3 of 75 |  < 1 2 3 4 5 >  Last ›
Hij Gelooft In Mij
  [ # 31 ] 12 November 2011 09:46 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

martijn-j - 12 November 2011 08:38 AM

Denk ook niet dat ze dat zelf verkiest, maar als Stage het wil zal ze wel moeten.

Dit denk ik ook. Ik denk dat Joop/Stage tegen Chantal zegt wat ze moet spelen/waar ze auditie voor moet doen. Zoiets heeft ze toch ook een keer in een interview gezegd? Of ben ik in de war?

Ik zit in ieder geval niet te springen om deze musical en hoewel ik Chantal meestal erg leuk vind, gaat dit ‘m niet worden voor mij.

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 32 ] 12 November 2011 09:58 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2010-02-03

Ik onthoud mij geheel van uitspraken over het wel of niet goed gecast vinden van Chantal. Het is erg kort door de bocht om daar nu al uitspraken over te doen. Ze is er zelf waarschijnlijk nog amper bezig mee geweest (muv audities) en materiaal hebben we nog niet van haar gezien. Tja, is zij het type? Ik heb geen idee hoe ze het personage Rachel in de voorstelling gaan neerzetten. Het wordt geen nadoen van typetjes zoals Carlo en Irene dat doen lijkt mij.
Wat Martijn liet zien in die audities vond ik wel redelijk, maar ook daar kan ik verder niet veel over zeggen.
Over Andre Hazes en zijn muziek, dat spreekt mij echter wel aan. Helaas is Amsterdam wel wat te ver voor mij, dus ik hoop op het Oude Luxor!

Overigens is Wicked zo goed als klaar als Hij gelooft in mij (zo heet het) begint met spelen. Daarnaast vind ik het raar dat mensen hier beweren dat Chantal verplicht wordt tot het doen van auditie en het verplicht verlaten van productie door Joop/SE. Dit zijn uitspraken die vrijwel nergens op gebaseerd zijn in mijn ogen.

Verder ben ik benieuwd hoe er precies invulling wordt gegeven aan ‘het door Rachels ogen bekijken van het leven van Andre’.

  [ # 33 ] 12 November 2011 10:02 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

De vraag is of ze auditie heeft moeten doen.meigen productie dus een gesprekje met Joop lijkt me dan voldoende.mik vind haar niet het type voor Rachel, aan de andere kant vind ik rachel ook zo’n vreselijk mens dat ik niemand deze rol zou gunnen om te spelen…..

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 34 ] 12 November 2011 10:05 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Chantal is vast in dienst bij Stage, dus moet ze gewoon doen wat haar werkgever wil. Dat is niet anders dan bij een andere baan. Als Stage dus wil dat ze Wicked verlaat om dit te gaan doen heeft ze daar zelf niks over te zeggen.

  [ # 35 ] 12 November 2011 10:28 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2010-02-03

martijn-j - 12 November 2011 10:05 AM

Chantal is vast in dienst bij Stage, dus moet ze gewoon doen wat haar werkgever wil. Dat is niet anders dan bij een andere baan. Als Stage dus wil dat ze Wicked verlaat om dit te gaan doen heeft ze daar zelf niks over te zeggen.

Dat is veel tekort door de bocht. Ik weet niet wat voor baan/contact jij hebt, maar ik mijn contract staat echter toch iets anders. Ik ben echt niet verplicht om zomaar alles wat mijn baas zegt ook te doen.

Wij hebben zover ik weet geen inzage in het contract van Chantal, dus echt een uitspraak daarover doen lijkt me niet passend.

Overigens bestaat er ook nog zoiets als ‘overleg’.

  [ # 36 ] 12 November 2011 10:38 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  67
Geregistreerd  2011-06-16

martijn-j - 12 November 2011 10:05 AM

Chantal is vast in dienst bij Stage, dus moet ze gewoon doen wat haar werkgever wil. Dat is niet anders dan bij een andere baan. Als Stage dus wil dat ze Wicked verlaat om dit te gaan doen heeft ze daar zelf niks over te zeggen.

Dit is toch al vaker gebeurd? Neem bv Tony Neef, die wilde Titanic niet doen, moest van stage auditie doen. Hij kreeg de rol van Andrews en heeft na Titanic meteen zijn contract laten ontbinden, omdat ie voortaan zelf wilde kiezen in welke productie hij wilde spelen en wanneer. Dat is algemeen bekend…

Chantal wilde ook helemaal geen auditie doen voor Wicked, maar aangezien er geen andere producties voor haar waren dit seizoen had ze geen keus. (heeft ze gezegd in een interview) Als ze geen vast contract had gehad betwijfel ik of ze überhaupt in Wicked had gestaan…  Want ik vind het wel heel erg toevallig dat zij al bijna tien jaar lang elk seizoen in een productie staat, met een hoofdrol/bijrol nog wel.

