174 of 182 | ‹ First  < 172 173 174 175 176 >  Last ›
Soldaat van Oranje
  [ # 2596 ] 03 December 2017 09:03 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Sommige zijn t getal van die show zo te zien (2222), en die losse streepjes onder elkaar lijkt me dat ze zijn uitgeveegd (al dan niet per ongeluk als je voorbij komt in een kostuum) of misschien voor de lol gedaan want sommige zijn zeker gewoon zo getekend. Maar kan die ene 2208 niet ontcijferen. En andere lijken een beetje ‘kunst’ haha

  [ # 2597 ] 04 January 2018 04:41 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  986
Geregistreerd  2013-09-09

Gisteren voor de vierde keer de show bezocht en wat was het weer ongelooflijk mooi! Door de storm helaas veel mankementen, er was een zendmast beschadigd geraakt en daardoor vielen er veel microfoons uit. Ik zat op rij 9 en kon het zonder microfoon alsnog goed horen, maar als je verderop zat was het onverstaanbaar. Door de storm waren de deuren naar de Dakota ook half open en stond de Dakota zeer goed vastgebonden. Ondanks deze tegenslag was het een geslaagde show, met Theo Martijn als Erik. Laatste keer dat ik hem zag als Erik was 2,5 jaar geleden en hij is sindsdien erg gegroeid! Lars Mak als Anton en Mathijs Pater als Bram vielen me ook zeer positief op, zo leuk om Mathijs weer in een grote rol te zien en wat is hij daar op z’n plek! Hij speelt de rol met zoveel emotie en zijn laatste dans is ook fenomenaal. Geweldige Bram! Voor de rest was de gehele first cast op.
Ik heb weer genoten en dit was zeker niet mijn laatste keer in de Hangaar!

  [ # 2598 ] 14 January 2018 03:35 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  41
Geregistreerd  2017-02-25

Weet iemand wie allemaal de SVO cast gaan verlaten en wie er nieuw bij komen?
Ik weet alleen dat Lotta Sophie Bakker de cast gaat verlaten.

  [ # 2599 ] 14 January 2018 05:00 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  986
Geregistreerd  2013-09-09

Anne Wielink, Martijn Claes, Julia Berger, Madeliefe Koops, Christiaan Koetsier, Lotta Sophie Bakker (Ada), Jasper van Hofwegen (Paul). Er gingen in totaal 9 mensen weg, dus van 2 castleden is het nog onbekend dat ze zijn vertrokken.

  [ # 2600 ] 03 February 2018 11:13 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  37
Geregistreerd  2012-08-06

Cast 15 Soldaat van Oranje
Erik | Alex van Bergen & Theo Martijn Wever
Charlotte | Eva van der Post
Koningin Wilhelmina | Debbie Korper & Wivineke van Groningen
Fred | Kevin Schoonderbeek
Anton | Lars Mak
Chris | Marcel Harteveld
Bram | Mathijs Pater
Paul | Johnny Barendsen
Victor | Valentijn van Hall
Van ’t Sant | Raymond Paardekooper
Ada | Margo Verhoeven
Hofdame Tessa | Sandra Jonkman

Ensemble en swings | Florian Avoux, Manon van den Berg, Diana van Die, Folkert van Diggelen, Dirk van den Brand, Zoï Duister, Ruben de Goede, Flen Huisman, Luuk Melisse, Thijs Miedema, Sterre Pechler, Anne Reitsma, Robin Reitsma, Iris Rodenburg, Cathalijne de Sonnaville, Gijs Stallinga, Morris Teepe en Mark Willekens

  [ # 2601 ] 05 February 2018 07:17 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  986
Geregistreerd  2013-09-09

Soldaat is verlengd tot september 😊

  [ # 2602 ] 05 February 2018 10:10 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Katwijk, 5 februari 2018
Soldaat van Oranje - De Musical nຠverlengd t/m september
Nieuwe acteurs versterken cast

Soldaat van Oranje - De Musical is vanaf vandaag verlengd tot en met september 2018.

De voorstelling speelt sinds afgelopen zaterdag in een deels vernieuwde samenstelling. Theo Martijn Wever en Alex van Bergen delen de rol van Erik Hazelhoff Roelfzema. Nieuwe acteurs in deze cast zijn onder anderen Margo Verhoeven in de rol van Ada en Johnny Barendsen keert dit keer terug in de rol van Paul. Ook Debbie Korper en Wivineke van Groningen vertolkten de rol van Koningin Wilhelmina al eerder en maken nu opnieuw deel uit van de voorstelling.

