Dat is idd ongekend, maar mag ook gezegd worden. Ik had ooit vier plaatsen gereserveerd voor Cabaret in Carre. Maar meteen de eerste dag waren alle goede plaatsen nagenoeg al weg. Vreemd, zaten dus op het balkon. Wel gereserveerd maar meteen ook een klacht hestuurd en toen konden we wel ineens plaatsen in de zaal krijgen. Maar: 1.Ze dachten dat het om twee plaatsen ging (lezen konden ze dus niet) en 2.We konden de tickets niet omruilen. We konden dus betere plaatsen krijgen maar moesten er zelf voor zorgen dat we die andere tickets kwijtraakten. Uiteraard dus niet gedaan.
En bij Elisabeth ooit een ticket gereserveerd maar dat ging zo warrig. Een buitenlandse dame aan de lijn snapte er helemaal niets van en was ook niet te verstaan. Een half uur na de reservatie vertrouwde ik het niet en besloot ik nog eens te bellen om te checken of alles wel goed gegaan is. Nee, dus. Op mijn reserveringsnummer was niets geboekt. Opnieuw dus een kaart gereserveerd. Kom ik twee weken later in Scheveningen om de kaart bij de kassa op te halen liggen er, je raad het al, 2 klaar… Uiteraard maar 1 betaald…