2 of 103 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Irritaties
  [ # 16 ] 15 January 2010 04:35 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Ik lig hier in een deuk, want moet bij het “pin-voorbeeld” gelijk aan Jochem Myjer denken:
“komt er zo’n rimpelsaurus en die gaat pinnen…. wij wachten om daarna met z’n allen te roepen:
DRUK OP JAAAA!!!!”

Toen ik dit voor het eerst hoorde, kon je mij opvegen in het theater, echt waar 📣

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 17 ] 15 January 2010 04:35 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Timmie1992 - 15 January 2010 04:27 PM

Nog een irritatie:

Mensen (vooral vrouwen), die voor een stoplicht staan, en die dan nog even hun haar of dergelijke moeten goeddoen, en dan het groene stoplicht niet zien!

Of labello, heel belangrijk voor de zachte lippen 😉

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 18 ] 15 January 2010 04:37 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Tim - 15 January 2010 02:48 PM
martijn-j - 15 January 2010 02:33 PM

- mensen die niet snel kunnen pinnen.

Gruwelijk irritant!

Als ik ga pinnen dan weet ik al wát ik op wil nemen en ook dat het er op staat. Dan zul je zien dat er altijd iemand voor je staat die eerst het saldo gaat checken en die je dan ziet nadenken over het op te nemen bedrag… En dat duuuurt lang.

Hoe moeilijk kan pinnen zijn, haha.

Of niet genoeg saldo hebben en dan vervolgens 5 andere passen proberen…..

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 19 ] 15 January 2010 04:39 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Marilena - 15 January 2010 04:37 PM
Tim - 15 January 2010 02:48 PM
martijn-j - 15 January 2010 02:33 PM

- mensen die niet snel kunnen pinnen.

Gruwelijk irritant!

Als ik ga pinnen dan weet ik al wát ik op wil nemen en ook dat het er op staat. Dan zul je zien dat er altijd iemand voor je staat die eerst het saldo gaat checken en die je dan ziet nadenken over het op te nemen bedrag… En dat duuuurt lang.

Hoe moeilijk kan pinnen zijn, haha.

Of niet genoeg saldo hebben en dan vervolgens 5 andere passen proberen…..

Om dan vervolgens te zeggen: ‘volgens mij is de pinautomaat kapot’.

Wat me ook erg irriteert is de reclame van Vodavone met die rara maskers. Is er iemand die het begrijpt / leuk vindt?

  [ # 20 ] 15 January 2010 06:21 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

Oh fantastisch, ik hou van dit soort irritaties… Gewoon dingen, die je doen zuchten.

Langzaam pinnen is inderdaad iets waaraan mijn vriend en ik ons kunnen ergeren. Staan we met z’n tweeën te mompelen… pinpas er in, code toetsen en wegwezen. Hoe moeilijk kan het zijn.

Ook irritant:
- Mensen die vragen of je bent gevallen als je lang uit op straat ligt (nee, ik lig even uit te rusten)
- Telefoniste die vraagt of je een momentje hebt en als je dan NEE zegt niet meer weten wat ze moeten doen.
- De uitdrukking: persoonlijk vind ik… Vindt iemand ooit iets onpersoonlijk?
- Als je met de trein op een station komt en iedereen besluit bij dezelfde deur in te stappen, een trein is lang, heeft vele deuren… gebruik ze dan ook!

En dan tot slot:
Mensen die vragen of ik grappig wil doen of een mop wil vertellen… IK BEN CLOWN, geen grappenmaker, cabaretier of moppentapper…. Ik ben en ervaar, ik doe niet grappig.

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 21 ] 15 January 2010 06:22 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

Wat ik irritant vind:

- Mensen die bewust midden op een fietspad gaan lopen terwijl het super druk is (gebeurt vaak bij de school)
- Mensen die stoer willen doen (terwijl duidelijk is dat ze het niet zijn)
- Mensen die bewust opscheppen (over materiële zaken).
- Krakende schoenen
- Mensen die altijd alles recht praten wat krom is.
- Doodstille ruimtes
- Mensen die denken ergens verstand van te hebben terwijl dat niet zo is
- Doen alsof iets super leuk is terwijl het duidelijk niet zo is
- De typische opdrachten op school (Ieder jaar weer worden precies dezelfde opdrachten gegeven bij bijvoorbeeld tekenen en handvaardigheid. Wees zelf eens creatief als leraar van een kunstvak!)

Ik irriteer me aan best veel dingen, gelukkig kan ik er vaak ook wel om lachen.

Wat ik raar vind aan Martijns irritaties; ‘u mag nu uw pas doorhalen’. Het is toch ook niet bedoeld als keuze? De verkoper of verkoopster probeert alleen maar vriendelijk en beleefd te zijn, lijkt mij.

  [ # 22 ] 15 January 2010 06:29 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Ik irriteer me ook altijd gruwelijk aan de gekste dingen..

- Je bloed/huilt/e.d… ” Doet het pijn? “
- Moeders/Vaders met kind voor het aquarium in de dierentuin… Er zwemt een nietsvermoedende clownsvis langs.. ” Kijk een Nemo! “... Nee muts.. Dat is een clownsvis…
- Mensen die stilstaan aan de linkerkant van de roltrap..
- Ivo Chundro die uit een ei komt bij HONK! Mevrouw naast me tegen kind..: Zie je wie dat is? Dat is Alladin!

En nog veel meer.. Maar dit komt eventjes zo in me op..

