5 of 10 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
Verkiezingen
  [ # 61 ] 07 June 2010 08:58 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  429
Geregistreerd  2009-01-20

als ik had mogen stemmen had ik ChristenUnie of PvdA gestemd.. Ik denk eerder CU, vanwege mijn geloof, maar ook omdat ik vind dat de Stufi moet blijven en de PvdA die wil afschaffen… Maar goed, ik moet nog dik een jaar wachten voor ik 18 ben.. dus aan mij heb je niets. Maar ik ga wel bij de scholierenverkiezingen stemmen.

   Handtekening   

It takes both rain and sunshine to make a rainbow

  [ # 62 ] 07 June 2010 09:28 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

LissLove - 07 June 2010 08:58 PM

...maar ook omdat ik vind dat de Stufi moet blijven en de PvdA die wil afschaffen…

Ik vind de Stufi een groot goed. Heel slecht als dat wordt afgeschaft. Want als je moet gaan lenen tijdens je studie, werkt dat tegen als je na je studie (met een partner) een huis wilt gaan kopen en financieren. Terug naar de jaren 80, maar toen waren huizen nog betaalbaar.

  [ # 63 ] 08 June 2010 05:45 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  893
Geregistreerd  2008-11-08

gisteren een stukkie 1 vandaag debat gekeken en ja hoor meneer Wilders ging weer helemaal los. Passie kan hem niet ontzegd worden, maar jammer dat het op zo’n manier geventileerd wordt.

   Handtekening   

I am not dead yet!!!!!!

  [ # 64 ] 08 June 2010 12:32 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  926
Geregistreerd  2009-02-23

dutchthea - 08 June 2010 05:45 AM

gisteren een stukkie 1 vandaag debat gekeken en ja hoor meneer Wilders ging weer helemaal los. Passie kan hem niet ontzegd worden, maar jammer dat het op zo’n manier geventileerd wordt.

Ondanks dat sommige uitspraken van meneer Wilders echt te ver gaan, vind ik wel dat hij duidelijk verwoord waar zijn partij voor staat, en heeft daarbij veel overtuigingskracht. Daarnaast is hij de beste in debatten, en verdient hij toch wel respect dat hij zijn vrijheid heeft opgegeven. Helaas gaan dus een paar punten over integratie en Marokkaans tuig te ver, maar verder heeft hij echt het beste ‘linkse’ programma van alle partijen. (hoor net op dit moment van schrijven een radiospot van Wilders hehe)

  [ # 65 ] 08 June 2010 01:08 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Laush - 07 June 2010 03:33 PM

Emile Roemer is idd een topper. Hij zegt duidelijk waar hij voor staat, is een toegankelijke man (hij had, bij wijze van spreken, de bakker om de hoek kunnen zijn) en weet zich goed staande te houden in een debat.

Dat is dus juist een beetje mijn probleem met die man.. Ik wil niet dat ons land vertegenwoordigd wordt door de bakker.. Ik wil dat we een charismatische figuur hebben…
Een figuur die ook internationaal zijn mannetje weet te staan en eruit springt.

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 66 ] 08 June 2010 01:35 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

Puss - 08 June 2010 01:08 PM
Laush - 07 June 2010 03:33 PM

Emile Roemer is idd een topper. Hij zegt duidelijk waar hij voor staat, is een toegankelijke man (hij had, bij wijze van spreken, de bakker om de hoek kunnen zijn) en weet zich goed staande te houden in een debat.

Dat is dus juist een beetje mijn probleem met die man.. Ik wil niet dat ons land vertegenwoordigd wordt door de bakker.. Ik wil dat we een charismatische figuur hebben…
Een figuur die ook internationaal zijn mannetje weet te staan en eruit springt.

Ik weet niet hoe je dit bedoelt. Maar het komt over als een vreemde en neerbuigende opmerking. Emile Roemer heeft jaren als wethouder in Boxmeer (oké, welliswaar niet de grootste gemeente) gewerkt en naar volle tevredenheid van het hele dorp. Wat ik bedoelde met charismatisch is dat hij altijd zichzelf lijkt te zijn, ontspannen is en duidelijk zijn standpunten verwoord op een manier die iedereen begrijpt. Daarover zegt Laush dat hij bij wijze van de bakker kan zijn vanwege zijn toegankelijkheid. Precies wat jij ook bedoelt, denk ik.

