3 of 53 |  < 1 2 3 4 5 >  Last ›
Eventim Tickets (was See Tickets)
  [ # 31 ] 20 October 2011 03:28 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1203
Geregistreerd  2009-11-25

Dat is idd ongekend, maar mag ook gezegd worden. Ik had ooit vier plaatsen gereserveerd voor Cabaret in Carre. Maar meteen de eerste dag waren alle goede plaatsen nagenoeg al weg. Vreemd, zaten dus op het balkon. Wel gereserveerd maar meteen ook een klacht hestuurd en toen konden we wel ineens plaatsen in de zaal krijgen. Maar: 1.Ze dachten dat het om twee plaatsen ging (lezen konden ze dus niet) en 2.We konden de tickets niet omruilen. We konden dus betere plaatsen krijgen maar moesten er zelf voor zorgen dat we die andere tickets kwijtraakten. Uiteraard dus niet gedaan.

En bij Elisabeth ooit een ticket gereserveerd maar dat ging zo warrig. Een buitenlandse dame aan de lijn snapte er helemaal niets van en was ook niet te verstaan. Een half uur na de reservatie vertrouwde ik het niet en besloot ik nog eens te bellen om te checken of alles wel goed gegaan is. Nee, dus. Op mijn reserveringsnummer was niets geboekt. Opnieuw dus een kaart gereserveerd. Kom ik twee weken later in Scheveningen om de kaart bij de kassa op te halen liggen er, je raad het al, 2 klaar… Uiteraard maar 1 betaald…

   Handtekening   

“Stop worrying where you’re going. Move on!”

  [ # 32 ] 20 October 2011 04:03 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  729
Geregistreerd  2005-10-07

SEE is natuurlijk de grootste oplichtersbende die je kunt bedenken… Annuleringsverzekeringen die je wettelijk gezien niet nodig hebt en 4,90 per kaart aan extra kosten. Transactiekosten prima, maar dan per transactie. Het is niet meer werk en geeft niet meer kosten om 1 kaart te boeken dan om er 5 te boeken.

  [ # 33 ] 20 October 2011 04:29 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2228
Geregistreerd  2010-02-10

Ik vind See super!!
Ik heb er nog nooit problemen mee gehad?

  [ # 34 ] 20 October 2011 04:34 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  342
Geregistreerd  2009-11-08

baud - 20 October 2011 04:03 PM

SEE is natuurlijk de grootste oplichtersbende die je kunt bedenken… Annuleringsverzekeringen die je wettelijk gezien niet nodig hebt en 4,90 per kaart aan extra kosten. Transactiekosten prima, maar dan per transactie. Het is niet meer werk en geeft niet meer kosten om 1 kaart te boeken dan om er 5 te boeken.

En dan moet je ook nog eens 2 euro 25 neertellen voor het opsturen van de tickets terwijl het ze hooguit een paar cent kost voor een postzegel. Daarbij betaal je nu ook ineens (was eerder niet) hetzelfde voor een e-ticket! :O

   Handtekening   

Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away

  [ # 35 ] 20 October 2011 04:40 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  342
Geregistreerd  2009-11-08

Vind trouwens die hele procedure van teruggebeld worden absurd. Oké .. er is wat voor te zeggen als het op bep. momenten retedruk is en anders de wachttijd voor de bellenden te lang wordt. Maar als ze pas een dag later terugbellen heb je kans dat de plaatsen die je voor ogen had al weg zijn. En wat als je per sé een US van een bep. rol wil zien en je hoort dat hij of zij op mag, dan wil je dat toch ook niet. :S

   Handtekening   

Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away

  [ # 36 ] 20 October 2011 04:48 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Ik heb bij Tarzan zelfs een keer gehad dat ze wilden beweren dat rij 1A niet bestond. Ik heb 3x gebeld, mijn schoonzus zelfs nog op internet laten kijken of die kaarten nog beschikbaar waren (ik zat al in de trein en moest dus met mobiel bellen). Na 3x kon een medewerker eindelijk de kaarten boeken die ik wilde.

  [ # 37 ] 20 October 2011 05:16 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  246
Geregistreerd  2008-12-24

Nog nooit problemen gehad met SEE, maar ik reserveer dan ook altijd online..

   Handtekening   

$T@n.

