21 van de 21
21

Kom maar op met de New York Tips
  [ # 301 ] Datum: 18 januari 2018 09:41 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal posts  729
Geregistreerd  2015-04-02

Thanks all!! I kvind het allemaal maar spannend want weet niet zo goed wat te verwachten qua last minute/prijzen/tkts/rush tickets etc. hahaha!
Spongebob is geboekt met de 2for1 actie die nog net het weekend loopt als ik er ben, evenals Dear Evan Hansen (OHMYMYMYMY) want daar durfde ik de loterij echt niet te gokken.
Waitress en Come from away hopen we te gaan halen dmv rush tickets, en Anastasia moet hopelijk in een later stadium wel lukken. Mochten we nog slots (en geld) over hebben dan zal ik ook zeker kijken naar de door jullie gegeven tips!

Handtekening 

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

Naar boven

[ # 302 ] Datum: 20 mei 2018 11:05 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal posts  176
Geregistreerd  2017-11-26

Hallo!

Ik vroeg me af of er in New York voor Broadway musicals zoeits is als de Day Seats die je in Londen hebt. Graag reactie d.m.v. antwoord op dit forum wink

[edit jeroen: post verplaatst en toegevoegd aan algemene New York topic]

[ Gewijzigd: 21 mei 2018 08:26 AM door Jeroen ]
Naar boven

[ # 303 ] Datum: 21 mei 2018 03:26 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal posts  4742
Geregistreerd  2004-05-12

Zeker. Daar noemen ze het (student)Rush Tickets.
Als een show het heeft, staat dit vermeld op hun website bij Tickets

Naar boven

[ # 304 ] Datum: 21 mei 2018 04:29 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal posts  176
dokter_P - 21 mei 2018 03:26 PM

Zeker. Daar noemen ze het (student)Rush Tickets.
Als een show het heeft, staat dit vermeld op hun website bij Tickets

Heel erg bedankt! En is dat dat net zo als in Londen? Dus moet je tot het theater open gaat wachten? Of is het online? En vanaf hoe laat adviseren jullie om dan te gaan staan bij onderstaand evoorstellingen?:

Anastasia
Beautiful
A Bronx Tale
Come From Away
School of Rock
Spongebob
Waitress

Naar boven

[ # 305 ] Datum: 21 mei 2018 04:56 PM
Broadway Ster

Kijk anders eens hier:
http://www.broadwayforbrokepeople.com/

En ja, altijd vroeg aanwezig zijn wink

Naar boven

[ # 306 ] Datum: 21 mei 2018 05:33 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal posts  176
dokter_P - 21 mei 2018 04:56 PM

Kijk anders eens hier:
http://www.broadwayforbrokepeople.com/

En ja, altijd vroeg aanwezig zijn wink

Is vroeg 9 uur ‘s ochtens of echt al om 6 of 7 uur?

Naar boven

[ # 307 ] Datum: 21 mei 2018 09:34 PM
Broadway Ster

Verschilt per dag, per week, per weersverwachting, per Amerikaanse vakantie periode, per show..
Ik zou vooral zeggen, ga zo vroeg mogelijk. En vooral voor 9 uur. Kies voor de eerste dag de minst populaire show, ga er op tijd heen en loop onderweg ook langs de andere theaters (veelal toch binnen 1/2 blokken) en kijk hoe druk het is.
Beter net te vroeg en dat er pas een half uur na jou iemand naast je aansluit, dan dat je net te laat bent en de persoon voor je de laatste kaarten heeft..

Naar boven

[ # 308 ] Datum: 24 mei 2018 02:17 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal posts  705
Geregistreerd  2007-12-16

Ik ga in september voor het eerst naar NY (eindelijk!). Droom komt uit.

Shows die ik graag wil bezoeken zijn Come from Away en Dear Evan Hansen.
Wat zijn andere must sees?

Ik lees hierboven over een 2=1 actie voor Dear Evan Hansen. Is dit nog geldig? Of zijn er andere (kortings)acties, waar jullie van weten?

Ik wil de Phantom ook bezoeken. Is dan day seats of via LMTS het handigst?
Alvast veel dank voor jullie antwoorden & tips! grin

Naar boven

[ # 309 ] Datum: 27 mei 2018 06:36 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal posts  530
Geregistreerd  2005-05-05

Dit is een actuele lijst met Dayseats of Rushtickets al dan niet via een loterij online of persoonlijk:
http://www.playbill.com/article/broadway-rush-lottery-and-standing-room-only-policies-com-116003

Dear Evan Evans moet je net geluk hebben, Come From Away ‘s morgens om 9:00 uur bij het theater staan. Phantom is vaak wel op TKST te verkrijgen.

Wil je echt iets graag zien dan zul je voor de eerste twee shows nu al moeten gaan boeken en de normale prijs bepalen.

Ik heb deze link wel eens eerder geplaatst als de bezetting meer dan 90% is zou ik niet op aanbiedingen rekenenen daar deze shows al weken van te voren nagenoeg uitverkocht zijn: http://www.playbill.com/grosses

Handtekening 

Pia Douwes in Concert
Spamalot
Les Miz
Kinky Boots
Titanic
Company
Heathers
Follies
Little Night Music
Little shop of Horrors
NY Frozen
NY Hamilton
NY Avenue Q

Naar boven

[ # 310 ] Datum: 29 mei 2018 05:14 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal posts  705

Thanks Jasper!

Naar boven

[ # 311 ] Datum: 05 juni 2018 03:09 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal posts  92
Geregistreerd  2008-05-01

Wij gaan binnenkort naar New York met z’n drie├źn.  Graag zouden we daar naar een musical gaan. Welke musical raden jullie aan? Mijn ouders spreken niet zo heel goed Engels, dus ben eigenlijk op zoek naar een musical die goed te volgen is (waar het niet erg is als je af en toe wat mist).  Hopelijk hebben jullie tips.

Naar boven

[ # 312 ] Datum: 10 oktober 2018 04:20 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal posts  705

Vorige week heb ik 2 voorstellingen op Broadway gezien: Dear Evan Hansen en Once on this Island.

We hadden de huidige first cast bij DEA met Taylor Trensch als Evan Hansen. Wat een geweldige voorstelling! Ze hebben terecht een Tony gewonnen. Eigentijds en zeer ontroerend verhaal. Met sterke regie, snelheid en een mooi toneelbeeld/schermen. Aan het eind zat de halve zaal te snikken. Bizar. En Taylor is perfect in de rol. Ik kan natuurlijk niet vergelijken met Ben Platt maar Taylor was te gek!

Once on this Island was heeeel wat anders qua voorstelling. Een heel originele setting en intiem dat de zaal rondom het podium is. Haley Kilgore zingt en speelt de sterren van de hemel. Wat een verademing. Daarom wilde ik zo graag naar Broadway. De cast was sowieso van top kwaliteit.
Helaas zat de zaal bij deze show niet helemaal vol en achteraf had ik dit niet van tevoren hoeven boeken. Had prima met TKTS korting gekund.

Maar goed. Een geweldige ervaring rijker.

Ga je naar New York? Dear Evan Hansen is zeeeeer aan te bevelen. Hopelijk komt deze musical ooit naar NL.

Naar boven

[ # 313 ] Datum: 27 november 2018 11:11 AM
Toeschouwer
Totaal aantal posts  6
Geregistreerd  2018-11-26

Wat een fijn topic. Ik ga volgend voorjaar voor het eerst naar New York en ik kan echt niet wachten!

Naar boven

21 van de 21
21