10 of 12 | ‹ First  < 8 9 10 11 12 > 
Billy Elliot (LONDON)
  [ # 136 ] 28 November 2014 06:28 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  501
Geregistreerd  2012-08-18

Ik heb hem ook via Amazon besteld, inclusief verzendkosten was het € 21,30.
Hier kwam hij normaal vandaag aan, maar ik heb nog niets ontvangen. Ik zal dus moeten wachten tot maandag.

   Handtekening   

30/11/2019: Anastasia

  [ # 137 ] 28 November 2014 10:38 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

@Dorian: Zag nu dat ie gelijk 2 a 3 exemplaren in winkelwagentje plaatst. Hmm, beetje vreemd…

  [ # 138 ] 29 November 2014 04:20 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

Woensdag besteld bij amazon, vandaag binnen.
Ik weet wat ik ga doen vanavond!  😊

  [ # 139 ] 30 November 2014 08:17 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  501
Geregistreerd  2012-08-18

Ik heb hem gisteren (op zaterdag!) geleverd gekregen.
Ik had de musical nooit gezien, maar wauw wauw wauw!

Ik was niet van plan om hem te zien in NL, maar de dvd heeft mij net wél overtuigd om te gaan!

Ben ik wel even blij dat er Engelse ondertitels op de DVD stonden, want ik had het regelmatig moeilijk met het accent.

   Handtekening   

30/11/2019: Anastasia

  [ # 140 ] 30 November 2014 08:22 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

Ik heb ook genoten, wat een fantastische show is het toch!
Wat me wel opviel: het accent lijkt sinds de start in 2005 wat afgrvlakt, klopt dat? Ik kan me een veel sterker accent herrineren, nu vond ik het goed verstaanbaar.

  [ # 141 ] 09 December 2014 03:41 PM
Avatar
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  8
Geregistreerd  2014-12-04

Ik heb de voorstelling 3x in Londen gezien, maar merkte niet dat het accent is afgevlakt. Misschien ben je er meer aan gewend geraakt door het zien van de voorstelling en mogelijk het luisteren van de cd??

   Handtekening   

Forget, regret or life is yours to miss

  [ # 142 ] 07 March 2015 02:27 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  385
Geregistreerd  2012-11-01

Ik lees op facebook dat zowel Elliot Hanna als Zach Atkinson vanavond hun laatste voorstelling spelen als Billy en Michael. Ik vind beiden grote talenten en had ze graag een keer live op West End gezien. Gelukkig is er nog de dvd van Billy LIVE!

   Handtekening   

‘Het lijkt hier net op Twin Peaks: naarmate het verhaal vordert blijkt iedereen om je heen gek te zijn geworden…’

  [ # 143 ] 09 March 2015 09:40 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  48
Geregistreerd  2003-11-29

Topaz - 07 March 2015 02:27 PM

Ik lees op facebook dat zowel Elliot Hanna als Zach Atkinson vanavond hun laatste voorstelling spelen als Billy en Michael. Ik vind beiden grote talenten en had ze graag een keer live op West End gezien. Gelukkig is er nog de dvd van Billy LIVE!

Ik besloot last-minute te gaan en wist dit niet. Vooraf werd het medegedeeld op toneel. Was tevens de laatste voorstelling van de balletmeisjes. Erg bijzonder om mee te maken!

  [ # 144 ] 03 April 2015 12:19 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Nog een Billy gestopt: Matteo Zecca :-(
27 Mei ga ik weer! 😊 Ben benieuwd welke Billy ik ga zien. Ik heb wat geluid opnames beluisterd op YouTube. Ollie Jochim schijnt een zeer goede acteur te zijn maar oei zijn zang klinkt niet zo best…

  [ # 145 ] 03 April 2015 01:33 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  28
Geregistreerd  2014-05-18

myrte - 03 April 2015 12:19 PM

Nog een Billy gestopt: Matteo Zecca :-(
27 Mei ga ik weer! 😊 Ben benieuwd welke Billy ik ga zien. Ik heb wat geluid opnames beluisterd op YouTube. Ollie Jochim schijnt een zeer goede acteur te zijn maar oei zijn zang klinkt niet zo best…

Tsja, Billy’s en zang is altijd een beetje een probleem geweest, ik ben nooit echt ondersteboven geweest van een Billy’s zangkunsten (behalve misschien bij Roan).  Ik heb liever een goede acteur en een matige zanger dan andersom en daarnaast vind ik het eigenlijk ook wel passend als een Billy wat minder zingt (want een jochie uit zo’n milieu dat als een geschoold koorknaapje zingt is ook een beetje maf).

Ik zit eind Juni/begin Juli weer in de zaal, Billy blijft een must als je in Londen bent.

  [ # 146 ] 03 April 2015 03:29 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Ik ben het met je eens en voor mij hoeft een Billy ook niet fantastisch te kunnen zingen. Het viel me bij Ollie gewoon op… En Billy is voor mij ook een must als ik in Londen ben! 😊 ITot nu toe 5 verschillende Billy’s gezien in Londen. Waarvan vier geweldig en een wat minder.

  [ # 147 ] 08 April 2015 09:26 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  339
Geregistreerd  2010-02-07

Mocht iemand de tiende verjaardag van Billy willen vieren op 12 mei a.s.: er zijn vanaf vandaag een zeer beperkt aantal kaarten te koop via de website van het Victoria Palace Theatre voor de Grand Circle. Op de Grand Circle na is het theater gereserveerd voor gasten, dus er zullen een hoop genodigden in de zaal zitten. Daarnaast verwacht ik een speciale finale met zo veel mogelijk (oud)-Billys.

Ik laat het dit keer aan me voorbij gaan jammer genoeg, het zal vast een hele bijzondere avond worden daar in Londen.

  [ # 148 ] 26 August 2015 11:16 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  358
Geregistreerd  2013-02-26

Ruim een maand geleden zag ik mijn eerste musical in London; Billy Elliot! Wat een indruk heeft het op mij gemaakt, alleen het theater op zichzelf al haha!

Op als Billy Elliot was Ollie Jochim. Het klopt, een geweldige zanger is hij niet. Toch heeft me dit alles behalve gestoord. Hij acteert goed en zijn dans is fenomenaal. Het ‘rauwe’ zingen past voor mij prima in de verhaallijn en de plaats waar het verhaal zich afspeelt.
Ms Wilkinson werd gespeeld door alternate Wendy Somerville. Wauw, niets dan lof! Ze speelt de rol precies zoals het naar mijn mening hoort te zijn. Rauw, stoer maar ook meelevend en breekbaar op de juiste momenten. Na alle lof voor Ruthie Henshall was ik benieuwd wat ik kon verwachten, maar ms Somerville doet (na vergelijkingsmateriaal op youtube) zeker niet veel onder voor ms Henshall! Wat mij betreft kan ze prima doorstromen naar first cast in de toekomst 😊.
Tot slot nog even een korte vermelding voor Nathan Jones als Michael; wat een energie!

Vanavond gaan we Billy Elliot bewonderen in Nederland en mijn verwachtingen zijn door de voorstelling in London hooggespannen!

   Handtekening   

- Live your life

  [ # 149 ] 10 December 2015 07:53 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Triest nieuws. Billy gaat stoppen in Londen. Laatste voorstelling is op 9 april.

  [ # 150 ] 10 December 2015 08:11 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  339
Geregistreerd  2010-02-07

Mocht iemand een kaartje willen kopen voor de laatste voorstelling: via Delfont Mackintosh kun je op het moment online geen kaartje krijgen. Via Ticketmaster schijnt het te lukken.

‹ First  < 8 9 10 11 12 > 
10 of 12