1 of 53 |  1 2 3 >  Last ›
Eventim Tickets (was See Tickets)
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Ook ik was 1 van de vaste klanten van Joop van den Ende Theaterproducties die een leuke aanbieding voor Droomvlucht in de bus had gekregen. (Ik ben zo vaste klant dat ik geen musicalmagazine heb ontvangen, maar dat is verder niet zo relevant).

Het zou een leuk begin zijn van een mini-vakantie die al op de planning stond, dus gebeld met See Tickets. Nog even checken of het niet anders kon -gezien de verhalen van ongevraagde verzekeringen etc, en de dure kosten, probeer ik altijd andere alternatieven als deze er zijn - maar nee.
45 ct per minuut, met een maximum (he, dat klinkt klantvriendelijk) van 22,50 (owh, dat is de al helft van de korting van de aanbieding die ik wil boeken). Na ongeveer een kwartier in de wacht (zonder een indicatie te geven hoe lang het nog kan duren) krijg ik mevrouw aan de telefoon. Nee, die aanbieding kan je bij hen niet meer boeken; dat kan wel bij de Efteling-reserveerlijn; “wel de actiecode vermelden”  Ok die bellen (15 ct per minuut, dat scheelt), maar daar wordt niet opgenomen. Een tweede keer, opnieuw gaat de telefoon schijnbaar eindeloos over. Een kwartier later werkt de boel daar weer wel, en weer ruim 10 minuten later, medewerkster van de Efteling. Nee, die aanbieding kun je hier niet boeken, die is van See. Nu hebben ze daar net weer nieuwe kaarten gekregen, dus nu kun je daar weer wel boeken.
Weer See bellen. Het is druk: je kunt nu je nummer achterlaten, dan bellen ze terug. Nummer dus maar achtergelaten… Na een tien minuten nog een keer geprobeerd, maar weer hetzelfde bericht, je kunt jenummer achterlaten, dan bellen ze zo snel mogelijk terug.
Dan maar eens wat anders proberen. Via internet geprobeerd het vaste nummer achter het achterlijk dure 0900-nummer te achterhalen. Dit blijkt niet helemaal te kloppen, want ik krijg See International. Ik probeer daar dus alsnog 2 kaarten te boeken met de Droomvlucht-aktie. ” Even geduld meneer”.... “. Nee dat kan niet hier, dat moet bij 0900-DUUR. Verhaal uitgelegd van het kastje muur. ” Nee, je moet 0900-bellen. Manager gevraagd. Weer verhaal uitgelegd en vragend gesteld dat dit toch niet normaal is… “Dat kunt u vinden” Cursussen omgaan met klanten zijn bij See kennelijk ook niet heel gangbaar, zelfs niet met managers. Dus maar even expliciet gevraagd of zij dat wel een normale gang van zaken vond. Nou ja, euh. Ik ga vragen of ze u gaan terugbellen (let op: er wordt dus niet toegegeven). Tien minuten later wordt ik inderdaad teruggebeld en kan ik de kaarten boeken. Er wordt keurig gevraagd of ik de verzekering wil…
Een dag later zie ik ‘s avonds dat ik (1x) ben gebeld. Voicemail van See, een reactie op het ingesproken telefoonnummer. Dat ik mijn nummer had achtergelaten en dat ze me niet konden bereiken. En dat ik dus maar opnieuw naar het 0900 nummer moest bellen. Ruim 24 uur is bij See dus “zo snel mogelijk”.
Ik weet weer waarom ik die tent alleen maar in absolute noodgevallen bel. Ben zelfs geneigd een uur richting een fysieke kassa te rijden, dan dit stelletje klantonvriendelijke laaielichters te bellen.

[ Gewijzigd: 05 February 2015 10:30 AM by Jeroen ]
  [ # 1 ] 20 October 2011 07:29 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Ik heb ook wel eens mijn telefoonnummer achter gelaten en word dan helemaal niet terug gebeld. Ik vind dat echt geen manier van doen, als ze zeggen dat ze terug zullen bellen moeten ze dat ook doen. En ik heb een keer gehad dat ik 5 dagen later terug gebeld werd (dat was niet dringend, vandaar dat ik zelf niet nog een keer had gebeld). En van die annuleringsverzekering vind ik ook achterlijk. Ik had laatst op internet gekeken naar kaarten voor de voorpremiere van wicked, ik kwam (zonder verzekering) op 268 euro uit. Dus ik bellen, want ik wilde met musicalbonnen betalen, zei die vrouw dat het totaalbedrag 278 euro was, daar zat dus de verzekering bij waar ik niet om gevraagd had. Dus ik zei dat ik op 268 uit kwam en toen heeft ze de verzekering eraf gehaald. Ik vind dat ze daar gewoon naar moeten vragen, zoals ze in het begin deden. Ik krijg trouwens wel altijd te horen wat de wachttijd is en die klopt ook altijd, ik heb nog nooit veel langer moeten wachten dan 1 a 2 minuten.
Maar goed, ze zijn idd wel eens klantonvriendelijk, maar ik heb ook wel eens vriendelijke medewerkers aan de telefoon gehad.

