3 of 4 |  < 1 2 3 4 > 
Singin’ In The Rain
  [ # 31 ] 17 August 2012 04:16 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Jacco - 17 August 2012 03:34 PM

Morgen signeersessie in het theater. Als het lukt piep ik even langs.

Ja ik las het. Leuk dat Dress Circle in ieder geval doorgaat met de signeer sessies, ook nu de winkel dicht is. Ik had mijn getekend exemplaar al via de site besteld.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 32 ] 03 September 2012 12:34 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  192
Geregistreerd  2011-07-25

Hoe is de opname ?
Ik vond de show prachtig, heb daarna de filmsoundtrack gekocht en twijfel nu over deze opname.

  [ # 33 ] 03 September 2012 04:49 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

De CD is zeker de moeite waard hoor. Vrij compleet met in ieder geval alle muzikale nummers op een paar reprises na en het orkest is voor de studio-opname uitgebreid met een strijkers-sectie. Een aanrader !

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 34 ] 14 September 2012 08:04 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2010-07-27

De show 3 weken terug gezien. Fantastisch! gekozen voor dayseats, om 14.00 waren we bij het theater en we dachten dat die kaarten dan allang vergeven zouden zijn. Bleek gelukkig niet zo te zijn. We vroegen ons af hoe nat we zouden worden, een paar druppels of doorweekt? En de persoon bij de theaterkassa zei: Het ligt eraan hoeveel plezier ze hebben onstage..
Nou wat een plezier hebben ze gehad! We waren nat, maar hee, wat geeft het!? We zaten helemaal in de show super gespeeld! Zeker een aanrader en als ik volgende x in Londen ben ga ik wellicht wel weer!

  [ # 35 ] 20 September 2012 07:54 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  55
Geregistreerd  2011-03-14

Was de afgelopen drie dagen even in Londen, en heb 3 shows meegepikt, waaronder Singing.
Absoluut zeer geslaagde show, opvallend dat de cast van begin tot eind, vanaf de opkomst tot en met het afgaan in de coulisse uitermate geconcentreerd blijft. Hun ooguitstraling en lichaamshouding een en al concentratie. Spel vanuit de tenen, natuurgetrouw. Ofwel professioneel, kom daar maar eens om in nederland.
Jammer dat op dit forum de leuke punblieksclou verraden wordt. Op de 1e rij gezeten kletsnat, maar vreselijk gelachen.
Fre
O ja, Dress circle was nog open.

  [ # 36 ] 21 September 2012 06:58 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

frederique1 - 20 September 2012 07:54 PM

Jammer dat op dit forum de leuke punblieksclou verraden wordt. Op de 1e rij gezeten kletsnat, maar vreselijk gelachen.

Dat is toch geen spoiler te noemen. Er wordt voordat je kaarten boekt ook gewaarschuwd op de website (Top price stalls - You may get wet! en Top price stalls - You will get wet!)

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 37 ] 21 September 2012 08:10 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

En het staat op je kaartje 😄
En ze verkopen ponchos.

  [ # 38 ] 23 September 2012 10:20 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Het enige wat ik na de show kan zeggen…

PEOPLE go and see it! Vooral vanwege Katherine Kingsley! OMG Hilarisch! Verder had ik er misschien iets meer van verwacht maar het was zeker vermakelijk. Vooral de regendans! Zo heerlijk om al die mensen bij de 2e acte te zien grijpen naar wat dan ook maar bescherming biedt!

Ik zat met day seats op G2. (We hadden G 1 2 3 en E uuh de laatste 3) Je mist slechts een klein beetje maar veel gebeurt voor op het podium.

[ Gewijzigd: 23 September 2012 10:34 PM by 0 ]
  [ # 39 ] 24 September 2012 09:19 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  55
Geregistreerd  2011-03-14

Als je de dag zelf naar het theater gaat,(bijv. om 10.00 voor de matineevoorstelling) dan worden nog niet verkochte of retourkaarten verkocht voor 25 pound, alle rangen. Wij zaten rij 1 (dus “in de regen”) Vraag bij het theater even wanneer je het best langs kunt gaan.
Fre

  [ # 40 ] 02 October 2012 07:05 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  211
Geregistreerd  2008-12-05

als je op de 4de rij tegen het gangpad zit heb heb je dan kans om zeer nat te worden?

