vandaag heerlijk van het weer genoten! even bij m’n ouders gekeken op ‘t hockeyveld, daarna bij m’n zusje en vervolgens onverwacht zelf nog een wedstrijd gespeeld EN gescoord!
Dat was wel even leuk! Sta normaal altijd achter, maar mocht nu voorin.
Vandaag is mijn vrije dag, dat wil zeggen van mijn werk…
Wassen, strijken, daarna in de tuin aan de gang. Heb het weekend twee tunnelkassen gemaakt en ga vandaag groente zaaien. En dan maar hopen dat er iets opkomt.
Vanavond samen met manlief tennisles. Duimen dat mijn enkel het houd, want die was vorige week wat overbelast.
Vandaag wassen, wat schoonmaken voor zover mijn lijf dat toelaat, boodschappen doen, en dan vanavond naar Essen voor Still Friends van Pia Douwes en Annika Bruhns. En hopelijk zijn we zodanig op tijd dat we nog even bij de Sound of Music winkel langskunnen daarvoor.
Mijn plannen voor vandaag waren voornamelijk stage lopen. Met daarin twee overleggen, een huisbezoek en verschillende dingen in de computer invoeren en telefoontjes spreken.
De dag is nog niet afgelopen want heb zo om 8 uur ook nog een huisbezoek.
Voor morgen staat schoolwerk op de planning, heb nog drie verslagen die afgerond moeten worden, dus heb mijn tijd hard nodig. Daarna heb ik om 6 uur afgesproken met een oud huisgenootje om naar de pizzaria te gaan en daarna naar een nieuwe kamer voor haar te gaan kijken.
mijn dag bestond uit hoofdstukje samenvatten van receptiegeschiedenis. Dan de trein naar huis genomen en naar de osteopaat geweest. Daarna terug naar kot en heb juist een heerlijke koorrepetitie voor ons concert volgende week achter de rug. :)
Uurtje naar school voor proefexamens (normale tijd die ervoor staat is 3 uur, maar na 1 uur mag je weg, tsja.. dan blijft niemand zitten; gister niet vanwege het mooie weer en vandaag niet vanwege voorbereidingen voor het gala!)
Dus als ik om 10 uur weer thuis ben optutten etc, vanmiddag komt de kapper en vanavond schoolgala!
Helemaal niks meer. Ben gesloopt door opbouwen, uitvoeren en afbreken van de stunt. Die overigens wel heel geslaagd was! (Haha, driekwart van de leraren heeft niet eens meer geprobeerd les te geven!)