8 van de 8
8

Les Misérables 25th Anniversary concert O2
  [ # 106 ] Datum: 18 maart 2012 04:15 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal posts  1475
Geregistreerd  2009-04-26

@Joriss misschien beiden? Vind Marius over het algemeen een beetje een duf karakter hebben, en in het 25th anniversary concert is die al helemaal duf, maar of dat ligt aan Nick Jonas dat weet ik eigenlijk niet, vind hem niet heel vervelend om naar te luisteren, al valt hij wel weg tussen alle andere acteurs.

Handtekening 

All magic comes with a price Dearie!

Naar boven

[ # 107 ] Datum: 18 maart 2012 07:57 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal posts  619
Geregistreerd  2008-09-08

Nick Jonas als Marius is inderdaad wat zwakjes.

Maar de grootste aanfluiting van het concert vind ik toch wel Ramin Karimloo als Enjolras.
Wat een hysterische, overdreven, over-geacteerde, enge, opblaaspop-achtige, geforceerde invullig van de rol zeg. Ik kon mijn lach simpelweg niet inhouden. Hij slaat echt volledig de plank mis.

In combinatie met Nick Jonas slaat het gewoon nergens meer op. Als mensen de show niet kennen en dit concert zien denken ze vast dat Enjolras de doorgedraaide vader van Marius is en in een inrichting hoort, en dat Marius dus zijn timide, onzekere kleine zoontje is.

Maar niet 2 beste vrienden, 2 studenten in ieder geval.

Naar boven

[ # 108 ] Datum: 18 maart 2012 08:29 PM
Toeschouwer
Totaal aantal posts  10
Geregistreerd  2009-05-21

Iedereen mag natuurlijk zijn eigen mening hebben, maar hier ben ik het dus helemaal niet mee eens! Ik vond Ramin geweldig in die rol. Ik heb zelden zo’n goede Enjolras gezien. De enige miscast in het concert is Nick Jonas.

Naar boven

[ # 109 ] Datum: 18 maart 2012 08:53 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal posts  126
Geregistreerd  2011-03-01
Dave - 18 maart 2012 07:57 PM

Nick Jonas als Marius is inderdaad wat zwakjes.
Als mensen de show niet kennen en dit concert zien denken ze vast dat Enjolras de doorgedraaide vader van Marius is en in een inrichting hoort, en dat Marius dus zijn timide, onzekere kleine zoontje is.

Valt best mee hoor… Had de show nog nooit gezien en mijn idee bij die 2 karakters was: Een jonge student die gelooft waarvoor hij vecht en daarbij over lijken zal gaan en een jongeman die eigenlijk niet weet waar hij voor hij staat tot hij de liefde van zijn leven leert kennen. Vond Nick Jonas een leuk plaatje om naar te kijken, maar erg zwak qua zang.
Van wie ik zwaar onder de indruk was is Norm Lewis als Javert. Die man staat daar stil, te zingen, maar neemt je helemaal mee in zijn verhaal met zijn mimiek en zijn zang, geweldig!

Naar boven

[ # 110 ] Datum: 19 maart 2012 12:11 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal posts  232
Geregistreerd  2005-07-29

Vrijdag de DVD gekocht bij Blokker (4.99 euro). Doet hij het niet.
Zaterdag geruild. Doet ook deze versie het niet…
Andere DVDs doen het wel.

Hebben jullie hier ervaringen mee? Of moet ik maar gewoon mijn geld terugvragen en hem via Dress Circle gaan bestellen (moet ik dan nog ergens op letten ivm landcodes etc; heb namelijk een speler ingesteld op NL-DVD’s)

Naar boven

[ # 111 ] Datum: 19 maart 2012 03:54 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal posts  2720
Geregistreerd  2006-06-05

Ik weet het niet, maar het zou er eventueel aan kunnen liggen dat je DVD-speler niet de goede regio heeft?
Europese DVD-spelers zijn net wat anders dan Amerikaanse en Britse etc. etc. Volgens mij is Europa regio 2, en speelt dus ook alleen DVD’s uit regio 2. Engelse DVD’s zijn soms net wat anders. Je hebt ook regiovrije DVD-spelers, die alles spelen. Of misschien kun je een DVD vinden die wel voor regio 2 is.

Ik weet niet of dit het probleem is, maar het zou kunnen.

Meer info: http://nl.wikipedia.org/wiki/Dvd#Regiocode
Als je googled op ‘DVD-speler regiovrij’ krijg je ook links waar je kunt zien hoe je je DVD-speler regiovrij kunt maken.

Naar boven

[ # 112 ] Datum: 19 maart 2012 10:15 PM
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal posts  5063
Geregistreerd  2009-01-21

Britse en Nederlandse dvd’s zijn allebei regio 2, dus dat kan het probleem niet zijn.

Handtekening 

15 feb - Sanne Wallis de Vries & Paul Groot
22 mrt - Brigitte Kaandorp
7 jul - Death in Venice

Naar boven

[ # 113 ] Datum: 20 maart 2012 09:25 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal posts  948
Geregistreerd  2008-11-20
Dave - 18 maart 2012 07:57 PM

Maar de grootste aanfluiting van het concert vind ik toch wel Ramin Karimloo als Enjolras.
Wat een hysterische, overdreven, over-geacteerde, enge, opblaaspop-achtige, geforceerde invullig van de rol zeg. Ik kon mijn lach simpelweg niet inhouden. Hij slaat echt volledig de plank mis.

In combinatie met Nick Jonas slaat het gewoon nergens meer op. Als mensen de show niet kennen en dit concert zien denken ze vast dat Enjolras de doorgedraaide vader van Marius is en in een inrichting hoort, en dat Marius dus zijn timide, onzekere kleine zoontje is.

Dave, we weten dat je geen fan bent van Ramin, dat heb je meer dan eens laten weten.
Die mening mag je echt wel hebben maar van enig respect is wat mij betreft nu geen enkele sprake.
Eng? opblaaspop-achtig? kom op zeg… beetje minder mag wel.

Naar boven

8 van de 8
8