  [ # 41 ] 03 October 2012 06:15 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

thierry_m - 02 October 2012 07:05 PM

als je op de 4de rij tegen het gangpad zit heb heb je dan kans om zeer nat te worden?

Welk gangpad? Aan de zijkant zal het meevallen, maar in het midden mag je zeker rekening houden met een paar fikse klodders water. Doorweekt zal je niet worden, maar ik vermoed dat je je eindstaat toch wel als nat mag betitelen. Dit op basis van eigen ervaringen op rij 5 in het midden van een van de blokken:

Woensdag 29 augustus 15.00 Singin’ in the rain (Palace Theatre) ***

Gebakken lucht? Een suikerspin? Minder verhaal dan Singin’ in the rain kan een musical nauwelijks hebben. Een vergelijking met Mack & Mabel doemt op. Ook deze musical speelt zich af in de tijd dat de geluidsfilm opkomt. Een stomme film-acteur Don Lockwood vormt een duo met een actrice,Lina Lamont, maar ondanks de aandacht roddelpers zijn ze geen liefdespaar. Als hij op een dag een wandeling maakt, ontmoet hij een toneelactrice Kathy Selden waar hij meteen gecharmeerd van is. Zij is kritisch op zijn werk, maar als tijdens een feestje haar werk het springen uit een taart blijkt te zijn. Tijdens een conflict belandt een taart, gegooid door Kathy, in het gezicht van Lina, tot haar woede. Lina zorgt dat Kathy wordt ontslagen.
Maar als de studio ook geluidsfilms wil maken, hebben ze een probleem.  Lina’s stem is niet om aan te horen.  Zonder dat Lina het mag weten, moet Kathy haar stem dubben…
Het verhaal mag dan geen moer voorstellen, de show zelf is het aanzien meer dan waard. Katherine Kingsley is hilarisch als de verwende en domme actrice met de vreselijke stem. Don Lockwood en Scarlett Strallen zijn een leuk stel, en op de kleinere rollen valt ook niets aan te merken. Natuurlijk is deze voorstelling vooral een dansvoorstelling, en de dansscènes zijn dan ook de hoogtepunten in de voorstelling. 
Film speelt een belangrijke rol in de show, en we zitten dus ook vaak naar filmbeelden te kijken.  In het begin stoort dat wat, omdat het niet nodig is (en als je een film wil zien ga je naar de bioscoop), maar later heeft het zeker meerwaarde. Met name de resultaten van de eerste geluidsfilmopnames zijn bijzonder geestig.
Naar mate de eerste akte vordert wordt de sfeer op de eerste rijen wat giechelig. Als de klanken van de titelsong gaan klinken, en het op het podium ook gaat regenen, gieren sommigen het al uit. Is het de droge waarschuwing op het ticket dat de eerste rijen van de stalles nat kunnen worden, of hebben ze voorkennis. Elegant vliegt het water in de zaal. Op rij 5 kun je wat druppels verwachten, had de lokettist gezegd. Technisch gezien klopt dat, al zijn het wel een stuk grotere druppels dan regendruppels.
Nostalgie viert hoogtij. Grijze haren, wandelstokken, rimpels, er zijn maar weinig bezoekers die niet aan minstens één van deze eigenschappen voldoen.  Al deze mensen hebben een leuke, niks aan de hand, feelgood musical gezien met een boel kleurtjes.

  [ # 42 ] 03 October 2012 09:24 AM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Het ligt er allemaal maar een beetje aan! Bij de show waar ik bij was, gingen tijdens de pauze finale de meeste spetters richting de zijkant en kreeg ik, op rij 1 in het midden, niet zo heel veel over me heen.

Maar bij de finale is het zo’n dolle boel, dat de eerste paar rijen hoe dan ook nat worden. En laat ik je vertellen, dat is helemaal niet vervelend! Het water is warm! Zorg alleen dat je wel je jas droog houdt, zodat je niet volledig nat de straat op gaat.

Bovendien, hoe heerlijk is het om nat gespetterd te worden door een energieke cast met een fantastisch nummer en choreografie! Alleen maar enig!

  [ # 43 ] 03 October 2012 04:01 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  211
Geregistreerd  2008-12-05

Jeroen - 03 October 2012 06:15 AM
thierry_m - 02 October 2012 07:05 PM

als je op de 4de rij tegen het gangpad zit heb heb je dan kans om zeer nat te worden?

