2 of 4 |  < 1 2 3 4 > 
Singin’ In The Rain
  [ # 16 ] 20 May 2012 07:37 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  8
Geregistreerd  2012-04-25

Leuk om er even een stukje over te lezen. Maar eens even kijken of ik op een van die eerste rijen kan zitten, lijkt me wel een leuke ervaring 😊

  [ # 17 ] 28 May 2012 09:24 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Ik wilde vandaag lastminute gaan maar ik was er 18.58 en het begon 19.00 uur. Ik dacht 19.30. Goedkope kaartjes ivm m’n werk voor ATG. Maar m’n vriend kon niet op tijd zijn. Loop ik naar buiten, bied een man me een kaartje aan voor 20 pond. Ik sta af ivm het wachten op die vriend. Daarna bood hij 2 gratis kaarten aan voor de stalls! AAAH :( Zo jammer…

Uiteindelijk geen een show gezien vandaag…. Achja volgende keer beter 😊 Moest dit even kwijt.

Het schijnt trouwens dat de show niet zo goed loopt. Ik ben erg benieuwd naar de show.

  [ # 18 ] 09 June 2012 08:19 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Ik heb de voorstelling afgelopen woensdag gezien met een dayseat waar je misschien nat kon worden. Maar dat was zeker niet misschien maar meer een uitroepteken, jeetje wat heb ik gelachen tijdens de “regen” nummers, Ze deden er echt alles aan om zo veel mogelijk mensen nat te maken. Voor mij zaten twee oude mevrouwen onder een zeiltje te schuilen 😊 Drie kinderen op de eerste rij hadden niks om onder te schuilen en na de voorstelling droop het water van hun af.

Wat een heerlijke show trouwens, ik kende het helemaal niet qua verhaal, vond het altijd wat oubollig overkomen (Gezien de gemiddelde leeftijd in de zaal klopt dat toch ook wel een beetje denk ik) Maar ik vond het fris en vrolijk. De vaart zat er in en ik kende er zo waar een aantal nummers uit 😊 De hoofdrollen zijn erg goed en dat dansen, echt geweldig!

Al met al zeker de moeite waard om de musical te gaan zien wanneer je in Londen bent.

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 19 ] 09 June 2012 01:00 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  348
Geregistreerd  2009-12-21

Leuk! De show zou ik graag willen zien. De film vind ik hartstikke leuk! Echt een aanrader. 😊 Hoe klinkt de stem van Lina Lemont in de musical eigenlijk? In de film heeft ze bijna exact dezelfde stem als Kristin Chenoweth, Minnie Mouse met helium.

  [ # 20 ] 09 June 2012 01:17 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ja Lina Lamont klinkt hetzellfde als in de film mogelijk nog wat erger 😊 Maar de rol wordt fantastisch gespeeld door Katherine Kingsley.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 21 ] 15 June 2012 05:53 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ook ‘Singin’ In The Rain’ krijgt een cast CD. Volgens de Facebook pagina van het Chichester Fesival Theatre gaat de cast deze week de studio in.

Unfortunately the rain has just returned…but news that has cheered us up is that the Singin’ in the Rain cast are recording a soundtrack this Saturday - quite fitting we feel!

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 22 ] 15 June 2012 07:16 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1251
Geregistreerd  2009-08-13

Net terug uit Londen, waar ik afgelopen dinsdag deze voorstelling heb gezien, met A-cast behalve de rol van Cosmo Brown. Wat heb ik genoten, ik vond het top entertainment. (Dit is nu echt het type show voor het Circustheater, al vraag ik me af of deze productie financieel haalbaar is voor NL, zo groots opgezet en uitgepakt)

Er zat veel vaart in de voorstelling, mooie overgangen, goed en efficiënt decor, prachtige kostuums, mooie choreo’s en staging, en natuurlijk dans. Veiligheidshalve hadden een paar mensen op de eerste rijen van die wegwerpregenjasjes meegenomen en dat was ook wel nodig, want zowel aan het eind van de eerste als van de tweede acte kwam er behoorlijk wat water de zaal in. Gelukkig bleef ik droog op row G 😉. Maar het slotnummer is werkelijk spectaculair en de zaal ging uit z’n dak, de show werd sowieso goed ontvangen, gezien de reacties tijdens de voorstelling. Ik was erg benieuwd naar de ‘vertaling’ van film naar theater, maar dat is uitstekend gedaan. Echt een show die ik nog wel een keer zou willen zien.

EDIT: Wat ik me nog afvroeg, wel een beetje off topic: het was mijn eerste voorstelling in het Palace Theatre en de buitenkant en de hal van het theater vind ik indrukwekkend. Maar zijn de balkons en de wanden van de zaal nu zwart/bruin overgeschilderd??? Echt vreselijk lelijk en zonde van dit op zich mooie theater ( al mag er her en der wel wat onderhoud worden gepleegd).

[ Gewijzigd: 15 June 2012 08:02 AM by FanuitAmsterdam ]
  [ # 23 ] 24 June 2012 10:32 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  789
Geregistreerd  2010-06-30

Er komt een castalbum van Singin’ In The Rain, dit werd getweet op twitter.

NEWS FLASH! We’ve just finished recording the cast album for @SITR_London ! It will be ready to buy soon we’ll keep you updated!

  [ # 24 ] 24 June 2012 10:37 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Dat is al een aantal weken bekend. Zie paar berichten hierboven.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 25 ] 24 June 2012 11:04 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  789
Geregistreerd  2010-06-30

Aah oei, had het niet gezien 😊

  [ # 26 ] 25 July 2012 08:58 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

De cast CD van ‘Singin’ In The Rain’ wordt uitgebracht op 13 augustus 2012. De tracks op de CD zijn als volgt :

1 Overture
2 Fit As a Fiddle
3 You Stepped Out of a Dream
4 All I Do
5 Make ‘Em Laugh
6 Beautiful Girl
7 You Are My Lucky Star
8 You Were Meant for Me
9 Moses Supposes
10 Good Morning
11 Singin’ in the Rain
12 Entr’acte
13 Good Morning Reprise
14 Would You?
15 What’s Wrong With Me?
16 Broadway Melody Ballet
17 Lucky Star (Reprise)
18 Singin’ in the Rain (Reprise)
19 Playout

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 27 ] 25 July 2012 09:26 AM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Leuk! De muziek is een beetje oudbollig. Maar de sfeer van de voorstelling is zo leuk!
En tja als het gaat regenen gaat het dak eraf! Helemaal leuk als je vooraan zit en nat word!
Voor mij was Daniel Crossley de grootste held van de show. Zijn ‘Make ‘em laugh’ was te leuk!

  [ # 28 ] 26 July 2012 05:59 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Via Dress Circle is het ook mogelijk om een door de hoofdrolspelers gesigneerd exemplaar van de cast CD te bestellen. Gelimiteerd tot 100 stuks en 1 exemplaar per persoon.

Bron http://www.dresscircle.co.uk

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 29 ] 17 August 2012 01:40 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Het nieuwe cast album van ‘Singin’ In The Rain’ staat sinds gisteren op ‘repeat’. Het is echt een heerlijke CD !

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 30 ] 17 August 2012 03:34 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Ga vanavond kijken…
😊
Morgen signeersessie in het theater. Als het lukt piep ik even langs.

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

 < 1 2 3 4 > 
2 of 4