1 of 2 |  1 2 > 
The Woman In White terug in Londen
change_status
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Als de geruchten kloppen staat er een tourversie op stapel van Andrew Lloyd Webber’s ‘The Woman In White’. Erg goed nieuws wat mij betreft omdat de Londense versie met een gouden randje in mijn geheugen staat gegrift. Van een tourversie was al sprake bij het sluiten van de musical in 2006 maar nu lijkt het er eindelijk van te komen.

De nieuwe versie wordt geproduceerd door Bill Kenwright die naar verluid komend seizoen ook komt met ‘Cabaret’ en ‘Sunset Boulevard’.

Ik heb voor de geïnteresseerden nog twee van mijn reports uit de archieven van Musicalworld opgediept. Een verslag van een reguliere voorstelling op 8 december 2004 en een verslag van de allerlaatste ‘The Woman In White’ op 24 februari 2006

Ik ben de laatste jaren niet zo gegrepen door een theatervoorstelling. Maar al werd The Woman In White gespeeld op een leeg toneel, de muziek is het hart van deze voorstelling, overtuigend en met veel liefde en passie gemaakt.

Naast The Producers en Mary Poppins was Andrew Lloyd Webber’s nieuwste geesteskind The Woman In White op 15 september de eerste grote premiere dit najaar op London’s West End. De produktie van Les Miserables die al sinds 1985 het Palace bevolkte moest wijken naar het verderop gelegen Queens Theatre aan Shaftesbury Avenue, om na een grondige renovatie plaats te maken voor de nieuwe Webber.
Andrew Lloyd Webber is zonder enige twijfel de meest succesvolle musicalcomponist van de laatste decennia en heeft met werken als Joseph, Starlight Express, Cats, Jeeves, Aspects Of Love, The Phantom Of The Opera, Sunset Boulevard en Evita, zijn onmiskenbare stempel op het hedendaagse muziektheater gedrukt.

Zijn laatste twee producties Whistle Down The Wind (in samenwerking met Jim Steinman) en The Beautiful Game (met Ben Elton) waren echter minder succesvol dan veel van zijn voorgangers.
De verwachtingen waren dan ook hoog gespannen voor zijn nieuwste musical in samenwerking met de Amerikaanse tekstschrijver David Zippel (City Of Angels, Mulan), onder regie van Trevor Nunn (ook niet de minste naam in het rijtje) en de veelvuldig onderscheiden ontwerper William Dudley. The Woman In White is gebaseerd op de gelijknamige Victoriaanse roman van Wilkie Collins en een kort verhaal van Charles Dickens The Signal Man en voor het toneel bewerkt door Charlotte Jones.

De recensies na de premiere waren gemengd maar toch overwegend positief te noemen. Maar in de laatste jaren waarin de theaters huis bieden aan “greatest hits musicals” die zo onderhand niet meer te tellen zijn, of bewerkingen van al bestaande films (The Producers en Mary Poppins) getuigt het toch wel van lef en durf om een compleet nieuwe en originele musical prominent op West End te programmeren. Ik mag dan ook hopen dat The Woman In White nog lange tijd door het Palace Theatre zal dwalen. En met de Broadway Premiere in het verschiet (November 2005) lijkt Andrew Lloyd Webber wederom en terecht een grote hit in handen te hebben.

Het verhaal van The Woman In White zit vrij complex in elkaar en pas aan het eind wordt het geheim wat deze vrouw Anne Catherick (Angela Christian) al jaren met zich meedraagt onthult. Marian Halcombe (Maria Friedman) en haar halfzuster Laura Fairlie (Jill Paice) wonen op landgoed Limmeridge House samen met hun oom Mr Fairlie (Edward Petherbridge) Gedurende de zomer worden ze in tekenen en schilderen onderwezen door de aantrekkelijke Walter Hartright (Martin Crewes) die op weg naar Limmeridge House strandt op het plaatselijke treinstation en een bizarre ontmoeting heeft met een mysterieuze witte verschijning die hem haar geheim wil onthullen. Gedurende de musical zien we hoe de relatie zich ontwikkelt tussen Walter, Marian en Laura en zich allerlei intriges ontspinnen waarbij Sir Percival Glyde (Oliver Darly), de aristocraat aan wie Laura op jonge leeftijd is uitgehuwelijkt, een grote rol speelt, alsmede Graaf Fosco (Michael Crawford), een extravagante Italiaan die zich op zijn reizen omgeeft door muizen, ratten en vogels.

