7 of 20 | ‹ First  < 5 6 7 8 9 >  Last ›
Les Misérables Londen
  [ # 91 ] 06 May 2013 02:00 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  348
Geregistreerd  2009-12-21

Leuk dat ze in Les Mis mag gaan spelen! Ik hoop alleen niet dat Na-Young in de revival van Miss Saigon in Londen zal spelen. Ze heeft wat mij betreft gewoon niet The Voice voor de rol van Kim. De rol van Yvette of Yvonne is prima.

  [ # 92 ] 06 May 2013 08:02 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  85
Geregistreerd  2009-05-08

Theo - 04 May 2013 01:31 PM

In het geval van Na-Young Jeon is het misschien ook een aardige voorbereiding op een rol in de aanstaande Miss Saïgon revival van dezelfde producent.

Dat lijkt me ook niet zo’n gek plan, en ik zie het wel gebeuren.

   Handtekening   

Op zoek naar de IMDB voor musicals in Nederland?
Check De Musicaldatabase
!

  [ # 93 ] 06 May 2013 11:50 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  36
Geregistreerd  2011-10-15

Theo - 04 May 2013 01:31 PM

In het geval van Na-Young Jeon is het misschien ook een aardige voorbereiding op een rol in de aanstaande Miss Saïgon revival van dezelfde producent.

Zou me niets verbazen… Op deze manier komen ze er ook achter of ze aanslaat bij het Britse publiek…

  [ # 94 ] 07 May 2013 10:12 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  158
Geregistreerd  2006-02-25

1979brigitte - 06 May 2013 02:00 PM

Leuk dat ze in Les Mis mag gaan spelen! Ik hoop alleen niet dat Na-Young in de revival van Miss Saigon in Londen zal spelen. Ze heeft wat mij betreft gewoon niet The Voice voor de rol van Kim. De rol van Yvette of Yvonne is prima.

En heeft ze eigenlijk wel de juiste looks voor Kim in Miss Saigon?
Lijkt me ook sterk dat ze voor hun casting van Miss Saigon niet eerst in eigen rangen kijken…

  [ # 95 ] 07 May 2013 12:10 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  36
Geregistreerd  2011-10-15

charlie - 07 May 2013 10:12 AM

En heeft ze eigenlijk wel de juiste looks voor Kim in Miss Saigon?
Lijkt me ook sterk dat ze voor hun casting van Miss Saigon niet eerst in eigen rangen kijken…

Volgensmij zijn er niet zoveel goede, jong ogende aziatische vrouwen aan t werk bij Makintosh… Op dit mokent… Dus aan ‘eigen rangen’ hebben ze niet zoveel.
Nu kunnen ze iemand nemen die wel degelijk de goede looks heeft en ook zeer recent heeft laten zien dat ze de rol aan kan…

Het zou iig heel leuk zijn als dat de reden is dat ze nu naar londen gaat. Hoe dan ook is het super vet dat ze Celinde op gaat volgen in les mis! Daar kan ons kikkerlandje trots op zijn.

  [ # 96 ] 07 May 2013 12:43 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  694
Geregistreerd  2008-09-08

Dragonake - 07 May 2013 12:10 PM

heeft laten zien dat ze de rol aan kan…
.


Ik vind dat na Young zeker wel talent heeft, vooral qua acteren, maar voor de rol van Kim heeft ze totaal niet het juiste stemtype.

Ik vond het werkelijk een verademing toen ik Li-tong Hsu als Kim zag.

Ik zag laatst ergens een foto van na Young die bij de regisseur thuis was of iets dergelijks? Dat is ook de regisseur die het Phantom concert en les Miserables concert regisseerde en alle producties van die shows en Miss Saigon over de wereld doet. Dus misschien zijn ze wel bevriend ofzo?

[ Gewijzigd: 08 May 2013 11:47 PM by Dave ]
  [ # 97 ] 07 May 2013 04:57 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Even een vraag over de muziek. Vorige week hoorde ik dat er vooral in de eerste akte veel elektrische gitaar in gaf met ruige riffs. Is dat altijd zo geweest of is dat een nieuw arrangement? Vind het te gek. De muziek was sowieso ijzersterk als ik het vergelijk opnames die ik heb gehoord.