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 23 ] 15 January 2010 06:47 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

Over irritaties gesproken. Op de site van Karin Bloemen staat een hilarisch filmpje over irritaties. (Zo kun je hem vinden: Archief > Video’s > De Diva en de Divan > Grot)

  [ # 24 ] 15 January 2010 06:54 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  833
Geregistreerd  2008-06-06

ik heb aan sommige dingen ook irritatei dus ik laat het okok ff los:P

mensen die tijdens het afrekenen het geld echt op de toonbank smijten (en dan maar vriendelijk blijven en dank u wel zeggen)

Winkelpersoneel die niet weten wat er in een winkel te koop is ( goh mevrouw is deze er nog in maat 39 personeel : ja hoor! gaat zoeken komt later terug is er dus niet)

Mensen die je uit gaan staan lachen als jou kleding ze niet aanstaan en dan ook nog opvallend zodat jij het ziet (mens let op jezelf jij loopt er in een vot bij) SORRY ALS VOT VERKEERD IS GESPELD IK KON ERR ECHT NIET OPKOMEN 😛

dat is even alles

[ Gewijzigd: 15 January 2010 06:56 PM by berber15 ]
  [ # 25 ] 15 January 2010 06:59 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

stefucius - 15 January 2010 06:22 PM

Wat ik raar vind aan Martijns irritaties; ‘u mag nu uw pas doorhalen’. Het is toch ook niet bedoeld als keuze? De verkoper of verkoopster probeert alleen maar vriendelijk en beleefd te zijn, lijkt mij.

Ik snap ook wel dat ze dit uit beleefdheid zeggen, maar als iets mag dan is dat zo vrijblijvend. Ik moet namelijk die pas doorhalen anders kan ik mijn boodschappen niet betalen. Omdat ‘u moet nu uw pas doorhalen’ ook zo bot klinkt, ga ik liever voor: ‘u kunt uw pas doorhalen’.

  [ # 26 ] 15 January 2010 07:35 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  649
Geregistreerd  2007-10-11

martijn-j - 15 January 2010 02:33 PM

- mensen die op een volle roltrap gaan lopen, terwijl er een gewone trap naast is.

ik heb dat dus precies andersom! Waarom blokkeren mensen de rolstrappen als het druk is? Je wilt toch dat je snel van het perron wegkunt? Dat betekend dus of lopen op de roltrap of rechts gaan staan zodat de rest erlangs kan!

Je gebruikt de roltrap om sneller boven te komen. Dus ouderen en mensen met bewegingsbeperkingen en mensen met zware bagage kunnen rechts stilstaan, de rest kan gewoon door lopen….

   Handtekening   

“Most people who think they are happy just haven’t thought about it enough, most people who think they are happy are actually just stupid.” (next to normal)

  [ # 27 ] 15 January 2010 08:19 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

chitra - 15 January 2010 07:35 PM
martijn-j - 15 January 2010 02:33 PM

- mensen die op een volle roltrap gaan lopen, terwijl er een gewone trap naast is.

ik heb dat dus precies andersom! Waarom blokkeren mensen de rolstrappen als het druk is? Je wilt toch dat je snel van het perron wegkunt? Dat betekend dus of lopen op de roltrap of rechts gaan staan zodat de rest erlangs kan!

Je gebruikt de roltrap om sneller boven te komen. Dus ouderen en mensen met bewegingsbeperkingen en mensen met zware bagage kunnen rechts stilstaan, de rest kan gewoon door lopen….

Maar als er daarnaast een gewone trap is ben je echt sneller boven door die te nemen.

  [ # 28 ] 15 January 2010 11:42 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1071
Geregistreerd  2002-07-30

Ik erger me aan die reclame van “kinderen maken grapjes over hoesten” en dan met name dat jongetje wat zo overdreven lacht… En dan erger ik me nog meer aan de regisseur die daar vervolgens niks aan heeft gedaan! (voordat ik boze ouders over me heen krijg)

en het feit dat iemand heeft besloten om op Amsterdam CS pal voor elke ingang (tenminste aan de westzijde) een rookzuil te plaatsen. Zet ze er dan 2 meter vandaan, of tenminste niet voor elke deur!

[ Gewijzigd: 15 January 2010 11:44 PM by S7rin ]
  [ # 29 ] 16 January 2010 12:11 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

marly - 15 January 2010 06:21 PM

Ook irritant:
- Mensen die vragen of je bent gevallen als je lang uit op straat ligt (nee, ik lig even uit te rusten)

Dit kan uit medisch oogpunt juist een correcte vraag zijn. Je kunt zijn gevallen omdat je uitgegleden bent (dan weet je het dus dat je bent gevallen) of onwel zijn geworden, een black-out hebben gehad. Dan besef je ineens dat je op de grond ligt.

Het antwoord op die vraag is dus voor omstanders die willen helpen belangrijk.

  [ # 30 ] 16 January 2010 07:06 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  424
Geregistreerd  2009-10-07

berry - 15 January 2010 06:54 PM

ik heb aan sommige dingen ook irritatei dus ik laat het okok ff los:P

mensen die tijdens het afrekenen het geld echt op de toonbank smijten (en dan maar vriendelijk blijven en dank u wel zeggen)

Winkelpersoneel die niet weten wat er in een winkel te koop is ( goh mevrouw is deze er nog in maat 39 personeel : ja hoor! gaat zoeken komt later terug is er dus niet)

Mensen die je uit gaan staan lachen als jou kleding ze niet aanstaan en dan ook nog opvallend zodat jij het ziet (mens let op jezelf jij loopt er in een vot bij) SORRY ALS VOT VERKEERD IS GESPELD IK KON ERR ECHT NIET OPKOMEN 😛

dat is even alles

Dus jij vergist je nooit?!

   Handtekening   

Jij noemt jezelf een ster ik noem mijzelf de zon, jij kan shinen wanneer je wilt, maar je verdwijnt wanneer ik opkom

http://www.timmie213.hyves.nl

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 103