5 of 23 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
Kom maar op met de New York Tips
  [ # 61 ] 04 April 2011 07:08 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Jacco - 04 April 2011 06:50 PM

Addams Family is zo’n beetje de slechtst ontvangen musical van de afgelopen jaren! (al schijnt Frank Wildhorne’s Neverland, die nog in premiere moet, ook een slachting te worden). Ik weet niet of je daar je dure dollars voor neer moet tellen!

Niet altijd blindelings achter de recensies aanlopen zou ik zeggen. Addams Family lijkt me persoonlijk een erg leuke en geslaagde voorstelling.

Ja en wat er in het najaar te zien is is een beetje onduidelijk. Als een show niet goed genoeg bezocht word dan is de voorstelling 2 weken later gesloten… Maar ik zou geen Wicked, Billy Elliot, Mamma Mia, Les Miserables, Phantom of the Opera en zo kiezen. Die staan er nog wel een poosje, zijn in Europa te zien of komen snel naar Nederland (of heb je net gemist). Persoonlijk zou ik dan wel voor Addams Family gaan, of Spiderman (als die dan nog bestaat) of Catch me if you Can.

[ Gewijzigd: 04 April 2011 07:11 PM by jouke ]
  [ # 62 ] 04 April 2011 07:33 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Als het iets moet worden voor het hele gezin met 2 tieners, zou ik inderdaad eerder voor iets als Wicked of Addams Family gaan, of misschien Sister Act. Billy Elliott vind ik ook wel een optie.

[ Gewijzigd: 04 April 2011 07:35 PM by Klaske ]
  [ # 63 ] 05 April 2011 07:04 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  777
Geregistreerd  2010-11-03

Oké bedankt allemaal :D

  [ # 64 ] 06 April 2011 10:03 AM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Wicked kan je inderdaad in genoeg andere landen zien. Als je dan toch op Broadway bent, zou ik voor een uniekere show gaan die niet binnenkort naar Nederland komt!

Kijk eens op http://www.broadwayworld.com (de broadway versie van Musicalworld 😉 ) voor meer informatie over alle shows!

  [ # 65 ] 09 April 2011 10:46 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

jouke - 04 April 2011 07:08 PM
Jacco - 04 April 2011 06:50 PM

Addams Family is zo’n beetje de slechtst ontvangen musical van de afgelopen jaren! (al schijnt Frank Wildhorne’s Neverland, die nog in premiere moet, ook een slachting te worden). Ik weet niet of je daar je dure dollars voor neer moet tellen!

Niet altijd blindelings achter de recensies aanlopen zou ik zeggen. Addams Family lijkt me persoonlijk een erg leuke en geslaagde voorstelling.

 

Beetje rare opmerking, waarom worden er dan recensies geschreven als we er toch niet achteraan moeten lopen…Die worden toch geschreven om mensen te informeren. Uiteraard is het de mening van de persoon en die kan per persoon verschillen maar als meerdere recensies niet positief zijn dan zegt dat toch wel iets.

Overigens heb ik mijn dure dollars wel voor deze show neergelegd omdat ik graag Nathan Lane wilde zien. Show is best ok, maar niet bijzonder. Er zitten een paar leuke dingen in en Nathan was goed gecast voor de rol maar het zijn inderdaad dure dollars. Ik zou voor deze voorstelling wachten tot een leuke kortingsactie….

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 66 ] 09 April 2011 10:56 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Er is ook een bijna 50 procent kortingsactie op Addams Family (heb m recentelijk uit m’n mail geknikkerd). Ben het ook wel eens dat je niet blindelings achter oordelen uit recensies moet aangaan, maar er uit moet halen wat je wilt. Als er een goed beeld geschetst wordt kan je daarop ook wel een beetje inschatten of het jou zou aanspreken. Al is een unaniem afgekeurde musical meestal ook gewoon niet goed.

  [ # 67 ] 09 April 2011 11:35 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

En Nathan Lane heeft de show inmiddels verlaten…
Brooke Shields komt eraan….dat dan weer wel… Zag ik ooit als langste Sally Bowls OOIT!

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 68 ] 08 June 2011 03:24 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Goed, ik ga in augustus naar New York (Jeej)
Nu hadden we dus een kamer gereserveerd bij het Big Apple Hostel, goedkoop en goed gelegen. Maar nu kregen we het bericht “The Buildings Department of the City of New York has shut down the Big Apple Hostel.”
Dus daar gaat onze slaapplaats..

Heeft iemand nog tip voor andere goedkope, goed gelegen, schone ho(s)tels?
Zolang het maar niet te duur is maakt het allemaal niet uit.. Ik deel wel een badkamer of lig op een slaapzaal..
Als het maar een beetje te betalen is!

  [ # 69 ] 27 June 2011 05:10 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Ik zit er aan te denken om volgend jaar maart naar New York te gaan. Heeft iemand tips voor goedkope verblijfplaatsen? Luxe hoeft van mij niet.

  [ # 70 ] 30 June 2011 01:29 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  67
Geregistreerd  2004-11-15

Kiepkantel - 12 December 2009 07:34 PM

Hebben jullie ook hotel tips ?  😄

PENNSYLVANIA     VIEW MAP
401 Seventh Avenue 33rd Street - 10001
Hotel Category: Superior Tourist
Location: City Center - Zone: MIDTOWN WEST - THEATRE DISTRICT

als je vroeg genoeg boekt voor 60 euro per nacht per kamer. Goede locatie en goede prijs (maar wel waar voor je geld, het is en blijft een ** hotel)

   Handtekening   

Dit jaar Side Show bij sempresereno.nl/sideshow

  [ # 71 ] 30 June 2011 05:50 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Ik ben eens even wat aan het rondsnuffelen geweest en heb een vriendin gevraagd, die momenteel in New York zit. Ik wist niet dat je met Lufthansa zo goedkoop kon vliegen (KLM is ook niet heel duur trouwens).
Wat verblijf betreft ga ik voor 1 van deze hostels: http://www.hostels.com/hostel.menu.html

Ik ga echt voor goedkoop, dus kijk niet naar luxe:P en ik had er hier 1 gevonden, 219 euro voor 7 nachten. En later kwam ik erachter dat er nog goedkopere zijn, maar ik wil wel een beetje centraal, dus ik moet het nog ff bekijken.

  [ # 72 ] 30 June 2011 06:59 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Air berlin vliegt ook naar New York maar dan wel vanaf Dusseldorf
dus als je in de buurt van duitsland woont (of de afstand woonplaats- schiphol of woonplaats - dusseldorf is ongeveer net zo ver zou ik voor air berlin kiezen kun je ook zelf je vluchttijden nog kiezen ook.

http://www.airberlin.com

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 73 ] 30 June 2011 07:08 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Nou, als ik met air berlin zou gaan ben ik meteen 300 euro meer kwijt (de data dat ik wil gaan :tong: )

  [ # 74 ] 30 June 2011 07:12 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

wanneer wil je gaan dan
ik wil zelf in april / mei / juni gaan
en ik als ik zoek kom ik op ong 500 euri uit

hoe kom jij op 500 euro met lufthansa uit

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 75 ] 30 June 2011 07:35 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Ik wil gaan van 10 t/m 18 maart en dan kom ik met Lufthansa op 348 euro uit vanaf Amsterdam.

‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
5 of 23