179 of 179 | ‹ First  < 177 178 179
Soldaat van Oranje
  [ # 2671 ] 27 September 2019 02:12 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  12684
Geregistreerd  2002-11-15

PERSBERICHT

Katwijk, 26 september 2019

Soldaat van Oranje - De Musical speelt 2.750ste voorstelling

Vandaag, op de sterfdag van Erik Hazelhoff Roelfzema (3 april 1917 - 26 september 2007), speelde Soldaat van Oranje - De Musical de 2.750ste voorstelling. Deze voorstelling werd bijgewoond worden door 1100 middelbare scholieren en hun docenten die deelnamen aan het Educatieproject van de voorstelling: soldaatvanoranje.nl/scholen. Na de eerste acte plaatste acteur Kas Driessen backstage de 2.750ste krijtstreep op het bord. De scholieren gingen na afloop van de voorstelling op de foto met de acteurs. Sinds de première op 30 oktober 2010 zagen al meer dan 2,9 miljoen mensen de voorstelling!

Kaarten t/m 5 januari zijn verkrijgbaar via soldaatvanoranje.nl of 0900 - 1324 (45cpm)

[ # 2672 ] 24 October 2019 12:19 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  946
Geregistreerd  2013-09-09

Ik heb gisteren weer een erg goede voorstelling gezien. Ik vind de nieuwe cast ongelooflijk goed en met Alex als Erik weet je gewoon al dat je een goede show krijgt. Jelle de Jong als Fred was voor mij een positieve verrassing, hij deed het onwijs goed! Acteren kan hij natuurlijk al, maar ook qua zang was hij erg goed. Wie vooral opviel was Eli als Bram, zijn expressie was in alle scenes erg sterk.
Ik heb weer genoten en kan niet wachten tot ik nog een keertje mag kijken.

[ # 2673 ] 28 October 2019 09:25 AM
Administrator

PERSBERICHT
Katwijk, 28 oktober 2019
Soldaat van Oranje — De Musical nຠt/m mei

Vandaag zijn er vier maanden toegevoegd aan het speelschema. De speelperiode van Soldaat van Oranje — De Musical is nu tot en met mei 2020.

Aanstaande woensdag 30 oktober is het precies negen jaar geleden dat de voorstelling in première ging in de TheaterHangaar in Katwijk. Sinds oktober 2010 heeft Soldaat van Oranje - De Musical 2.776 voorstellingen gespeeld in een aaneengesloten periode met inmiddels bijna 3 miljoen bezoekers. Vanaf 31 oktober gaat het tiende speeljaar in. In hetzelfde jaar waarin Nederland 75 jaar vrijheid viert.

Eerder dit jaar werd bekend gemaakt dat Soldier of Orange - The Musical, een volledig Engelse productie, in de herfst van 2020 in première gaat.

De afgelopen 9 jaar in 9 minuten ziet u hier.

Info en kaartverkoop Nederland: soldaatvanoranje.nl of 0900-1324 (45 cpm).
Info UK: soldaatvanoranje.nl/londen

Soldaat van Oranje - De Musical is een productie van NEW Productions, het productiebedrijf van investeringsmaatschappij Amerborgh.

[ # 2674 ] 27 November 2019 07:58 PM
Administrator

Katwijk, 24 november 2019

Soldaat van Oranje - De Musical ontvangt 3 miljoenste bezoeker

Vandaag bereikte Soldaat van Oranje - De Musical een nieuwe mijlpaal. Acteurs Wivineke van Groningen (Koningin Wilhelmina), Cathalijne de Sonnaville (Hofdame Tessa) en producent Fred Boot verwelkomden vanmiddag de drie miljoenste bezoeker.

“Ik ben enorm verrast dat ik de 3 miljoenste bezoeker ben, extra bijzonder is het dat we hier zijn voor de verjaardag van de oma van mijn vriendin. Ik heb heel veel zin om de voorstelling te zien,” aldus de 3 miljoenste bezoeker Giomero Brand.

Afgelopen oktober vierde Soldaat van Oranje - De Musical nog zijn negenjarig bestaan. Sinds de première heeft de langstlopende voorstelling van Nederland het verhaal van Erik Hazelhoff Roelfzema en zijn vrienden nu aan méér dan drie miljoen bezoekers mogen vertellen.

Kaarten voor voorstellingen t/m mei zijn verkrijgbaar via soldaatvanoranje.nl.

‹ First  < 177 178 179
179 of 179
‹‹ Je Anne Nederland      Musicals Gone Mad ››