The Woman In White is een grotendeels doorgecomponeerde musical waarbij verschillende thema’s telkens terugkeren. Ik ken al het werk van Andrew Lloyd Webber maar The Woman In White is toch erg vernieuwend en weer een stap voorwaarts. En hoewel je fragmenten uit zijn eerder werk meent te herkennen, kenmerkt dat misschien de ware meester. Muziek die zo vertrouwd klinkt, onder de huid kruipt en je direct kippenvel van top tot teen bezorgd.

Ik heb in de laatste jaren zelden een musical gezien die zoveel indruk heeft gemaakt. En dat niet op enkele momenten, maar gedurende de hele voorstelling al vanaf het eerste moment dat het orkest aanzwelt als Walter Hartright voor het eerst de mysterieuze vrouw in het wit ontmoet. In het prachtige liefdesduet “I Believe My Heart”, de ontluikende gevoelens in “Trying Not To Notice”, of in ensemblenummers als “The Holly And The Ivy” en “Lammastide”.

De cast van The Woman In White is in één woord subliem. Michael Crawford in zijn eerste rol sinds 18 jaar op West End sinds The Phantom als Count Fosco is zonder meer briljant. Niet alleen in de showstopper “You Can Get Away With Anything” waarin een andere hoofdrol is weggelegd voor zijn rat, maar ook in de verleidingsscene met Marian Halcombe of in zijn eerste nummer “A Gift For Living Well” laat hij eens te meer zien dat hij naast een geweldige stem een perfect gevoel voor timing heeft in de manier waarop hij het publiek om z’n vingers windt. Kleine beweginkjes, rake opmerkingen. Maria Friedman als de getergde Marian Halcombe speelt niet alleen adembenemend maar zingt op een dergelijk oprechte manier die ik nog maar zelden zo op het toneel heb gezien. De emoties die zij weet over te brengen zijn zo echt en bij haar vertolking van “All For Laura” zit je ademloos gevangen in haar verdriet en wilskracht. Angela Christian als Anne Catherick is een revelatie. Je voelt in haar zang en spel de wanhoop van het geheim wat ze met zich meedraagt, Jill Paice als Laura Fairlie is briljant, vooral in de huwelijksscene voel je de kou en wanhoop als ze als bevroren op het toneel staat en beseft hoe ze haar ongeluk tegemoetziet. Walter Hartright wordt gespeeld door Martin Crewes, een ontdekking, niet alleen een mooie jongen en een geweldige stem, maar hij weet zijn karakter steeds verder uit te bouwen en hem meer diepte en emotie mee te geven. En zijn met tranen gevulde ogen bij “Evermore Without You”. Phew !

Het ensemble heeft in deze voorstelling te weinig te doen, maar bij de scenes waarin ze wel prominent aanwezig zijn, onder andere “Lammastide” en “Lost Souls”, bekruipt je het gevoel dat ieder van hen een hoofdrol verdient.
Zoals ik zei ben ik de laatste jaren niet zo gegrepen door een theatervoorstelling. Maar al werd The Woman In White gespeeld op een leeg toneel, de muziek is het hart van deze voorstelling, overtuigend en met veel liefde en passie gemaakt.
William Dudley heeft voor deze voorstelling het ontwerp gemaakt. En ook dit getuigt van visie en durf. Bij een stuk wat speelt in de Victoriaanse tijd verwacht je grote en spectaculaire sets als bijvoorbeeld in Sunset Boulevard of The Phantom. In plaats daarvan komt The Woman In White tot leven middels schitterende high tech projecties op 2 grote toneelhoge cirkels die onafhankelijk van elkaar kunnen bewegen en ofwel het toneelbeeld kunnen afsluiten of als achtergrond kunnen functioneren. Dit alles wordt gecombineerd met een draaischijf en door deze techniek is het bijzonder eenvoudig om binnen een enkele seconde het toneelbeeld te wisselen.

Bij de huwelijksscene “The Holly And The Ivy” bijvoorbeeld beweegt de draaischijf in tegengestelde richting tot de projecties op de schermen, waarbij je binnen een fractie van een seconde de scene vanuit een ander perspectief beleeft. Het lijkt heel simpel maar het zit zo ongelooflijk knap in elkaar. Vogelvluchtperspectieven waarbij Limmeridge House in een stralende zon ligt, de bedrukte sfeer in Blackwater House, een waterval omgeven door bossen of de bedompte en donkere straten van London. Alles is mogelijk en alles wordt ook uit de kast getrokken om het publiek mee te slepen maar zonder ook maar één moment af te leiden waarom het werkelijk draait : het verhaal, de emoties en de muziek.

