19 of 23 | ‹ First  < 17 18 19 20 21 >  Last ›
Kom maar op met de New York Tips
  [ # 271 ] 18 December 2015 02:21 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

Anniek - 18 December 2015 10:36 AM

Les mis aangezien die sluit in september. En uiteraard; Hamilton!

Kaarten krijgen voor over een maand voor Hamilton? Tenzij je een geldboom in je tuin hebt, niet te krijgen hoor. De ham4ham loterij kun je proberen, maar ook daar zo’n 1000 mensen voor 20 kaartjes.

Spring Awakening sluit 24 januari, weet niet of je dat redt maar daar zou ik zeker heen gaan. Lovende recensies, prachtige versie en cast.

En fun home en the king and I zou ik ook proberen.
Veel plezier!

  [ # 272 ] 18 December 2015 02:43 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Fun Home zou ook voor mij bovenaan het lijstje staan samen met Allegiance vanwege Lea Salonga.

[ Gewijzigd: 18 December 2015 03:11 PM by martijn-j ]
  [ # 273 ] 18 December 2015 02:52 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Faatijn - 18 December 2015 02:21 PM
Anniek - 18 December 2015 10:36 AM

Les mis aangezien die sluit in september. En uiteraard; Hamilton!

Kaarten krijgen voor over een maand voor Hamilton? Tenzij je een geldboom in je tuin hebt, niet te krijgen hoor. De ham4ham loterij kun je proberen, maar ook daar zo’n 1000 mensen voor 20 kaartjes.

Spring Awakening sluit 24 januari, weet niet of je dat redt maar daar zou ik zeker heen gaan. Lovende recensies, prachtige versie en cast.

En fun home en the king and I zou ik ook proberen.
Veel plezier!

niemand zei iets over een budget :p. Maar inderdaad, wellicht is Spring awakening een beter idee 😉

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 274 ] 28 December 2015 12:26 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  591
Geregistreerd  2010-10-25

Dank je wel voor jullie reacties!

Weten jullie toevallig waar je het beste kunt zitten in het Schubert Theater (voor Matilda), gezien de prijs/kwaliteit-verhouding? Is het zicht in de Mezzanine bijvoorbeeld te vergelijken met het zicht vanaf de Orchestra?

  [ # 275 ] 01 January 2016 05:15 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2012-03-17

Van 24 oktober t/m 28 oktober zit ik in New York!  😊
Nu ben ik mij even aan ‘t oriënteren op Wicked.
De prijzen vallen mij best tegen…
Weet iemand de prijzen van de goedkopere tickets voor Wicked in de maand oktober op een dinsdag of woensdagavond?
Ik vraag dit mede, omdat je nog niet voor oktober kunt boeken en omdat de prijzen per maand verschillen.
Oh en is het handig om op de site van Wicked te kiezen voor ‘premium tickets’, dan zijn de tickets sowieso iets goedkoper of zit daar dan ook nog een vreemde bijkomstigheid aan vast?

Ja, het klopt, dit wordt mijn eerste keer New York.  😉

  [ # 276 ] 03 January 2016 08:08 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  97
Geregistreerd  2011-06-07

Ik ben afgelopen augustus naar Wicked geweest op Broadway.
Wou niet de gok nemen voor de Wicked-lottery, dus ook van te voren kaarten besteld.

De broadwayproducties zijn inderdaad erg aan de prijs.
Heb zelf de ‘goedkoopste’ kaarten gekocht, maar dan wel de 1e rij waar deze rang ingaat.
Dat was balkon rij H. (RMEZZ row H) En dan de stoelen aan het gangpad, maar dat was puur voor iets meer beenruimte 😊

Ik vond het ideale plekken!
Had Wicked altijd van dichtbij in de zaal gezien, maar dit overzicht vanaf het balkon was super.
En als je dan bedenkt dat ze 4 rijen voor je nog 139 dollar betalen, zit je met 79 dollar op rij H ook heel goed.

  [ # 277 ] 04 January 2016 06:28 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2012-03-17

Labor88: Bedankt voor je reactie! Die tip van rij H neem ik zeker mee 😊
Hopelijk gaat snel de kaartverkoop van start!

  [ # 278 ] 18 January 2016 04:17 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  591
Geregistreerd  2010-10-25

Hallo allemaal,

Vandaag is mijn laatste dag n New York en ik zou graag nog een musical willen zien. Het is maandag en Martin Luther King Jr. Day, dus er spelen niet heel veel voorstellingen. Ik hoop maar dat ik nog ergens tickets voor kan krijgen. De musicals die vandaag wel spelen, als de TodayTix-app dat goed weergeeft, zijn o.a. Kinky Boots en Avenue Q. Ik denk dat ik ga proberen tickets te halen voor een van die twee, maar ik weet nog niet welke de voorkeur heeft.

