Wat?Next to normal
Waar?De lamar theater
Waneer?28/04/12
Rond 12u vertrokken we vanuit Antwerpen naar Amsterdam. Wanneer we aankwamen gingen we opzoek naar het Leidse plein. Door de vele heel vriendelijke Nederlanders hebben we het gevonden.
We gingen eerst iets drinken in de stadsschouwburg. En daar zagen we Wim Van Den Driessche rustig een krantje lezen. En hij werd door iedereen met rust gelaten dat vond ik wel goed. Rond 17u zijn we dan gaan eten in de Italiaan over het DElamar, het was echt heerlijk!
Dan zijn we naar het theater gegaan. Wat is het toch een prachtig theater! En toen we naar de zaal gingen, dan loop je rustig op de trap kijk je naar rechts en dan zie je Chantal Janzen! Ik schrok me dood omdat ik een hele grote fan van haar ben xd Maarja haar aanspreken is ook zo onbeleefd. Wij gingen naar onze plaatsen: rij 4 stoel 13-14. Echt heel goede plaatsen! Ik ben normaal iemand die naar musicals gaat met veel decor enzo. Maar deze musical heeft zo weinig om geniaal te zijn! Ik doe zelf toneel, en ik kijk naar een musical meestal hoe het in elkaar zit van decor enzo en special effects. Maar vanaf het begin wou ik gewoon in dit verhaal meeleven. Ik heb echt met mijn mond open zitten kijken! Het is een prachtig verhaal, de muziek is fenomenaal en de cast WOOW!
Simone Kleinsma: Waarom heb ik op Chantal Janzen in WIcked gestemd?:s deze vrouw is geniaal! Ik ben niet echt een Simone kleinsma fan, maar dit deed ze echt geweldig! Ik wou ook heel de tijd naar haar kijken! Ze heeft me laten huilen en lachen. Wat een geweldige vrouw!
Freek Bartels: Ik ben een fan van hem! En dit deed hij ook weer fantastisch! Zijn zang is als altijd zijn sterkste punt! En ik had ook altijd wanneer hij opkwam iets van: ga gewoon weg je, je verpest het! Dus hij heeft deze rol fantastisch gedaan!
Wim Van den Driessche: Mensen hier hadden commentaar dat zijn stem niet past bij deze muziek, maar ik vond hem echt geweldig gisteren! Zijn spel is altijd geniaal!
René Van Kooten: Hij gaf de komische noot in het stuk. En die was wel nodig soms. Heel knap dat hij van rock terug kan gaan in rustig. Zijn zang is dik in orde en zijn spel ook! Hij is echt een geweldige musicalartiest!
Jonathan Demoor: Wat een talent! Kippenvel bij hem gehad! Hij doet zijn rol super!
Michelle Van de Ven: IK was van haar echt onder de indruk! Ik hoop dat we van haar nog veel gaan horen in musicals! Haar zang is meesterlijk en haar acteren is ook super!
Na de musical begon ik bijna te wenen van hoe prachtig deze show wel niet is! Deze musical heeft me ECHT geraakt. Ga hier naar toe!!!!!!!