*edit* titel aangepast

[ Gewijzigd: 14 July 2017 06:41 AM by Theo ]
   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 1 ] 24 June 2011 09:47 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

The Woman In White, verdwenen als een schim in de mist, want zowel op West End als Broadway is het doek gevallen voor de meest recente musical van Andrew Lloyd Webber. De productie in het Palace Theatre sloot op zaterdag 25 februari na 19 maanden de deuren. Een kleine week eerder was Broadway al aan de beurt. The Woman In White was met 109 reguliere voorstellingen Lord Lloyd Webber’s grootste flop in New York op By Jeeves na, die slechts 73 voorstellingen speelde.

The Woman In White is vanaf het begin geplaagd door nogal wat tegenslagen. Zowel Michael Crawford in London als Michael Ball in New York moesten door ziekte de productie voortijdig verlaten en de Broadway première werd overschaduwd door de persoonlijke tragedie die Maria Friedman trof toen de diagnose borstkanker werd geconstateerd.

Bovendien is The Woman In White door de critici met gemengde gevoelens ontvangen. Kritiek was er vooral op het driedimensionale videodesign van William Dudley die zich hierbij liet inspireren door het werk uit de 19e eeuw van de Engelse schilder John Atkinson Grimshaw.
Ik vond het een erg innovatieve en revolutionaire manier om een musical vorm te geven waarbij het mogelijk werd om op een bijzonder ingenieuze manier en binnen een fractie van een seconde van tijd en plaats en ambiance en sfeer te veranderen, en zo het publiek mee te nemen in een andere scène. Een genot om naar te kijken ! Van de sprankelende beelden in de eerste akte rondom Limmeridge House in nummers als ‘Perspective’ en ‘Trying Not To Notice’ en de bedompte en donkere sferen van London en Blackwater House of in sfeerondersteunende projecties als ‘The Nightmare’. Maar misschien verwacht men bij een Webber musical fysieke sets in de vorm van Hollywood mansions of Parijse operahuizen.

Ook het publiek trok niet in grote getale naar dit Victoriaanse melodrama. In een tijd waarin jukebox musicals en vrolijke familievoorstellingen hoogtij vieren en men blijkbaar aan pretentieloos amusement de voorkeur geeft is The Woman In White geen hapklare brok met een vrij ingewikkelde verhaallijn. Blijkbaar is alleen de naam van Andrew Lloyd Webber niet meer voldoende om drommen mensen te trekken. De gevestigde drama musicals uit de jaren tachtig als Phantom en Les Mis zijn hebben zo’n naamsbekendheid dat deze naast de musicalliefhebbers ook drommen toeristen trekken. Nieuwe musicals in dit genre hebben het de laatste jaren moeilijk en een echt nieuwe musical die niet gebaseerd is op bestaand materiaal is tegenwoordig een zeldzaamheid. Erg jammer dat daarom The Woman In White geen langere run gegund was.

De laatste cast was nog grotendeels hetzelfde als in januari alleen is Ruthie Henshall sinds 6 februari vervangen door Yvette Robinson. Deze Australische maakt al sinds het begin uit deel van het ensemble en speelde dus de laatste weken de vrouwelijke hoofdrol. Dat een understudy in London garant staat voor kwaliteit bleek eerder in deze productie met Nicky Adams, nu dus met Robinson die een emotionele Marian Halcombe portretteerde en me bij vlagen deed denken aan de interpretatie zoals Maria Friedman die liet zien.
De laatste voorstelling was een memorabele gebeurtenis waarbij de gehele cast nog een laatste keer alles gaf. De sfeer was geladen. David Burt gaf als Count Fosco nog één keer zijn kunnen ten beste in ‘A Gift For Living Well’ en ‘You Can Get Away With Anything’ waarbij hij op vertederende manier afscheid nam van zijn maatje Vito. Naast de legendarische Michael Crawford is Burt voor mij de meest indrukwekkende Fosco. Hij geeft zijn karakter een flinke dosis humor mee maar is imponerend in zijn woede en waanzin. En ontroerend in zijn stille verdriet als blijkt dat hij zijn liefde voor Halcombe niet kan winnen.
Alexandra Silber die sinds juli 2004 Laura Fairlie speelt en voor wie The Woman In White haar professionele debuut was had het er zichtbaar zwaar mee en was ontroostbaar tijdens het slotapplaus. Damian Humbley speelde zijn Walter Hartright vol vuur en passie. Maar ook Michael Cormick als Sir Percival Glyde en Edward Petherbridge als Mr Fairlie zetten voor de laatste keer op imponerende manier hun karakters neer.
Het ensemble heeft in deze musical niet veel te doen maar op momenten dat ze er moeten staan, staan ze er ook vol krachtige overtuiging in scènes als ‘Lammastide’ en ‘Lost Souls’.

