103 of 103 | ‹ First  < 101 102 103
Irritaties
  [ # 1531 ] 24 May 2016 04:28 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  591
Geregistreerd  2010-10-25

Dat zou kunnen, ja! Maar een gedeelde woning wil ik niet via zo’n systeem doen. Ik weet dan niet bij wat voor mensen ik terechtkom en zoals ik al zei: ik ben qua feestjes e.d. anders dan de meeste studenten en als er dus iedere maand een huisfeest gehouden zou worden, zit ik niet op mijn plek, haha.

Maar 300 euro voor Amsterdam is zéker niet gek! Misschien hielp het voor jouw zus dat het niet nét voor het nieuwe studiejaar was?

Wat lief dat jullie allemaal zo meedenken, dat waardeer ik!

  [ # 1532 ] 24 May 2016 04:36 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Ja snap ik, dat zou vervelend zijn! Mijn zus heeft inderdaad eerst een tijdje Tilburg-Amsterdam gereisd, en is toen via haar studie in aanraking gekomen met iemand die in zo’n gebouw woonde en een kamer vrij kreeg in dat appartement. Mocht het niet lukken om voor het begin vh studiejaar een kamer te krijgen is de kans wel groot dat je op zo’n manier iets vindt!  *help ik je voor nu niet mee, I know 😉*

  [ # 1533 ] 24 May 2016 04:48 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  591
Geregistreerd  2010-10-25

Laush - 24 May 2016 04:36 PM

Ja snap ik, dat zou vervelend zijn! Mijn zus heeft inderdaad eerst een tijdje Tilburg-Amsterdam gereisd, en is toen via haar studie in aanraking gekomen met iemand die in zo’n gebouw woonde en een kamer vrij kreeg in dat appartement. Mocht het niet lukken om voor het begin vh studiejaar een kamer te krijgen is de kans wel groot dat je op zo’n manier iets vindt!  *help ik je voor nu niet mee, I know 😉*

Is ook zo, het is ook niet dat ik me grote zorgen maak, hoor. Op en neer reizen zou voor een eerste periode geen ramp zijn en ik heb ook familie in Amsterdam bij wie ik kan logeren als het écht nodig zou zijn, maar die wachttijd die ik nog niet heb, de voorrangsregelingen die bij mij niet gelden, de verwachtingen die mensen van je hebben als nieuwe huisgenoot, de hoge huurprijzen, et cetera, zorgen af en toe gewoon voor irritatie haha.

  [ # 1534 ] 24 May 2016 07:13 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  282
Geregistreerd  2006-01-26

Als je in Amsterdam woont heb je zeker nog wel genoeg tijd voor ene bijbaantje. Ik werkte ongeveer 12-15 uur per week erbij. In het laatste jaar tijdens mijn fulltime stage (zeker doen, al is het niet verplicht), redde ik dat niet maar werkte ik toch nog een weekenddag.

‹ First  < 101 102 103
103 of 103