67 van de 67
67

Next to normal
  [ # 991 ] Datum: 11 juni 2012 05:23 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal posts  131
Geregistreerd  2003-03-15
Hanstmf - 10 juni 2012 01:45 PM

En toch denk ik dat dit soort opnames op YT mede de oorzaak is van de crisis in musicalland.

Waar baseer je dat op? Voor mij gaat dat echt niet op. Ik word juist nieuwsgierig naar een voorstelling als ik er iets van gezien heb (commercial, trailer, of fragmentje op youtube). En als je ergens van genoten hebt en er geen officiële CD of DVD te koop is kan je het hiermee nog eens beluisteren.

slotapplaus_laatsteN2N.jpg
Slotapplaus laatste Next To Normal (Simone mét pruik).

Iedereen gaf nog wat extra’s. Het was een mooie show. Jammer dat het publiek iedereen klappend wilde binnenhalen aan het begin, maar na de opkomst van Freek stopte het tussenapplaus gelukkig.

Tijdens Next To Normal is er zonder understudies geen enkele voorstelling vervallen en de gedurfde maar toch succesvolle productie heeft hoge ogen gegooid. Alleen daarom al vind ik dat cast & crew beloond hadden mogen worden met een mooie slotspeech, die was welverdiend. Nu was het nogal een abrupt einde na de laatste buiging.

Ik heb ervan genoten. een prachtige productie. Ik ben blij dat ze hem naar NL gehaald hebben.

Handtekening 

*Wil je alles weten over René van Kooten?
* http://www.renevankooten.net * Altijd up-to-date

Naar boven

[ # 992 ] Datum: 11 juni 2012 06:11 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal posts  625
Geregistreerd  2011-03-21

Even voor de duidelijkheid: de opnames zijn niet van mij! Ik kwam ze toevallig tegen…

[ Gewijzigd: 12 juni 2012 05:01 PM door DvW1407 ]
 Handtekening 

Everyone deserves the chance to fly

9 mei - Sister Act
16 mei - Wicked London
9 juli - Soldaat van Oranje

Naar boven

[ # 993 ] Datum: 11 juni 2012 09:01 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal posts  36
Geregistreerd  2011-11-30

Nog een afscheidsfilmpje van Freek en Jonathan:

http://www.freekbartels.com/nieuws.php#fus_170

..en dan het eerste nieuwsbericht.

Naar boven

[ # 994 ] Datum: 12 juni 2012 03:49 PM
Toeschouwer
Totaal aantal posts  2
Geregistreerd  2012-06-12

Beetje een late reactie van mij.

Vorige week in Venray geweest. Wat kwam dat aan zeg. Heb een tijdje getwijfeld of ik naar deze voorstelling moest gaan omdat dit nogal confronterend zou zijn. Maar ik zag langzamerhand de einddatum dichterbij komen, en toch toevallig nog kaartjes kunnen krijgen voor Venray.

Ik was echt geraakt en het was inderdaad confronterend maar zooo mooi.
Eigenlijk heb ik nu een beetje spijt dat ik niet eerder ben gegaan, want dan had ik zeker proberen te regelen om nog een keer te kijken.

Naar boven

[ # 995 ] Datum: 11 juli 2012 09:19 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal posts  13
Geregistreerd  2010-04-05
MeloD - 27 mei 2012 03:38 PM

Op mij komt Gabe over als iemand die zijn moeder weer dichtbij hem wil hebben, en daar héél ver in gaat (hij haalt zijn moeder ook over tot een zelfmoordpoging). Niet echt een lieve jongen wink

idd

Naar boven

67 van de 67
67