De zaal was naast de reguliere theaterbezoeker duidelijk gevuld met velen die de voorstelling een warm hart toe dragen en getuige wilden zijn van deze allerlaatste voorstelling. De cast en orkest werden terecht beloond met een donderend en staand ovationeel applaus.

Raar om op zondagochtend het silhouet van Anne Catherick nog op de gevel van het Palace te zien, omgeven door de pers quotes op de overkapping en de posters waarbij het “It will run and run” in het bleke ochtendlicht wel erg navrant is.

Als we de persberichten mogen geloven was dit het einde voor The Woman In White in het Palace Theatre maar niet het definitieve einde van deze musical omdat de tourproduktie begin 2007 in Milton Keynes van start gaat.
Ik heb enorm genoten van al die keren The Woman In White in London, erg jammer dat we het voor deze versie nu moeten doen met herinneringen. Maar zoals medemusicalliefhebbers zullen beamen zijn dit herinneringen voor het leven.

Beelden die nooit meer vervagen, als schimmen in de mist die zo weer kunnen verschijnen.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 2 ] 24 June 2011 11:14 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Leuk om die oude verslagen te lezen. Ik heb de voorstelling twee keer gezien. Een keer met Maria Friedman, Michael Ball en de rest van de originele cast en een keer vlak nadat Ruthie Henshall het overgenomen had en ook de wijzigingen voor broadway doorgevoerd waren. Beide keren heel erg genoten van de fantastische muziek en het bijzondere decor al vond ik de originele versie wel mooier dan de broadway-versie.

Ben erg benieuwd naar een tourversie. Hoop dat ze er dan qua vormgeving weer iets heel nieuws mee gaan doen. Volgens Maria Friedman waren die projecties behoorlijk lastig om in te spelen omdat je op het toneel niet goed kon zien waar wat was. Dan ging ze dus wel eens via een boom af in plaats van door een deur.

  [ # 3 ] 24 June 2011 03:55 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ja de herinneringen kwamen wel weer terug toen ik die verslagen weer doorlas. En typisch toch hoe snel de tijden veranderen. Destijds was heel musicalland in rep en roer door de projecties, tegenwoordig is er bijna geen productie meer zonder te vinden.

Ik hoop dat het allemaal doorgaat,‘The Woman In White’ is toch wel één van mijn grote favorieten.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 4 ] 24 June 2011 09:23 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  26
Geregistreerd  2005-12-30

Fantastisch nieuws!!!

Woman in White is een van mijn favorieten en ik zal deze zeker weer ergens in een theater in de UK gaan opzoeken als het zover is. Wel heb ik mijn bedenkingen over Bill K. Als ik mij niet vergis was hij ook verantwoordelijk van de laatste tourversie van zowel Sunset Boulevard als Whistle down the wind. Beide voorstellingen gezien en tenenkrommend in vergelijking met de west-end versies. Vooral Whistle was gedeeltelijk herschreven om er echt een familiegevoel van te maken inclusief happy end..

Groet,

Michael

   Handtekening   

“In everything you do, always be yourself” Billy

  [ # 5 ] 26 June 2011 09:33 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

The Woman in White is wat mij betreft Lloyd Webber’s dieptepunt, zeker in de versie zoals deze op het West End te zien was. Waarom nu alsnog die tour. Pak dan The Boys in the Photograph/The Beautiful Game. In alle opzichten superieur aan The Woman in White wat mij betreft.

  [ # 6 ] 26 June 2011 09:54 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Eens met Jeroen! 100 keer liever Beautiful Game… Baal nog altijd dat ik die maar 1 keer gezien heb..

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 7 ] 04 August 2011 08:50 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Playbill meldt dat er definitief een nieuwe versie komt van ‘The Woman In White’

Andrew Lloyd Webber’s musical uit 2004 ‘The Woman In White’ gebaseerd op de gelijknamige roman van Wilkie Collins wordt momenteel door de originele creatives herschreven.