  [ # 2 ] 20 October 2011 07:53 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1491
Geregistreerd  2009-04-26

Ik had ook de aanbieding van Droomvlucht gehad, ik bellen kon wel een half uur duren voor ik iemand aan de lijn had, dus later nog een keer gebeld telefoonnummer ingetoets ( moet nu nog steeds terug gebeld worden) even gewacht toch maar zelf weer gebeld en toen na anderhalf liedje gehoord te hebben, werd ik geholpen. Ik vond deze dame wel klantvriendelijk ze zei het bedrag maar zei er wel bij dat het met verzekering was dus ik zei die hoef ik niet, en toen haalde ze het eraf.
Maar ik weet nu ook weer opeens waarom ik liever via internet bestel of via het theater zelf.

   Handtekening   

All magic comes with a price Dearie!

  [ # 3 ] 20 October 2011 07:59 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  57
Geregistreerd  2011-05-30

Ik ken het verhaal, ik wilde ook ooit tickets boeken voor WWRY, heb mijn nummer achtergelaten (was rond een uur of 7 ‘s avonds) en twee dagen later rond een uur of 2 ‘s middags gebeld (zat toen in college dus had niks gemerkt) :’) t feit was dat ik ook geen zin had om te wachten, diezelfde een kwartier later weer see heb gebeld en toen wel een medewerker aan de lijn kreeg .. en alsnog belden ze me dus terug (zij het wel heeeeeeeeeeel laat 😛)

  [ # 4 ] 20 October 2011 08:06 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  150
Geregistreerd  2009-06-12

Daarom bestel ik lekker via internet, en voor Droomvlucht (en andere Efteling musicals) via de Efteling zelf, dan heb je namelijk niet al die extra kosten erbij. Je betaald dan alleen de prijs van het kaartje, klaar.
Voor Droomvlucht: bij See Tickets betaal je dus meer dan als je via internet besteld bij de Efteling..

   Handtekening   

Ik ga langs nieuwe wegen en blijf ik een vreemdeling
Heb ik altijd mezelf nog, ogen dicht, ik spring..

  [ # 5 ] 20 October 2011 08:09 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

bestel het liefst via het internet (see) of via de theaters zelf

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 6 ] 20 October 2011 08:12 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2011-05-21

Francisca - 20 October 2011 08:06 AM

Daarom bestel ik lekker via internet, en voor Droomvlucht (en andere Efteling musicals) via de Efteling zelf, dan heb je namelijk niet al die extra kosten erbij. Je betaald dan alleen de prijs van het kaartje, klaar.
Voor Droomvlucht: bij See Tickets betaal je dus meer dan als je via internet besteld bij de Efteling..

Zeker weten? Bij de Efteling betaal je namelijk 3,50 reseveringskosten per kaart.. Ook als je aan de kassa daar zelf kaarten ophaalt.

  [ # 7 ] 20 October 2011 08:32 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1071
Geregistreerd  2002-07-30

Ik zie het tegenwoordig als een soort van sport om buiten 0900-nummers om te bellen. Zo bel ik altijd met Skype (tegoed) en doe alsof ik in het buitenland zit. Het kost soms wat moeite en doorverbinden, maar tot nu toe heb ik altijd kunnen reserveren buiten die dure betaallijn om.

(Maar dat kwam de laatste keer voornamelijk doordat het personeel van het Grand CafĂ© in DeLaMar waarnaar ik - verkeerd - was doorverbonden zo vriendelijk was om met telefoon en al naar de kassa te lopen 😛)

  [ # 8 ] 20 October 2011 08:33 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Normale tickets zijn inderdaad goedkoper bij de Efteling dan bij See. Beiden rekenen reserveringskosten per kaar, maar See rekent bovenop de eftelingprijs nog een vast bedrag.  En als je belt is See dus ook nog eens drie keer zo duur qua belkosten

  [ # 9 ] 20 October 2011 09:04 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  920
Geregistreerd  2011-07-02

Het valt me de laatste tijd ook vaker op bij See dat je wel kaartjes kan selecteren via internet, maar dan vaak de melding krijgt dat het online niet beschikbaar is en dat je moet bellen. En dat is niet alleen met try-outs, ook met reguliere voorstellingen. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom dat zo’n verschil zou moeten uitmaken. Als er kaartjes beschikbaar zijn zou dat toch ook gewoon via internet moeten kunnen?

