4 of 177 | ‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
the Little Mermaid
  [ # 46 ] 24 April 2011 06:25 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Mith - 24 April 2011 06:17 PM
S7rin - 24 April 2011 04:08 PM

Laurie Reijs heeft toch veel te grote ...euhm… “talenten” om Ariel te spelen? 😉

Haha! Ik vind gewoon dat ze een mooie stem en dat schattige Arielgezichtje heeft, net als Sierra Boggess… Die andere “talenten” zijn me niet opgevallen en dat vind ik ook eigenlijk geen maatstaf voor het wel of niet mogen spelen van een rol :p

Nee, maar die schelpen moeten wel passen, en ze moet er uit kunnen zien als 16.

  [ # 47 ] 24 April 2011 07:08 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2005-08-01

Ik ken de productie niet in zijn geheel, maar de film wel natuurlijk! Vroeger wilde ik altijd Ariel zijn hahaha! De stukjes die ik op YT heb gezien vind ik er goed uitzien, maar de casting lastig. Ik denk dat Sophie een mooie Ariel kan zijn, zij is meisjes achtig en heeft soweiso wel Marjoijn Touw, Lone van Roosendaal of Pia Douwes zijn wat mij betreft goede kandidaten voor Ursula.

   Handtekening   

Mijn recensies lees je op:

http://www.theaterreview.nl - de nieuwste theatersite!

Ook op facebook: https://www.facebook.com/theaterreview/?fref=ts

  [ # 48 ] 24 April 2011 07:09 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Wat zijn heelies?
Een virtueel zoektochtje leert me dat het hakbeschermers zijn voor high-heels, maar ik heb niet de indruk dat dat is wat hier wordt bedoeld.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 49 ] 24 April 2011 07:18 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Heidi - 24 April 2011 07:09 PM

Wat zijn heelies?
Een virtueel zoektochtje leert me dat het hakbeschermers zijn voor high-heels, maar ik heb niet de indruk dat dat is wat hier wordt bedoeld.

Nee, ik bedoelde dit:

Alle zeedieren (dus ook de zeemeerminnen) droegen deze schoenen met wieltjes om een soort idee van vloeiend zwemmen te geven. Een keer was leuk, maar daarna werd het irritant. Ik had het na de openingsscène al gezien en dacht continu: “moet dit?”

Toen kwam het moment dat Triton van zijn troon stapte en gewoon afliep. Mijn gedachte: “Oh mijn god, waarom lopen ze niet de hele tijd?” Het werkte ook met gewoon lopen, maar nee, waarschijnlijk had ie het gewoon vergeten, want de volgende scène reed ook hij weer langs. Helaas.

  [ # 50 ] 24 April 2011 08:26 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  335
Geregistreerd  2010-11-01

De hele broadway show staat op youtube;

http://www.youtube.com/watch?v=fNDy9QtUd7c&feature=related

voor de liefhebbers.
Ik eerlijk gezegd vind de show niet heel boeiend!

  [ # 51 ] 24 April 2011 08:41 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Als ze nou eens de officiële filmvertaling gebruiken ipv die herschreven teksten die niemand herkent, scheelt al een hele hoop ellende 😊

Daar stoor ik me nog het meeste aan.

De grot mocht inderdaad wel wat meer gedgets and gizmos hebben want die was ook iel.

Ursula was wat mij betreft een mooi kostuum en zo slank waren niet alle actrices die haar speelde. Sherie was slank maar Faith Prince zeker niet.

  [ # 52 ] 24 April 2011 08:44 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Alfredje - 24 April 2011 08:26 PM

De hele broadway show staat op youtube;

http://www.youtube.com/watch?v=fNDy9QtUd7c&feature=related

voor de liefhebbers.
Ik eerlijk gezegd vind de show niet heel boeiend!

Dit zijn opnames van Denver en dus niet de officiële Broadway show. Veel is wel hetzelfde gebleven. Paar teksten en scènes niet.

