Ik ga morgenavond, ik heb er echt super veel zin in. Heb de cd van de Broadway versie echt heel vaak geluisterd. Ik ben verliefd geworden op de muziek. Ben echt super benieuwd naar deze musical. In elk geval neem ik wel een pakje zakdoekjes mee.
Ik ga morgenavond, ik heb er echt super veel zin in. Heb de cd van de Broadway versie echt heel vaak geluisterd. Ik ben verliefd geworden op de muziek. Ben echt super benieuwd naar deze musical. In elk geval neem ik wel een pakje zakdoekjes mee.
Zeker doen Bij mij was het omgekeerd, ik ben na de voorstelling de broadway cd gaan luisteren.
Ik wilde eerst niet om een paar redenen. Maar toen ik de cd had beluisterd werd ik echt verliefd op de muziek. Dus met me moeder overlegt. Wilde het als moederdag cadeautje doen maar me vader vond dat te duur. Ik wilde iets doen voor me moeder omdat ze zoveel voor mij gedaan heeft. Dus ik heb de kaartjes betaald. Ben super benieuwd wat me moeder er van vind. Dit is de 1e echt serieuze musical die we gaan zien.
Ook ik ben 16 mei in Hoorn geweest. Samen met de dochter van mijn man. Zij was idd één van de weinigen onder de 20. Het viel haar al op toen we de lobby inliepen, echt alleen maar grijze duiven.
Wij zaten op rij 3 in het midden. Ik werd totaal meegenomen in het verhaal. Wat een prachtig verhaal en het grijpt je inderdaad bij de strot.
Mijn stiefdochter heeft met haar moeder nogal wat meegemaakt en ik heb dan ook getwijfeld of ik haar mee moest nemen. Ze vond het soms wel heel confronterend, maar eht was ook heel mooi voor haar. Het geeft ook een opening om over zaken te praten.
Dat hebben we daarna dan ook nog uitgebreid gedaan.
Ik vond het acteren in deze musical echt prachtig. Ook op de zang was niets aan te merken, maar van deze cast had ik ook niet anders verwacht.
Ik weet er verder niet zoveel over te zeggen. ben er eigenlijk nog steeds stil van.
Het geeft ook een opening om over zaken te praten. Dat hebben we daarna dan ook nog uitgebreid gedaan .............
.......... Ik weet er verder niet zoveel over te zeggen. ben er eigenlijk nog steeds stil van.
Ik denk dat je de makers en cast van de voorstelling geen groter compliment kunt maken. Mooi.
Ook ik ben 16 mei in Hoorn geweest. Samen met de dochter van mijn man. Zij was idd één van de weinigen onder de 20. Het viel haar al op toen we de lobby inliepen, echt alleen maar grijze duiven.
Ja! Wat wàs dat echt! Ik zei ook tegen mijn moeder bj binnenkomst, zo: en de gemiddelde leeftijd ligt op 70…o.O Heel apart. De jeugd van West-Friesland zag het niet zo zitten ofzo
Overigens wel een top avond gehad, ondanks dat Wim van den Driesschen (?) er naar mijn mening wel heel vaak naast zat net een half toontje, maar dat was eigenlijk helemaal niet zó erg..
Ik vind het ook zo knap dat het haast niet stoort dat Diana en Dan eigenlijk nu véél te oud zijn voor mensen die 38 zijn…maar daar stond ik eigenlijk alleen bij stil als ze zelf de leeftijden benadrukten, want dan ging ik rekenen .
In Roermond viel dat wel mee, ik heb vooral blonde, zwarte en bruine kopjes gezien. En zelfs de zwiepstaart van een hulphond op de eerste rij, ik vond het zo mooi om te zien dat zijn of haar baasje daardoor ook gewoon naar het theater kan :smile:
Nog maar een keer geboekt voor Venlo op 6 juni. Ff afschied nemen… En m’n moeder, die ‘t verhaal nog niet kende voordat ze de eerste keer ging, zei ook al dat ze nog wel een keer wilde om alles goed mee te krijgen. Dus met 50% korting was de keus wel heel snel gemaakt!
Ik hoop dat ze hem naar Belgïe brengen met een Vlaamse cast! Met hopelijk Anne Mie Gils! Ik vond hem in Nederland echt geniaal!!!!
Ik hoop eerlijk gezegd van niet !
Laat Joop vd Ende Theatherpr. maar iets anders in België brengen.
Mensen die hem wouden zien zijn wellicht hem al in Nederland gaan kijken.
Ik denk dat de ticketverkoop ook enorm zou tegenvallen.
En qua cast…. het wordt al moeilijk om zo een goede cast bij elkaar te krijgen als in Nederland.
Me niet verkeerd begrijpen….er zijn wel mensen die je daarin kunt stoppen hoor maar toch.