  [ # 37 ] 12 November 2011 10:51 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2010-02-03

Deborah25 - 12 November 2011 10:38 AM
martijn-j - 12 November 2011 10:05 AM

Chantal is vast in dienst bij Stage, dus moet ze gewoon doen wat haar werkgever wil. Dat is niet anders dan bij een andere baan. Als Stage dus wil dat ze Wicked verlaat om dit te gaan doen heeft ze daar zelf niks over te zeggen.

Chantal wilde ook helemaal geen auditie doen voor Wicked, maar aangezien er geen andere producties voor haar waren dit seizoen had ze geen keus. (heeft ze gezegd in een interview) Als ze geen vast contract had gehad betwijfel ik of ze überhaupt in Wicked had gestaan…  Want ik vind het wel heel erg toevallig dat zij al bijna tien jaar lang elk seizoen in een productie staat, met een hoofdrol/bijrol nog wel.

Tja, maar ze heeft ook zelf gezegd dat Joop tegen haar heeft gezegd, neem na Petticoat voorlopig rust en doe geen auditie voor Wicked, maar omdat ze het zelf wilde heeft ze het toch gedaan. Aldus haarzelf in meerdere interviews, waaronder deze: http://www.spitsnieuws.nl/node/20349

  [ # 38 ] 12 November 2011 12:02 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  67
Geregistreerd  2011-06-16

Dan heeft ze zich in een ander interview versproken of ze spreekt zichzelf behoorlijk tegen…

  [ # 39 ] 12 November 2011 01:04 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  465
Geregistreerd  2010-04-05

Of jou interview bestaat niet.

Als ze dat echt gezegt zou hebben, zouden de meeste mensen dat wel in de Chantal-kan-Glinda-niet-zingen discussie hebben gebruikt. Ik twijfel dan ook dat dat interview bestaat.

  [ # 40 ] 12 November 2011 01:05 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2005-08-01

Chantal kan een jaar Wicked doen, dat lijkt mij lang genoeg toch? Het biedt gelegenheid voor Noortje om alsnog Glinda te spelen (off topic, i know).

De rol van Rachel (Roggel) zal natuurlijk één al de liefdevolle vrouw worden en de moederkloek…... Verschrikkelijk, want mijn beeld van haar is voor voornamelijk dat het een harde zakenvrouw is. Gelukkig is daar koefnoen: http://www.youtube.com/watch?v=PG27jIMDhRA

Ik verwacht dat Chantal niet zo’n komisch personage mag neerzetten. Helaas, want dat zou ik enig vinden.

   Handtekening   

Mijn recensies lees je op:

http://www.theaterreview.nl - de nieuwste theatersite!

Ook op facebook: https://www.facebook.com/theaterreview/?fref=ts

  [ # 41 ] 12 November 2011 01:48 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  135
Geregistreerd  2009-07-06

Volgens mij wil Chantal na een jaar lang een goede heks te hebben gespeeld ook wel eens een slechte heks spelen.

Verder wil ik eerst wel zien hoe beiden het in deze rollen zullen doen en hoe de musical is. Ik ben ook benieuwd naar de rest van de cast. In Amsterdam zal deze musical het best wel goed gaan doen en ook weer een ander publiek naar het theater toe lokken

  [ # 42 ] 12 November 2011 04:39 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  246
Geregistreerd  2008-12-24

Volgens mij heeft Chantal wel een keuze als ze iets niet wil. Ze deed toch ook niet meer mee met ‘Boeing Boeing’ omdat ze verder wou met Tarzan..

   Handtekening   

$T@n.

  [ # 43 ] 12 November 2011 04:57 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2228
Geregistreerd  2010-02-10

stannepan712 - 12 November 2011 04:39 PM

Volgens mij heeft Chantal wel een keuze als ze iets niet wil. Ze deed toch ook niet meer mee met ‘Boeing Boeing’ omdat ze verder wou met Tarzan..

Nee ze mocht van de mensen van disney niet weg 😉

  [ # 44 ] 12 November 2011 04:57 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

stannepan712 - 12 November 2011 04:39 PM

Volgens mij heeft Chantal wel een keuze als ze iets niet wil. Ze deed toch ook niet meer mee met ‘Boeing Boeing’ omdat ze verder wou met Tarzan..

Dit had toch met haar zwangerschap te maken.

  [ # 45 ] 12 November 2011 04:58 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2228
Geregistreerd  2010-02-10

https://www.youtube.com/watch?v=tuPwy9Vucdc

 < 1 2 3 4 5 >  Last ›
3 of 75