3 of 103 |  < 1 2 3 4 5 >  Last ›
Irritaties
  [ # 31 ] 16 January 2010 07:08 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  424
Geregistreerd  2009-10-07

S7rin - 15 January 2010 11:42 PM

Ik erger me aan die reclame van “kinderen maken grapjes over hoesten” en dan met name dat jongetje wat zo overdreven lacht… En dan erger ik me nog meer aan de regisseur die daar vervolgens niks aan heeft gedaan! (voordat ik boze ouders over me heen krijg)

en het feit dat iemand heeft besloten om op Amsterdam CS pal voor elke ingang (tenminste aan de westzijde) een rookzuil te plaatsen. Zet ze er dan 2 meter vandaan, of tenminste niet voor elke deur!


Ja, dat vind ik ook van die rot reclame!
Je ziet dat jongetje gewoon alvast klaar zitten om te gaan lachen, echt kansloos gewoon!
En dat komt dat mens helemaal aan het einde met die, volgens mij een bak popcorn aanzetten, maar volgens mij ga je van popcorn meestal hoesten, tenminste, als ik popcorn eet, dan zitten er meestal nog van die stukjes mais in, en daar ga ik meestal van hoesten, of kleine stukjes die dan vast blijven zitten in je keel, daar ga ik ook soms van hoesten, dus waarom nemen ze dan popcorn?!

   Handtekening   

Jij noemt jezelf een ster ik noem mijzelf de zon, jij kan shinen wanneer je wilt, maar je verdwijnt wanneer ik opkom

http://www.timmie213.hyves.nl

  [ # 32 ] 16 January 2010 02:59 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Zo net na mijn wekelijkse rondje boodschappen bij de AH kan ik met gemak een pagina met ergernissen vullen 😉

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 33 ] 16 January 2010 03:55 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

Oooh, auto’s die of midden op het fietspad gaan stil staan als jij erlangs wil of denken dat ze nog wel even voor je langskunnen terwijl dat echt niet kan. Krijg altijd de neiging om die auto’s een schop te verkopen..

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

  [ # 34 ] 16 January 2010 04:47 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  889
Geregistreerd  2008-05-04

Na een dagje Ikea:

Waarom hebben ze bij bijna alle meubels de kleur zwartbruin en niet gewoon zwart én bruin.. Ik wil een grijze bank, daar past niets bruins bij.. dus ook geen zwartbruin..

  [ # 35 ] 16 January 2010 05:27 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Marilena - 15 January 2010 04:13 PM

Nou ik vind dat Martijn wel leuke punten heeft hoor, sommige wat serieuzer genomen dan anderen, maar je mag toch best even je EI kwijt. Beetje sarcasme mag toch wel lijkt me.

Ook een irritatie: mensen die bij de weegschaal in de supermarkt een kwartier bezig zijn om het juiste plaatje te vinden met wat ze op de weegschaal hebben liggen….

Hahahaha, daar ben ik er één van 😉 Ik kan nooit een plaatje vinden…

Ik erger mij wel eens aan mensen die midden op het pad stil gaan staan, en dan niet opletten op de mensen om hun heen die dan moeten uitwijken.

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 36 ] 16 January 2010 05:48 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  209
Geregistreerd  2009-03-13

chitra - 15 January 2010 07:35 PM
martijn-j - 15 January 2010 02:33 PM

- mensen die op een volle roltrap gaan lopen, terwijl er een gewone trap naast is.

ik heb dat dus precies andersom! Waarom blokkeren mensen de rolstrappen als het druk is? Je wilt toch dat je snel van het perron wegkunt? Dat betekend dus of lopen op de roltrap of rechts gaan staan zodat de rest erlangs kan!

Je gebruikt de roltrap om sneller boven te komen. Dus ouderen en mensen met bewegingsbeperkingen en mensen met zware bagage kunnen rechts stilstaan, de rest kan gewoon door lopen….

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je rechts moet stilstaan, zelf heb ik iets aan mijn rechterschouder waardoor ik met mijn rechterhand niet alles goed kan vastpakken. Daarom sta ik zelf ook liever links op een roltrap.

Nog een ergernis: mensen die perse aan jouw kant willen passeren op de roltrap terwijl de gehele andere kant vrij is en je dan zo door kunt lopen.