  [ # 53 ] 24 April 2011 08:48 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  698
Geregistreerd  2009-06-23

Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Ik had liever Billy Elliot gezien of anders een andere mooie show. Ik sta nog niet te springen maar wat niet is kan nog komen natuurlijk. En het is nog niet gezecht dat het in het Circustheater komt. Maar waar worden die casting oproepen eigenlijk geplaatst?

  [ # 54 ] 24 April 2011 08:49 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Twananas - 24 April 2011 08:41 PM

Ursula was wat mij betreft een mooi kostuum en zo slank waren niet alle actrices die haar speelde. Sherie was slank maar Faith Prince zeker niet.

Weet niet of ik het gezegd heb (geloof het niet, maar toch even reactie), maar mij maakt het niet uit of Ursula slank is of niet. Ze is gebaseerd op Devine, dus volle vrouwen welkom! Maar in dat kostuum kon Sherie in elk geval niet goed bewegen. Ze kon absoluut niet snel over het toneel heen en weer en was absoluut niet bedreigend voor Ariel. Ariel was zoveel sneller (lopend of op heelies maakt niet uit), dat ze het gevaar snel zou moeten kunnen ontvluchten.

In de tekenfilm is Ursula echt eng, maar in de musical viel dat deels door het kostuum volledig weg voor mij. Daarnaast dus dat ze van slechterik gereduceerd was tot comic relief (of dat probeerde ze er zelf van te maken), was Ursula een dieptepunt.

  [ # 55 ] 24 April 2011 08:59 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1332
Geregistreerd  2009-04-24

Cindy Bell als Ariel?

  [ # 56 ] 25 April 2011 06:47 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  26
Geregistreerd  2011-01-02

Is t niet iets voor na Miss Saigon in BT? Er kan volgend seizoen best een productie bij voor SE omdat Miss Saigon en Zorro relatief vroeg in t seizoen eindigen.

  [ # 57 ] 25 April 2011 08:15 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  164
Geregistreerd  2011-03-19

mark-vg - 24 April 2011 05:55 PM

Ik vind het niet zo geweldig dat deze musical naar nederland komt, of het moet zo veranderd worden dat het gewoon een topvoorstelling wordt!

Sowieso Marjolein Touw als Ursula!
Die zie ik meteen in die rol, raar ook dat niemand haar genoemd heeft, zij komt het dichtste bij het origineel.

Ik ben t zo eens met Marjolein Touw als Ursula!

  [ # 58 ] 25 April 2011 09:21 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  716
Geregistreerd  2010-11-28

Ik dacht ook gelijk aan Marjolein als Ursula maar misschien is dat wel cliché..en heel erg te verwachten?Ze speelt immers bijna altijd zulke rollen..(maarja, daar is ze dan ook wel heel erg goed in 😛)

  [ # 59 ] 25 April 2011 09:28 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  746
Geregistreerd  2005-07-07

Diejj - 25 April 2011 09:21 AM

Ik dacht ook gelijk aan Marjolein als Ursula maar misschien is dat wel cliché..en heel erg te verwachten?Ze speelt immers bijna altijd zulke rollen..(maarja, daar is ze dan ook wel heel erg goed in 😛)

Ben ik het ook mee eens! |En dan heeft ze teminste een beetje grote rol,bij die andere rollen als slechterik,had ze toch altijd maar een kleine rol?

   Handtekening   

16/4/2015 - Nick en Simon in Het Nieuw Luxor Theater
Wolvengroetjes van Sylvia
http://simone-escherich-fanclub.clubs.nl/

  [ # 60 ] 25 April 2011 09:29 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Ik zie Marjolijn als Ursula juist helemaal niet zitten. Ze speelt altijd dat soort rollen. En ze voldoet ook niet echt aan het plaatje met hoe Ursula in de musical wordt neergezet.

‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
4 of 177