5 of 29 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
Robin Hood
  [ # 61 ] 09 November 2011 03:56 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1005
Geregistreerd  2006-11-26

michaelfan - 09 November 2011 03:08 PM
jonas - 08 November 2011 10:12 PM

Christophe Haddad ook wel, maar die zie ik het promotiegewijs niet worden.

Ik denk dat Christophe dankzij Ella momenteel bekender is in Vlaanderen dan Jelle hoor 😉

En hij heeft zijn bekendheid in NL ook aardig mee door GTST… Maarja, we zien wel wie het wordt…

   Handtekening   

Was mich nicht umbringt, macht mich stark! Ich werde es allen beweisen!

  [ # 62 ] 11 November 2011 08:04 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  297
Geregistreerd  2007-05-05

Begrijp me niet verkeerd hé: ik zou héél graag hebben dat het Christophe wordt. Maar ik denk veel eerder richting Niels of Jelle. Wat zou passen in het denkplaatje van Studio100. Ik blijf erbij, Niels is grote kanshebber, en je mag nu zeggen wat je wil: Niels is ook bekend in Nederland (Amika is daar toch bekend dacht ik?) 😊 😊

En idd, we zien idd wel, wie of wat het wordt…
Ik ben benieuwd.

@ Banaan: Naar wat ik hoor wordt het 3D, meer weet ik ook niet… Projectiescherm (zoals Daens) zou ook al leuk zijn. Maar ik denk dat 3D dan logischere keuze is. Het bos die uitkomt en uitstekende kantelen enzo. Ik vraag me dan alleen af hoe ze de hoogte verschillen zullen oplossen… Want dat maakt, naast de geweldige muziek, toch ook wel de voorstelling… Denk aan Robin hood die werd bevrijd door kleine Robin die vanboven neergedaald kwam, Koning Richard die plots tevoorschijn kwam achter het gebroken kerkglas, De trap bij ‘oog in oog’, denk aan het rondrijdende decorstuk bij ‘schiettornooi’ in Nottingham, het uit de bos komen geslingerd, ...
Ik hoop dat ze daarvoor een goeie oplossing vinden!

  [ # 63 ] 12 November 2011 01:49 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  352
Geregistreerd  2011-10-02

Neen, ik denk dat we wel nog voor verrassingen gaan staan.
Wie weet gaan ze wel eens graven voor casting in bijvoorbeeld de “oude” cast van Het huis Anubis.
Ik zie bv Marieke Westenenk wel een Marianne spelen.

@Jonas :
Dat kunnen ze oplossen door bv. (net zoals bij Alice in Wonderland trouwens) deze in de decors op te nemen.
Dus dat ze voor een Green Screen worden gezet en dan gewoon “in” het decor zitten 😊

  [ # 64 ] 13 November 2011 03:13 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  280
Geregistreerd  2011-11-05

als ze 3D decor gebruiken, dan ga ik denk ik deze musical overslaan, want de re-make v/d musical Robin Hood + 3D decor = verkrachting van de 1ste musical.

3D decor pastte perfect bij Alice, maar niet bij Robin Hood.

  [ # 65 ] 13 November 2011 03:34 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  297
Geregistreerd  2007-05-05

Ik hoop natuurlijk ook nog op gewoon decor… Maar als je het verneemt van iemand die er wel degelijk iets mee te maken heeft… denk ik dat we er wel rekening mee mogen houden. Wie weet wordt het wel gewoon projectie? Laten we daarop hopen? A la daens zo’n beetje?

  [ # 66 ] 21 November 2011 10:39 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Robin Hood wordt geen 3D voorstelling.

  [ # 67 ] 21 November 2011 11:46 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2228
Geregistreerd  2010-02-10

Jeroen - 21 November 2011 10:39 AM

Robin Hood wordt geen 3D voorstelling.

Super nieuws :d maar hoe weet u dat?

  [ # 68 ] 21 November 2011 01:12 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Gewoon gevraagd aan iemand die het kan weten.

  [ # 69 ] 21 November 2011 01:21 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

banaan - 21 November 2011 11:46 AM
Jeroen - 21 November 2011 10:39 AM

Robin Hood wordt geen 3D voorstelling.

Super nieuws :d maar hoe weet u dat?