  [ # 37 ] 16 January 2010 05:49 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

ik zit met een dikke grijns dit topic te lezen, zoveel herkenbare dingen 📣

wat ik iritant vind is: (ik werk in een winkel) dat een klant aan mij vraagt of we nog iets hebben, en als ik met “nee” antwoordt dat ze het dan aan een collega van me gaan vragen :duivel:  welke gedeelte van “nee” snap je dan niet….

  [ # 38 ] 16 January 2010 06:24 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Oh ja, GROTE irritatie:

De Always reclame (maandverband, sorry haha) met de slogan Have a Happy Period. Vreselijk, wie verzint zo iets. Absoluut niks happy aan periods…...!!!!

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 39 ] 16 January 2010 06:35 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

ja inderdaad, alsof ongesteld zijn een feestje is, nou joepieeee

  [ # 40 ] 16 January 2010 07:17 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Marilena - 15 January 2010 04:13 PM

Ook een irritatie: mensen die bij de weegschaal in de supermarkt een kwartier bezig zijn om het juiste plaatje te vinden met wat ze op de weegschaal hebben liggen….

Dan zal je je af en toe best aan mij ergeren, want mijn irritatie heeft hier ook mee te maken, maar juist op een andere manier:
- Dat je in de supermarkt 5 minuten bezig bent met het zoeken naar het juiste knopje, omdat je appels hebt gekocht en het blijkt dat er 50 soorten appels in de supermarkt liggen.

edit: Ik vind dit topic trouwens helemaal geweldig. Ik ga er ook even over nadenken.

  [ # 41 ] 16 January 2010 07:35 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

Hanstmf - 16 January 2010 12:11 AM
marly - 15 January 2010 06:21 PM

Ook irritant:
- Mensen die vragen of je bent gevallen als je lang uit op straat ligt (nee, ik lig even uit te rusten)

Dit kan uit medisch oogpunt juist een correcte vraag zijn. Je kunt zijn gevallen omdat je uitgegleden bent (dan weet je het dus dat je bent gevallen) of onwel zijn geworden, een black-out hebben gehad. Dan besef je ineens dat je op de grond ligt.

Het antwoord op die vraag is dus voor omstanders die willen helpen belangrijk.


Als iemand op de grond ligt kan je er van uit gaan dat die gevallen is… Niemand gaat zo maar liggen. Stomme vraag dus.  Ik werk in de zorg, maar zal nooit uit medisch oogpunt iemand vragen of die gevallen is. Juist dan niet, tijdverspilling, want je weet het antwoord al. 
Wat is er mis met de vraag; kan ik je helpen?

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 42 ] 16 January 2010 07:52 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Marilena - 16 January 2010 06:24 PM

Oh ja, GROTE irritatie:

De Always reclame (maandverband, sorry haha) met de slogan Have a Happy Period. Vreselijk, wie verzint zo iets. Absoluut niks happy aan periods…...!!!!

Jaaaaa!!! Argh.. Hier thuis ergeren mijn ma,zus en ik ons eraan.. Schreeuwen dan naar de televisie en mijn vader kijkt heel schaapachtig rond.. Arme man!

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 43 ] 16 January 2010 08:07 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

- Mensen die willen dat het doodstil is en dat iedereen naar hen luistert wanneer zij iets vertellen.
- Mensen die beginnen met een zin, 3 woorden zeggen en dan hun zin opnieuw beginnen, maar dan op een andere manier (ahum, ahum, Marc Marie Huijbregts, ahum)
- Mensen die 3 keer in een zin ‘zeg maar’ gebruiken.
- Wanneer mensen over je praten alsof je er niet bij bent.
- Wanneer mensen in het hotel badeendjes mee naar huis nemen en er dan helemaal lacherig over doen: Mensen, we hebben nog 10.000 van die dingen in de berging!)

Dat waren ze voor nu wel, denk ik..

  [ # 44 ] 16 January 2010 08:46 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

edit: ik zeur te veel.

[ Gewijzigd: 17 January 2010 08:22 AM by Hanstmf ]
  [ # 45 ] 16 January 2010 08:47 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Ik irriteer me mateloos aan mensen die zich storend (hard praten, meezingen/neurieeen etc.) gedragen onder een voorstelling in het theater! Maar hier is al een heel topic over.  😉

 < 1 2 3 4 5 >  Last ›
3 of 103