Beetje jammer/leesvoer voor de anonieme moderator…
change_status
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  71
Geregistreerd  2009-06-08

Ok eerst wat uitleg.
Ik ben een persoon die altijd zijn eerlijke en ongezouten mening geeft.
Als ik iets niet goed vind zeg ik dat als iets goed is dan is het goed en dan zeg ik dat ook.(om een uitspraak te lenen)

Soms gebeurt dat “in the heat of the moment”  met woorden die misschien niet zo tactisch zijn.
Ach kan gebeuren, kwestie van er even doorheenprikken als lezer en “move along nothing to see here”
Afgelopen zondag op de chatbox laaide het vuur een beetje op zullen we maar zeggen.
Achteraf gezien een beetje te hoog, maar wat schetst mijn verbazing:

Mijn signature is zonder mijn medeweten veranderd.
Dus er is een moderator die alles een beetje persoonlijk opvat en zijn of haar taak niet objectief uitvoert.
En misschien voor zijn of haar eigen genot op deze manier een steek onder water wilt geven.
Ik vind het niet erg dat het gebeurd, misbruik je moderatorschap lekker voor je eigen genot, doe wat je niet laten kunt geniet ervan met volle teugen.
Maar wees dan wel zo flink om dan jezelf ook bekend te maken.

Ik durf temminste voor mijn mening uit te komen en er eerlijk voor uit te komen dat ik af en toe een slechte woordkeus kan maken.
Durf jij je dan als mod je ook bekend te maken??

En geen nood dat ik zondag in de chatbox zit, ik zit op dat moment in een niet nader te noemen tv studio een finale bij te wonen.
Tenzij er via de Iphone gechat kan worden dan zal ik zeker even komen ” storen”

   Handtekening   

There is WoW and there is AFK….

  [ # 1 ] 20 January 2010 07:36 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Naar mijn weten zijn Marilena en ik de enige van het team die profielen kunnen aanpassen en wij zaten zondag amper op de chat. Ik weet dus ook niet wat er is gebeurd, maar ik zal het even in het team bespreken.

Chatten via de iPhone is geen optie trouwens.

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 2 ] 20 January 2010 07:41 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Waren er ook niet veel problemen met inloggen tijdens de chat? Dacht zoiets gelezen te hebben? Misschien dat daarom dat onderschrift op myterieuze wijze verdwenen is???

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 3 ] 20 January 2010 09:02 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Voor mij is het inderdaad in ieder geval een opluchting dat JeepeeB zondag niet aanwezig zal zijn in de chatbox, zodat ik daar weer ongestoord zonder me kapot te ergeren mee kan chatten in die gezellige chatbox! Als jij eerlijk bent, mag ik het ook zijn neem ik aan?

  [ # 4 ] 20 January 2010 12:45 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Deze vraag is wat ons betreft gesloten: technisch gezien zijn er 3 mensen die het profiel van JeepeeB kunnen aanpassen: JeepeeB, Marilena en ikzelf. Marilena en ik zijn het in ieder geval niet geweest.

Op basis van het chat-log verwacht ik dat JeepeeB dit dan ook zelf gedaan heeft.
Ook willen we dringend het verzoek bij JeepeeB neerleggen om ook tijdens chatmogelijkheden zich aan de huisregels te houden waarmee hij ingestemd heeft bij het inschrijven op Musicalworld.
Je kunt dan als verklaring wel opgeven dat je soms woorden plaatst “in the heat of the moment”, maar als je dit van je zelf weet kun je jezelf daar ook op sturen. Enkele opmerkingen die je hebt geplaatst kun je gewoon niet maken, we verwachten dan ook dat je daar in de toekomst rekening mee houdt.

Voor eventuele vragen kun je ook direct contact met me opnemen via een PB of via .(JavaScript must be enabled to view this email address).

[ Gewijzigd: 20 January 2010 12:48 PM by Ronny ]
   Handtekening   

Turbo! Turbo!