Welke zouden jullie aanraden? Avenue Q is goedkoper, maar Kinky Boots heeft wel een hoop awards gewonnen. Welke zou ik, iemand die wel Engels spreekt en begrijpt, maar niet alle dubbele lagen meteen doorheeft, het leukst vinden? Pff, het liefst zou ik ze allemaal willen zien!

Mocht het nog wat toevoegen, ik heb de afgelopen dagen Matilda, Chicago en Spring Awakening gezien.

Alvast bedankt!

Groetjes Kim

  [ # 279 ] 18 January 2016 04:30 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Oei.. Allebei heel erg toffe voorstellingen..
Avenue Q is grof en geweldig, je mist misschien wel een aantal grappen als je niet echt vloeiend engels kunt volgen. (maar er blijven genoeg grappen over, haha!)
Voor mij persoonlijk zou het liggen aan de venue. Ik heb zelf Avenue Q in een klein theater gezien en vind dat persoonlijk iets meer passen bij de show, omdat je dan goed zicht hebt op de combinatie acteurs&mimiek; + het poppenspel.

Kinki Boots is hysterisch! Erg vermakelijke, leuke show en je wordt jaloers op de Angels en hun skills-op-stilleto’s. Welke show ‘t ook wordt, beide garant voor een leuke avond!
Mocht je hierna nog een tripje UK doen, beide shows zijn ook nog in de UK te zien (avenue Q tour, Kinki Boots op West End) dus mocht de keuze moeilijk zijn kun je altijd nog de andere show in de UK bekijken.

[ Gewijzigd: 18 January 2016 04:36 PM by Anniek ]
   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 280 ] 18 January 2016 04:33 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

Avenue Q is hilarisch, die zou ik zeker doen, vooral als de prijs zacht is.

  [ # 281 ] 18 January 2016 08:54 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Avenue Q draait in New World Stages in een zaal onder de grond. Past heel goed bij de voorstelling. Erg genoten, overigens nog wel met de fantastische Darren Bluestone.

  [ # 282 ] 19 January 2016 06:11 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  591
Geregistreerd  2010-10-25

Dank jullie wel! In de rij bij de TKTS Booth ben ik door iemand overgehaald om naar Kinky Boots te gaan en het was fantastisch!

  [ # 283 ] 11 February 2017 11:53 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Ben me aan het oriënteren op een musical/toerist reis naar New York omdat ik mogelijk daar dan al een slaapplek heb. Hoef dan dus geen hotel. Moet dus reis boeken en evt Toeristische en Theaterbezoekjes. Iemand nog recente tips en Do’s en don’t was dit betreft. Vliegreis, thetarbezoeken, toeristische bezoeken. Ook graag kostenbesparend. Gaat om een weekje uit en thuis dan.
Moet je creditcard hebben of kan je ook zonder?
Verneem dan graag!

  [ # 284 ] 11 February 2017 01:27 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  501
Geregistreerd  2012-08-18

Ik volg even mee, wij plannen hier ook een citytrip voor NY, voor de eerste keer 😊.
Alleen hopen dat wij Belgen nog gaan binnen mogen 😉.
Ik dacht overigens aan Anastasia. Dan blijft er nog ruimte voor één musical. Hamilton moet ik maar uit mijn hoofd zetten met die prijzen, al zal ik wel proberen via de lottery (je weet maar nooit, waarschijnlijk valse hoop maar toch).

Iemand ook enig idee of het de moeite is om NY te combineren met een andere stad?

   Handtekening   

30/11/2019: Anastasia

  [ # 285 ] 11 February 2017 01:34 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

CoreMeltdown - 11 February 2017 01:27 PM

Ik volg even mee, wij plannen hier ook een citytrip voor NY, voor de eerste keer 😊.
Alleen hopen dat wij Belgen nog gaan binnen mogen 😉.
Ik dacht overigens aan Anastasia. Dan blijft er nog ruimte voor één musical. Hamilton moet ik maar uit mijn hoofd zetten met die prijzen, al zal ik wel proberen via de lottery (je weet maar nooit, waarschijnlijk valse hoop maar toch).

Iemand ook enig idee of het de moeite is om NY te combineren met een andere stad?

Ik zou Dear Evan Hansen gaan zien, wellicht het castalbum even luisteren? Echt heerlijke score!

‹ First  < 17 18 19 20 21 >  Last ›
19 of 23