3 of 3 |  < 1 2 3
Book of Mormon
  [ # 31 ] 25 January 2013 03:27 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  6
Geregistreerd  2009-07-10

Vorige week 1,5 uur in de vrieskou in de rij gestaan voor standing room plaatsen, helaas zonder geluk…

  [ # 32 ] 08 October 2013 06:22 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  669
Geregistreerd  2010-12-20

Ik heb BoM eindelijk gezien! Op broadway. Rij voor standing room was vooral gezellig, lottery was echt kansloos! Maar de show is, als je het album goed kent, helaas best suf. De beste momenten zitten in de nummers, daarbuiten zitten wel goede momenten, vooral met het op de hak nemen van musicals waar ik wel om kon gniffelen. Maar verder was het gewoon een beetje voorspelbaar en niet zo grappig. En de 2 mannelijke leads waren beide een beetje bla, wat ook niet hielp!

Ik kan me nog steeds voorstellen dat dit een toffe show is voor veel mensen,
Maar voor mij werkte het absoluut niet

  [ # 33 ] 28 December 2016 07:15 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  832
Geregistreerd  2005-10-25

Hay allemaal!

Vanaf half januari ga ik een weekje naar New York en ik zat aan deze musical te denken om te bezoeken. Weten jullie of het mogelijk is om Last minute te gaan? Wat is de beste optie om aan kaarten te komen? Wat is de beste dag?

  [ # 34 ] 29 December 2016 04:12 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Alle info staat hier:
http://bookofmormonbroadway.com/tickets

Last-minute, zoals wij dat hier kennen. Doen ze daar niet.
Ook zit deze voorstelling altijd goed vol.
Laat je niet verleiden door andere aanbieders maar ga alleen naar de Boxoffice van het theater.
Je kan mee doen aan de Lotery, zie linkje voor alle info!

  [ # 35 ] 04 January 2017 07:35 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  172
Geregistreerd  2010-04-13

Ik was in maart in NY en was ongeveer een half uur voor aanvang bij het theater. Daar stond een rij te wachten voor niet opgehaalde kaarten. Deze mensen wilden allemaal 2 kaarten en ik had er maar 1 nodig en dat kon..

Gewoon dus even proberen, succes!

  [ # 36 ] 20 April 2018 09:19 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  257
Geregistreerd  2009-05-17

Het is inmiddels ruim een jaar geleden sinds de laatste post hier op ‘t forum en BoM speelt nu al jaren op Broadway.

Hoe zit het tegenwoordig met de populariteit van deze musical en het kunnen bemachtigen van kaarten? Is de lottery tegenwoordig een beetje te doen? En wat is het verschil qua winkansen tussen de loterij bij het theater en de online loterij? Klopt het dat hier ook een prijsverschil in zit?

En last but not least: zijn er plaatsen die je écht niet moet willen omdat het zicht echt te slecht is? Denk aan een pilaar voor je snufferd of zà³ ver naar achteren en opzij dat het te kleine poppetjes zijn?

Hoor het graag! 😊

   Handtekening   

Life’s more painless for the brainless

  [ # 37 ] 20 April 2018 10:42 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Ik ben bang dat het nog altijd super populair is 😊

https://www.playbill.com/production/gross?production=00000150-aea8-d936-a7fd-eefc3a440004

Verder weinig idee van plaatsen, maar ik zou zeggen lotterij of vooraf boeken?

  [ # 38 ] 24 April 2018 08:47 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  501
Geregistreerd  2012-08-18

In Londen is de populariteit precies wat minder: wil voor september boeken maar je kan momenteel maar tot begin juni kaarten kopen. Deze blijft wel een topper voor mij, gaat voor mij 3e jaar op rij zijn (wel West End 😉 )

   Handtekening   

30/11/2019: Anastasia

  [ # 39 ] 24 April 2018 01:46 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  352
Geregistreerd  2011-10-02

CoreMeltdown - 24 April 2018 08:47 AM

In Londen is de populariteit precies wat minder: wil voor september boeken maar je kan momenteel maar tot begin juni kaarten kopen. Deze blijft wel een topper voor mij, gaat voor mij 3e jaar op rij zijn (wel West End 😉 )

Nog steeds super populair. De korte boekingsperiode is net door de populariteit. Men verlengd telkens met een paar maanden zodat mensen op verschillende tijdstippen de kans hebben om kaarten bij release te kopen. Laatst waren we er, stonden heel wat mensen op de stoep voor de lottery omdat de voorstellingen voor die dag volledig uitverkocht waren.

  [ # 40 ] 29 April 2018 09:04 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  257
Geregistreerd  2009-05-17

De online loterij was kansloos, maar bij het theater zelf is het gelukt! Op zich hele nette plaatsen voor lottery tickets van $32. Orchestra left, row R, seat 21 en 23.  Old school in de rij gaan staan is toch nog steeds de manier waarop je de meeste kans maakt. 😊

   Handtekening   

Life’s more painless for the brainless

 < 1 2 3
3 of 3
‹‹ Terug in New York      HumanNature ››