Componist Andrew Lloyd Webber, tekstschrijver David Zippel en Charlotte Jones verantwoordelijk voor het script werken aan een kamerversie van de musical die zich meer zal concentreren op de hoofdpersonen en een cast zal tellen van 9 tot 10 personen.

Volgens David Zippel wordt met name het laatste gedeelte van het script herschreven en zal het verhaal zich nog meer concentreren op de onderlinge relaties van de hoofdpersonen en de emoties en het melodrama.

Hoewel er geen nieuwe nummers worden geschreven zal de score wel door Lloyd Webber worden aangepast. Als alles volgens planning verloopt zal de nieuwe versie later dit jaar klaar zijn voor productie.

Mogelijk komt er een Engelse tourproductie waarbij gebruik zal worden gemaakt van het vernieuwde script maar er toch een groter ensemble op het podium staat en er dus van een kleine cast zal worden afgeweken.

De Londense versie van ‘The Woman in White’ ging in première op 15 september 2004 met Michael Crawford en Maria Friedman in de hoofdrollen van Count Fosco en Marian Halcombe en speelde ruim anderhalf jaar in het Palace Theatre. De Broadwayversie met Michael Ball en Maria Friedman opende in het Marquis Theatre op 17 november 2005 en speelde daar slechts drie maanden.

[ Gewijzigd: 04 August 2011 11:35 AM by Theo ]
   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 8 ] 06 August 2011 01:07 AM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  41
Geregistreerd  2004-05-18

Heb helaas Woman in White nooit live gezien ( wel hier en daar wat opnames ) maar qua score vind ik het zeker ineteressant! zitten goede songs in en wat ik gehoord heb zou het visueel briljant moeten zijn..ben erg benieuwd naar deze versie . en ben wel van plan de tourproductie te gaan bekijken!

@ jeroen…wat vind jij zo goed aan beautifull game? ik ken de score vrij goed maar deze musical is wat mij betreft niet echt een hoogstaand succes ....ben wel benieuwd naar jouw mening hierover 😊

   Handtekening   

Please , take away this mirror! This mad man isn’t me!

  [ # 9 ] 20 January 2013 08:51 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Volgens berichten op het forum van Whatsonstage zou er een productie gepland staan van ‘The Woman In White’ in de Chocolate Factory geregisseerd door Maria Friedman. Dat zou écht fantastisch zijn als het inderdaad waar is 😊

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 10 ] 20 January 2013 08:58 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Een voordeel: dat koppijn-decor keert dan in ieder geval niet meer terug.

  [ # 11 ] 20 January 2013 09:04 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ik vond de hele productie destijds in het Palace Theatre meer dan fantastisch inclusief het innovatieve decor. De CD beluister ik nog zeer regelmatig en vind het een van Lloyd Webber’s mooiste scores. Door jou betiteld als zijn dieptepunt. Voordeel : dan hoef je in ieder geval niet naar de Chocolate Factory 😊

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 12 ] 20 January 2013 09:59 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Zou mooi zijn. Prachtige voorstelling. Zat veel beter in elkaar dan Love Never Dies.

  [ # 13 ] 08 July 2013 05:38 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

De geruchten gaan nog steeds dat ‘The Woman In White’ terugkeert in Londen. De bron is de Twitter account van West End Producer die het meestal wel bij het rechte eind heeft.

Het zou zo maar de productie rond de Kerstperiode dit jaar van de Chocolate Factory kunnen zijn ? Fingers crossed !

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 14 ] 05 October 2013 08:51 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Blijkbaar is men achter de schermen nog steeds druk bezig met een nieuwe versie van ‘The Woman In White’. Op de castpagina van zijn nieuwe musical is te lezen dat er recent een workshop geweest in samenwerking met Lloyd Webber en Maria Friedman waarbij de rol van Laura werd vertolkt door Charlotte Blackledge die vanaf december in ‘Stephen Ward’ de rol speelt van Mandy Rice-Davies.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 15 ] 06 October 2013 01:51 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Lloyd Webber bevestigt inderdaad zojuist op BBC Radio 2 in een interview met Elaine Paige dat Friedman bezig is met een revival van Woman in White. Hij zegt niets over een tijd of theater, maar gezien haar recente werk voor the Mernier Chocolate Factory zal het daar wel eens kunnen gebeuren…

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

 1 2 > 
1 of 2
‹‹ Paar dagen Londen      Lion King Madrid ››