Zou stoer zijn als ze (LuPone) erbij is: alle mensen die er dit weekend bijzijn: heel veel plezier !
LuPone was er gisteren niet bij. Zal denk ik ook geen goed excuus zijn om vanwege die reden repetities van Women on the Verge te missen. En volgens haar memoires was ze redelijk klaar met Les Miz.
Ik was erbij gisterenmiddag en ik vond het fantastisch om mee te maken, Les Miserables was en is mijn eerste theaterliefde dus hier “moest” ik bij zijn. Het was mooi om Lea Salonga en Colm Wilkinson in het echt te zien en horen, en ik was heel aangenaam verrast door Matt Lucas als Thenardier, en natuurlijk Jenny Galloway….toch ook een beetje Les Mis historie….Ik zat heel hoog en keek van bovenaf dwars op het toneel dus ik kanniewachten op de dvd om nog eens van dit concert te gaan genieten
was beveiling ook goed nu ? ik ga 27-30 oktober naar london, maar nu is terreurdreiging. we gaan welliswaar met bus via school dus geen metro maar vroeg me af of de 02 nu goed beveligd was?
Ik heb van extra beveiliging niets gemerkt. Behalve de toegangspoortjes en tassencontroles, maar die zullen er altijd wel zijn.
Het concert was trouwens erg goed georganiseerd. Ondanks de metrostaking reed er na afloop toch een pendeldienst van de Jubilee Line van North Greenwich naar Waterloo. Ook de Northern en Piccadilly Line reed nog sporadisch dus ik ben al met al zonder problemen bij het hotel gearriveerd.
Op de site van Play.com staat een clip van ‘One Day More’ van de DVD. Ik ben zeker van plan om 7 december naar de bioscoop te gaan. De DVD is dan inderdaad al uit maar het is wel mooi om de film op een groot scherm te kunnen bekijken.