   Handtekening   

Choose life

  [ # 10 ] 20 October 2011 09:15 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  429
Geregistreerd  2009-01-20

en met dit in mijn achterhoofd, ga ik zaterdagochtend kaartjes voor Miss Saigon telefonisch voor die middag. Ik hoop maar dat het goed komt 😉

   Handtekening   

It takes both rain and sunshine to make a rainbow

  [ # 11 ] 20 October 2011 09:38 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

LissLove - 20 October 2011 09:15 AM

en met dit in mijn achterhoofd, ga ik zaterdagochtend kaartjes voor Miss Saigon telefonisch voor die middag. Ik hoop maar dat het goed komt 😉

Als ik je advies mag geven: als je zaterdag telefonisch wilt reserveren voor de middagshow diezelfde dag, kan je veel beter naar het theater zelf gaan en daar aan de kassa de kaarten kopen. Je kunt dan de plekken bekijken op de plattegrond die ze je aanbieden, je betaalt een correcte prijs en geen 4.90 euro reserveringskosten per kaart! De kassa is vanaf 12.00 uur open, See telefoon vanaf 10.00 uur. (Online kan je met een proefboeking kijken of er nog eersterangs kaarten zijn, dan ga je iig niet voor niets naar Utrecht)

Wat mij van See tegenvalt is dat als je ze een mail stuurt met een vraag of klacht je altijd een antwoord terugkrijgt waar je niks mee kan.

*edit* de kassa is komende zaterdag vanaf 13.00 uur open.

[ Gewijzigd: 20 October 2011 11:36 AM by Hanstmf ]
  [ # 12 ] 20 October 2011 09:49 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  888
Geregistreerd  2011-10-12

Ik heb gelukkig nog nooit zoiets meegemaakt!
Ik had een hele aardige mevrouw aan de telefoon toen ik kaartjes voor Wicked bestelde!
Ze namen gelijk de eerste keer op, en ze heeft me netjes vertelt welke plaatsen er nog over waren.
Ok vertelde ze erbij dat ze nu de annuleringsverzekering erbij had gerekend en of ik die erbij wilde (wat niet het geval was)
Dus ik ben heel netjes behandeld’gelukkig 😉

  [ # 13 ] 20 October 2011 09:59 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  213
Geregistreerd  2009-05-11

Normaal gesproken bel ik altijd naar see tickets. Maar ze gaan daar wel heel raar te werkt, wou een tijdje geleden kaarten boeken voor petticoat( kon alleen met de telfoon voor de aanbieding). De vrouw aan de telfoon beweerde bij hoog en bij laag dat er geen kaarten meer naast elkaar waren terwijl ik z’n 3 minuten geleden op internet nog twee kaarten naast elkaar had, maarja dan zonder aanbieding. Maarja ze gaf niet toe dat die kaarten er echt nog waren en moest dan volgens haar maar gewoon via internet bestellen.

Waar ik me ook dood aan erger is dat als je belt je opeens 10 rijen meer naar voren kan zitten dan de plekken die ze op internet aangeven.

  [ # 14 ] 20 October 2011 10:06 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  190
Geregistreerd  2011-07-01

Na mijn telefoontje van gisteren ben ik ook niet meer zo happy met See.
2e kaartje gratis voor Miss Saigon, kon alleen telefonisch, ik bellen, bij 3 kaarten schijnt het dan zo te zijn dat je op iedere kaart 50% korting krijgt.
Op zich natuurlijk prima. Ik vragen wat het dan gaat kosten voor een zondagmatinee, rang 2.
(normaal zijn die 70 euro p.p. dan).
Moet ik 174 euro nog wat betalen! Ik was te verbaasd dat ik niet meteen ben gaan rekenen, heb ook niet toegezegd, maar nu heb ik gerekend en blijkt deze prijs echt totaal niet te kloppen. Het zou dan iets van 110 euro moeten zijn..
Echt raar hoor..
Ik snap het ook niet, denken ze dat de mensen er gewoon in trappen op het moment dat zij gewoon een veel duurdere prijs zeggen?!

   Handtekening   

“The Phantom of the Opera is here, inside your mind…”

  [ # 15 ] 20 October 2011 10:13 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1203
Geregistreerd  2009-11-25

miep1 - 20 October 2011 09:59 AM

Waar ik me ook dood aan erger is dat als je belt je opeens 10 rijen meer naar voren kan zitten dan de plekken die ze op internet aangeven.

Precies. Ik begin nu eindelijk te beseffen waarom See niet overgaat op het reserveren via een zaalplan. Gewoon om de reden dat mensen nu nog meer bellen bellen en dus…KASSA!!! Maar frustrerend, heel frustrerend moet dat voor Jeroen zijn geweest. Ik probeer altijd via internet te boeken want ik heb het ook helemaal gehad met die onbenullen daar bij See.

   Handtekening   

“Stop worrying where you’re going. Move on!”

 1 2 3 >  Last ›
1 of 53