Nou nou Jeroen, je bent gepromoveerd, ze zeggen al U tegen je haha

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 70 ] 21 November 2011 01:24 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  23
Geregistreerd  2011-08-12

juij ... k verwacht binnenkort toch een persconferentie?? Ben alvast benieuwd!

  [ # 71 ] 21 November 2011 05:25 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1005
Geregistreerd  2006-11-26

Jeroen - 21 November 2011 10:39 AM

Robin Hood wordt geen 3D voorstelling.

Alé, dat valt toch al mee 😊 Nu ons hart maar vasthouden voor de cast!

   Handtekening   

Was mich nicht umbringt, macht mich stark! Ich werde es allen beweisen!

  [ # 72 ] 22 November 2011 04:47 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  297
Geregistreerd  2007-05-05

In de Paasvakantie van 2012 brengt Studio 100 de prachtige musical Robin Hood. Intussen is het al tien jaar geleden sinds deze musical werd opgevoerd. Jelle Cleymans speelt Robin Hood, Free Souffriau kruipt in de huid van Marianne en Koen Crucke geeft opnieuw gestalte aan koning Jan. Peter Van de Velde zal terug een onvergetelijke Kleine Jan neerzetten en Peter Thyssen speelt de Sheriff. Walter Baele en Patrick Onzia zijn twee hilarische wachters en Chris Cauwenberghs wordt Broeder Tuck.

Robin Hood is één groot onvergetelijk avontuur dat je meeneemt naar de bossen van Sherwood, waar Robin samen met zijn bende een harde strijd voert tegen de tirannieke koning Jan. Te midden van alle actie, vindt Robin er ook de liefde van zijn leven. Een topcast, schitterende decors, mooie kostuums en prachtige muziek. De cast kan niet wachten om er aan te beginnen!

Jelle Cleymans: “Toen ik als kleine jongen deze productie zag, had ik nooit gedacht dat ik zelf deze mooie rol zou spelen. Als kwajongen zal ik mij volledig kunnen uitleven.”

Free Souffriau: “Ik speel misschien wel de prinses, maar dan toch in een stoere musical! En daar houden meisjes à³à³k van!”

Koen Crucke: “Ik ben heel gelukkig dat ik deze rol terug op mij kan nemen, zeker omdat we voor deze Robin Hood de lat nog hoger leggen dan vorige keer!”

Peter Van de Velde: “In tegenstelling tot zijn naam is Kleine Jan 1 meter 92 en één van de belangrijkste vechters uit de bende. Hopelijk loop ik tijdens de vechtscènes geen echte verwondingen op!”

Peter Thyssen: “De rol van slechterik is er één waar ik echt mijn tanden in kan zetten. Hopelijk reageert het publiek niet te kwaad op mijn personage…”

Walter Baele: “Er is geen groter compliment dan mij te vragen voor de komische noot in een serieuze musical.”

Patrick Onzia: “Na “De 3 biggetjes” krijg ik terug de kans om in een echte musical te staan en dat naast zo’n topcast! Als ik niet zou meespelen, dan ging ik zeker naar de musical kijken. Mijn kaarten waren al geboekt!”

Chris Cauwenberghs: “Ik heb enorm veel zin in deze grappige versie van Broeder Tuck, ik tel de dagen af!”

  [ # 73 ] 22 November 2011 04:47 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  297
Geregistreerd  2007-05-05

Bron: musicalvibes.

Ik ben enorm blij!!!

  [ # 74 ] 22 November 2011 05:06 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  112
Geregistreerd  2008-08-18

Free als Marian :D Peter vd Velde en Koen terug :D Peter Thyssen als Sherrif… ik ben benieuwd. Chris Cauwenbergh als Broeder Tuck ben ik ook wel benieuwd naar, is toch wel een héél ander type dan David Davidse. Walter en Patrick als Ron en John… opzich leuk, maar ik denk dat vrij algemeen bekend is naar wie mijn voorkeur voor deze rol(len) uitgaat :engel: En uiteraard Jelle als Robin. Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen. De stem heeft hij wel, alleen matcht zijn uiterlijk imo niet echt met het personage.

[ Gewijzigd: 22 November 2011 05:13 PM by michaelfan ]
  [ # 75 ] 22 November 2011 05:10 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1005
Geregistreerd  2006-11-26

Achja, geen verrassingen he :p

   Handtekening   

Was mich nicht umbringt, macht mich stark! Ich werde es allen beweisen!

‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
5 of 29