43 ] 29 November 2009 11:30 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

g.devries - 29 November 2009 10:39 PM

Ben er eindelijk uitgekomen. Ik had in eerste instantie toch zo’n 20 nummers na al een strenge selectie. Heb uiteindelijk maar besloten maar 1 nummer per musical te doen en te gaan voor een beetje diversiteit. Ben benieuwd of het in de volgende stemronde makkelijker wordt of juist moeilijker.  :geenidee:

Mooi: diversiteit hou ik van. Zonder teveel te verklappen (hij komt eraan de keuzelijst van de bovenste 100 nummmers !): die diversiteit is in de 2e ronde wel terug te vinden. Ik ben (aangenaam) verrast over nummers uit musicals die de lijst gehaald hebben, wat ik nooit verwacht zou hebben. Leuk.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 44 ] 01 December 2009 09:23 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

Er staat toch aardig wat van mijn top tien tussen 😊. Is mijn stem voor de tweede ronde doorgekomen? Toen ik op verzenden drukte kreeg ik “er zijn verbindingsproblemen vastgesteld”, maar toen ik het nog een keer probeerde zei dat er “no duplicate postings allowed” waren.

  [ # 45 ] 01 December 2009 10:08 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  649
Geregistreerd  2007-10-11

Oh heerlijk!
Piece - Never Neverland staat erin! De versie van Stephanie J Block is toch echt mij favoriet hiervan!! WOW!

En dan ook nog Next to Normal, La Cage Aux Folles en Spring Awakening. Het valt me toch goed mee met de smaak van musicalworld 😉 ;P


Zag helaas Sunset Boulevard - Sunset Bouelvard over het hoofd… Kan het helaas niet meer veranderen met Hairspray.. Jammer!

[ Gewijzigd: 01 December 2009 10:11 PM by chitra ]
   Handtekening   

“Most people who think they are happy just haven’t thought about it enough, most people who think they are happy are actually just stupid.” (next to normal)

 < 1 2 3 4 5 > 
3 of 5