  [ # 38 ] 20 October 2011 05:33 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  129
Geregistreerd  2011-02-04

Wat ben ik blij te horen dat er zoveel meer mensen zijn met “problemen” bij See!
Een van mijn favoriete musicalacteurs speelt meestal understudyrollen. Zoals jullie weten gaan understudy’s vaak erg last minute op. Met die ‘terugbel-service’ van See gaat het zo niet lukken om op het laatste moment kaartjes te regelen voor het Bea en CT. Erg frustrerend als je graag je favo musicalacteur in zijn understudy rol wil zien :s

en idd ook het feit dat je je stoel niet kunt aanklikken is erg vervelend,maar ook al die vragen aan de telefoon…of ik een diner erbij wil of wat dan ook! NEE…hou op! Ik wil alleen mn kaartje en that’s it!
Wat ben ik altijd blij als ik bijv. bij Carre moet boeken…Alleen je klantnr achterlaten en klaar is kees 😉

  [ # 39 ] 20 October 2011 06:46 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  199
Geregistreerd  2003-02-03

Het is gewoon verschillend wie je aan de telefoon hebt bij seetickets. Vroeger werd er ook gezegd bij Aida dat er geen 5e rang was. En het terugbellen gebeurt idd vaak de volgende week, niet echt snel… Ook heb ik positieve ervaringen meegemaakt daar niet van. Het is gewoon erg jammer dat je op de site niet zelf je plaatsen kan kiezen zoals bij theaters wel het geval is.

Twitteren/facebooken heeft trouwens niet altijd zin heb ik gemerkt.

  [ # 40 ] 20 October 2011 07:33 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  43
Geregistreerd  2011-08-02

Ik heb gelukkig ook nog geen negatieve ervaringen met See gehad. Afgelopen zomer een hele aardige medewerkster aan de telefoon gehad toen we kaartjes voor MP boekte met de actie voor 25 euro per kaartje. De kaartjes waren op voor die actie, maar er werden er misschien nog meer vrijgegeven. Ze zou het navragen en ons terugbellen, we werden binnen het half uur teruggebeld, er waren gelukkig nog nieuwe plaatsen voor de actie bij gekomen. Vorige week Wicked geboekt, gewonnen via de Postcodeloterij, ook dat ging helemaal goed, geen lange wachttijd (hooguit 2 min.) en er werd netjes gevraagd of ik een annuleringsverzekring wilde. Het ligt denk ik vaak aan de persoon aan de telefoon.

   Handtekening   

07-09-13 50 tinten….....de parodie   12-09-13 jersey boys

  [ # 41 ] 20 October 2011 07:44 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  213
Geregistreerd  2009-05-11

ik kan het me ook wel voorstellen dat je niet zelf je plaatsen mag aanklikken. Ik denk dat het dan te vaak gebeurt dat er aan de zijkanten of ergens tussendoor 1 stoel leegblijft en dat kun je als theater natuurlijk ook niet hebben…

  [ # 42 ] 20 October 2011 07:47 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1288
Geregistreerd  2009-02-10

Ik boek altijd liever bij het theater zelf (indien mogelijk) heb je vaak nog betere (en goedkopere) kaarten ook.
Ik vind het trouwens wel echt irritant dat tegenwoordig niet meer gevraagd wordt of je de annuleringsverzekering wilt afsluiten, maar dat ze die er automatisch maar bij doen, en dat je dus elke keer zelf moet aangeven dat je die NIET wilt.

   Handtekening   

Wees tevreden met een heel klein beetje.

  [ # 43 ] 20 October 2011 08:06 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  135
Geregistreerd  2009-07-06

Vorige week kaartje voor Miss Saigon besteld. Komt even 7,25 aan kosten bij! Dat is bij geen een theater zo duur.
DeLaMar maakt voor de verkoop ook gebruik van het reserveringssysteem van Seetickets, daar betaal je voor bestelling met een e-ticket 1,40, dus het kan blijkbaar wel goedkoper.
Als er iets niet goed gaat met de bestelling is de service ook bedroevend. Het duurt soms weken voordat je antwoord krijgt via mail als je uberhaupt al antwoord krijgt.

  [ # 44 ] 21 October 2011 08:33 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  32
Geregistreerd  2009-05-23

Weet iemand hoe lang het duurt om de E-tickets te versturen? Ik heb gister namelijk na veel gedoe kaartjes betaald, maar nog geen mail met de kaartjes ontvangen.

Is er niet ergens een klachtenlijn waar we met onze klachten terecht kunnen?

  [ # 45 ] 21 October 2011 08:48 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  390
Geregistreerd  2009-03-15

Myrthee - 21 October 2011 08:33 AM

Weet iemand hoe lang het duurt om de E-tickets te versturen? Ik heb gister namelijk na veel gedoe kaartjes betaald, maar nog geen mail met de kaartjes ontvangen.

Is er niet ergens een klachtenlijn waar we met onze klachten terecht kunnen?

bij wicked had ik ze meteen in mijn mail staan!

 < 1 2 3 4 5 >  Last ›
3 of 53