Welk gangpad? Aan de zijkant zal het meevallen, maar in het midden mag je zeker rekening houden met een paar fikse klodders water. Doorweekt zal je niet worden, maar ik vermoed dat je je eindstaat toch wel als nat mag betitelen. Dit op basis van eigen ervaringen op rij 5 in het midden van een van de blokken:

Woensdag 29 augustus 15.00 Singin’ in the rain (Palace Theatre) ***

Gebakken lucht? Een suikerspin? Minder verhaal dan Singin’ in the rain kan een musical nauwelijks hebben. Een vergelijking met Mack & Mabel doemt op. Ook deze musical speelt zich af in de tijd dat de geluidsfilm opkomt. Een stomme film-acteur Don Lockwood vormt een duo met een actrice,Lina Lamont, maar ondanks de aandacht roddelpers zijn ze geen liefdespaar. Als hij op een dag een wandeling maakt, ontmoet hij een toneelactrice Kathy Selden waar hij meteen gecharmeerd van is. Zij is kritisch op zijn werk, maar als tijdens een feestje haar werk het springen uit een taart blijkt te zijn. Tijdens een conflict belandt een taart, gegooid door Kathy, in het gezicht van Lina, tot haar woede. Lina zorgt dat Kathy wordt ontslagen.
Maar als de studio ook geluidsfilms wil maken, hebben ze een probleem.  Lina’s stem is niet om aan te horen.  Zonder dat Lina het mag weten, moet Kathy haar stem dubben…
Het verhaal mag dan geen moer voorstellen, de show zelf is het aanzien meer dan waard. Katherine Kingsley is hilarisch als de verwende en domme actrice met de vreselijke stem. Don Lockwood en Scarlett Strallen zijn een leuk stel, en op de kleinere rollen valt ook niets aan te merken. Natuurlijk is deze voorstelling vooral een dansvoorstelling, en de dansscènes zijn dan ook de hoogtepunten in de voorstelling. 
Film speelt een belangrijke rol in de show, en we zitten dus ook vaak naar filmbeelden te kijken.  In het begin stoort dat wat, omdat het niet nodig is (en als je een film wil zien ga je naar de bioscoop), maar later heeft het zeker meerwaarde. Met name de resultaten van de eerste geluidsfilmopnames zijn bijzonder geestig.
Naar mate de eerste akte vordert wordt de sfeer op de eerste rijen wat giechelig. Als de klanken van de titelsong gaan klinken, en het op het podium ook gaat regenen, gieren sommigen het al uit. Is het de droge waarschuwing op het ticket dat de eerste rijen van de stalles nat kunnen worden, of hebben ze voorkennis. Elegant vliegt het water in de zaal. Op rij 5 kun je wat druppels verwachten, had de lokettist gezegd. Technisch gezien klopt dat, al zijn het wel een stuk grotere druppels dan regendruppels.
Nostalgie viert hoogtij. Grijze haren, wandelstokken, rimpels, er zijn maar weinig bezoekers die niet aan minstens één van deze eigenschappen voldoen.  Al deze mensen hebben een leuke, niks aan de hand, feelgood musical gezien met een boel kleurtjes.


ik zit tegen de middengang 16 en 17 rij d

  [ # 44 ] 03 February 2013 11:18 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Op 18 februari treedt de nieuwe cast aan in het Palace Theatre. Jennifer Ellison is gecast als Lina Lamont. Louise Bowden volgt Scarlett Strallen op in de rol van Kathy Selden en Stephane Annelli is de nieuwe Cosmo Brown. Adam Cooper blijft te zien in de hoofdrol van Don Lockwood.

Overigens is de komende weken understudy Sherrie Pennington te zien als Kathy Selden omdat Strallen eerder de cast verlaten heeft en vanaf deze week te zien is als Cassie in ‘A Chorus Line’.


Jennifer Ellison als Lina Lamont

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 45 ] 21 March 2013 12:27 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  85
Geregistreerd  2009-05-08

Klopt het dat het theater regenjassen uitdeelt aan de mensen in de splash seats? Of moet je die kopen?

   Handtekening   

Op zoek naar de IMDB voor musicals in Nederland?
Check De Musicaldatabase
!

 < 1 2 3 4 > 
3 of 4