Volledige cast:
Erik — Alex van Bergen | Theo Martijn Wever
Koningin Wilhelmina — Debbie Korper | Wivineke van Groningen
Charlotte — Eva van der Post
Fred — Kevin Schoonderbeek
Anton — Lars Mak
Chris — Marcel Harteveld
Bram — Mathijs Pater
Paul — Johnny Barendsen
Victor — Valentijn van Hall
Ada — Margo Verhoeven
Hofdame Tessa - Sandra Jonkman
Van ‘t Sant — Raymond Paardekooper

Ensemble — Florian Avoux | Manon van den Berg | Dirk van den Brand | Diana van Die |Folkert van Diggelen | Zoï Duister | Ruben de Goede | Flen Huisman | Luuk Melisse | Thijs Miedema |Sterre Pechler | Anne Reitsma | Robin Reitsma | Iris Rodenburg | Cathalijne de Sonnaville | Gijs Stallinga | Morris Teepe | Mark Willekens

 

Kaarten voor de nieuwe speelperiode, t/m september, zijn verkrijgbaar via soldaatvanoranje.nl of 0900 - 1353 (45cpm)

  [ # 2603 ] 09 February 2018 10:04 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1074
Geregistreerd  2011-07-31

Verlengen t/m september zal indirect inhouden dat de 8 jaar gehaald gaat worden. Ze zullen niet na de zomerstop in juli/augustus voor 1,5 maand een nieuwe cast inwerken.

  [ # 2604 ] 08 May 2018 08:34 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2012-03-17

Geen idee of ik de enige ben, maar ik vond een mening over Soldaat hebben best lastig. Ik heb deze productie inmiddels twee keer bezocht en na mijn tweede bezoek wist ik het. Ik voelde de behoefte om er een blog over te schrijven. Waarom is dit nu zo’n succesvolle productie? En waarom begreep ik dat niet na mijn eerste bezoek? Wie weet herkent iemand zichzelf ook wel in mijn houding ten opzichte van deze productie…?
http://mixblog.nl/morgen-blijft-vandaag/

  [ # 2605 ] 16 May 2018 08:40 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  986
Geregistreerd  2013-09-09

Zojuist is de show tot eind december verlengd, 8 jarig jubileum here we go.
Bron: musicaljournaal - Facebook

  [ # 2606 ] 23 May 2018 07:41 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Soldaat van Oranje — De Musical nຠt/m december

Vanaf vandaag speelt Soldaat van Oranje — De Musical tot en met december 2018. Met deze nieuwe speelperiode is het achtjarig bestaan in zicht. Op 30 oktober is het precies acht jaar geleden dat de voorstelling in première ging in de TheaterHangaar in Katwijk. Daar zagen na 2.425 voorstellingen inmiddels meer dan 2,6 miljoen mensen de voorstelling.

Met de ontwikkeling van een mogelijk nieuwe theatervoorstelling (gebaseerd op het boek van Russell Shorto: Nieuw Amsterdam De oorsprong van New York) en de komst van de nieuwe regelgeving van de Algemene Verordening Gegevensbescherming, heeft producent NEW Productions een vriendenprogramma opgezet. Middels dit kosteloze en vrijblijvende vriendenprogramma deelt de producent onder andere nieuws en voordelen rond de huidige en toekomstige productie. Voor meer informatie ga naar de volgende link.

Kaarten voor de nieuwe speelperiode zijn vanaf vandaag verkrijgbaar via soldaatvanoranje.nl of 0900-1353 (45cpm)

  [ # 2607 ] 30 May 2018 07:12 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  29
Geregistreerd  2004-02-24

Viel me op: vanaf oktober is de 3e rang een aantal rijen opgeschoven. De hele ring is nu 3e rang, achterste rijen van de zaal zijn 2e rang geworden.

  [ # 2608 ] 30 May 2018 01:04 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  104
Geregistreerd  2017-02-19

Johan344 - 30 May 2018 07:12 AM

Viel me op: vanaf oktober is de 3e rang een aantal rijen opgeschoven. De hele ring is nu 3e rang, achterste rijen van de zaal zijn 2e rang geworden.

Fred Boot heeft in het begin gezegd, in een interview, dat hij nooit kortingen zal gaan geven. Hij wilde SvO niet uitmelken (dikke sneer naar SE). Dus dit zal zijn manier zijn om de verkoop een beetje op te schroeven. Maargoed, na 7,5 jaar is daar helemaal niets mis mee.

  [ # 2609 ] 01 June 2018 10:46 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  29
Geregistreerd  2004-02-24

Mee eens. Het aantal shows per week is ook al een beetje teruggeschroefd.  7,5 jaar blijft knap. Ik ben benieuwd of ze de 10 aan gaan tikken.

  [ # 2610 ] 06 June 2018 07:26 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1074
Geregistreerd  2011-07-31

Het gevoel bekruipt mij dat dit wel eens de laatste verlenging zou kunnen zijn:
- Nadrukkelijk spreken over een opvolger in de nieuwsbrief;
- Verlenging tot moment van castwissel;
- Minder shows per week;
- Opschuiven van de rangen.

‹ First  < 172 173 174 175 176 >  Last ›
174 of 182
‹‹ Je Anne Nederland      Musicals Gone Mad ››