Moet je zien wat Emile bereikt heeft in een beperkte periode. Toen hij lijsttrekker werd schreef iedereen hem af en moet je kijken waar hij nu staat. Dát noem ik nou pas ‘je mannetje staan’.

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

  [ # 67 ] 08 June 2010 03:27 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Eerlijk gezegd vond ik dat gisteren het vreemdste debat. 2 partijen die beiden duidelijk links van het midden opereren (Groen Links - Femke Halsema / SP - Emile Roemer) , en elkaar niet weten te vinden. Onbegrijpelijk.

  [ # 68 ] 08 June 2010 03:37 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Ik vond het juist wel interessant dat Groenlinks en SP tegenover elkaar werden gezet. Beiden erg goed politici en dat is sowieso leuk om naar te kijken. Ik vond Cohen gister heel pijnlijk om te zien. Hij was zo onzeker. Jammer, want hij kan echt wel wat.

Ben benieuwd naar het laatste debat vanavond.

  [ # 69 ] 08 June 2010 04:34 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

martijn-j - 08 June 2010 03:37 PM

Ik vond het juist wel interessant dat Groenlinks en SP tegenover elkaar werden gezet.

Ja absoluut was dat heel interessant. Maar straks in een mogelijke coalitie hebben deze partijen elkaar nodig. En dan moet er water bij de wijn worden gedaan.
Femke omarmde het AOW-akkoord van werkgevers/werknemers, Emile hield vast aan AOW met 65. Werkgevers/werknemers hebben samen een grotere achterban…

  [ # 70 ] 08 June 2010 05:14 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Maar in tijden van campagne moet je ervoor zorgen dat zoveel mogelijk mensen op jou gaan stemmen door de kiezers ervan te overtuigen dat jouw partijprogramma het beste is. Onderhandelingen voor een coalitie komen later en zullen ongetwijfeld achter de schermen al bezig zijn.

  [ # 71 ] 09 June 2010 02:20 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

ik heb ook al gestemd, hoewel ik voor/van de SP ben heb ik tactisch gestemd op de PvdA, juist omdat ik niet gecharmeerd ben van de VVD (alles behalve zelfs)

  [ # 72 ] 09 June 2010 02:29 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  926
Geregistreerd  2009-02-23

CDA gestemd! De eerste keer, en straks net als Balkie niet de mp wordt.

  [ # 73 ] 09 June 2010 02:43 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2292
Geregistreerd  2009-07-07

AfterForever - 09 June 2010 02:20 PM

ik heb ook al gestemd, hoewel ik voor/van de SP ben heb ik tactisch gestemd op de PvdA, juist omdat ik niet gecharmeerd ben van de VVD (alles behalve zelfs)

Ik heb het zelfde gedaan 😊

  [ # 74 ] 09 June 2010 03:00 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

MusicalN - 09 June 2010 02:29 PM

CDA gestemd! De eerste keer, en straks net als Balkie niet de mp wordt.

Ik op de partij van Veel Vrije Dagen. Ik was de afgelopen dagen even bang dat jouw stem naar de PVV zou gaan gezien de discussie hier. Ben benieuwd naar de uitslag…

Ben trouwens benieuwd welke politicus ooit het CJP heeft bedacht.

De OV-studentenkaart was trouwens een idee van Pim Fortuyn.

  [ # 75 ] 09 June 2010 03:05 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  220
Geregistreerd  2008-12-30

Clauw - 09 June 2010 02:43 PM
AfterForever - 09 June 2010 02:20 PM

ik heb ook al gestemd, hoewel ik voor/van de SP ben heb ik tactisch gestemd op de PvdA, juist omdat ik niet gecharmeerd ben van de VVD (alles behalve zelfs)

Ik heb het zelfde gedaan 😊

Heb ook tactisch gestemd op de PvdA, en eigenlijk ook wel om dezelfde reden als hierboven is aangegeven.

‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
5 of 10