  [ # 98 ] 07 May 2013 05:28 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Sinds een paar jaar worden in de Londense productie de arrangementen gebruikt die destijds zijn geschreven voor de vernieuwde ‘25th Anniversary Tour’ versie. En tegelijkertijd is toen is ook een nieuw geluidssysteem in het Queens geïnstalleerd.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 99 ] 10 May 2013 11:08 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  339
Geregistreerd  2010-02-07

Na eerder op de dag Tim Driesen de hoofdrol (Drew) in Rock of Ages met verve te hebben zien vertolken was het vanavond de beurt aan Celinde Schoenmaker in een uitverkocht Queen’s Theatre. Prachtig om haar op West End te zien en horen schitteren. Mooie vertolking van ‘I Dreamed A Dream’. Bijna de gehele eerste cast schitterde trouwens vanavond met als hoogtepunt, vond ik, “Bring Him Home” door Geronimo Rauch, terecht beloond met een lang applaus. Staande ovatie ook op het eind.

[ Gewijzigd: 20 May 2013 03:50 PM by DenP ]
  [ # 100 ] 20 May 2013 03:37 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Vorige week ook naar Les Miserables geweest en het eerste wat mij opviel was hoe klein alles was.
Ik dacht nog dat daar nooit het gehele decor op zou passen, maar dat deed het echt wel!
De show kwam echt heel erg bij mij binnen (jankerd ja), want ik had het gevoel dat de show gewoon in mijn woonkamer werd gespeeld. Zo intiem 😊
De zang was prachtig! Natuurlijk Celinde…. wat kan ik nog toevoegen aan al de lovende woorden…. geweldig, prachtig en zo innemend. Maar ook de andere spelers waren geweldig. Danielle Hope bijvoorbeeld had mij ook helemaal in tranen!

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 101 ] 06 June 2013 04:47 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  211
Geregistreerd  2008-12-05

wanneer gaan ze de nieuwe cast van les mis eens bekend maken?

  [ # 102 ] 06 June 2013 06:34 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  600
Geregistreerd  2010-12-27

Tot nu toe zijn deze namen voor de nieuwe cast bekend:
Carrie Fletcher als Eponine, Rob Houchen als Marius, Anton Zetterholm als Enjolras, Wendy Ferguson als Madame Thenardier en natuurlijk Na-Young Jeon als Fantine.

   Handtekening   

never let tall buildings block the view of your dreams

- Ordinary Days

  [ # 103 ] 06 June 2013 09:00 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  339
Geregistreerd  2010-02-07

Geronimo Rauch, Tam Mutu, Cameron Blakely en Samantha Dorsey spelen door.

  [ # 104 ] 21 June 2013 11:26 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  97
Geregistreerd  2006-04-28

https://www.youtube.com/watch?v=http://www.youtube.com/watch?v=J4sTFsm1KRs&list=TLJA_u6H913FM

Opnames van de nieuwe cast met Na Young Jeon

  [ # 105 ] 03 July 2013 08:26 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

Hoe apart dit te horen.. Ik had de eer om front row bij Celindes laatste te zitten, al ging ik om afscheid te nemen van Danielle als Eponine (miss Hope is mijn favoriete musicalster. By far.). Ze had het zo zwaar… De hele cast trouwens. Zowel de zaal als de cast (en ik gok otkest en techniek ook) begon te huilen vanaf A little fall of rain en daarna zijn we niet meer gestopt.
Heel mooi, de emotie gaf de show zà³veel extra!

Ik weet niet of ik Na Young ga zien, wie weet als ze in mei ofzo nog speelt. Leuk om deze ipname te horen 😊
Even tussendoor, herinneren jullie je nog dat iedereen o zo van slag was omdat Na Young wel en Nathalie van Gent niet genomineerd was voor een musicalaward voor High School musical? En wag had nathalie ook alweer na HSM gedaan?
Toch zo gek nog niet, die vakjury 😉

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

‹ First  < 5 6 7 8 9 >  Last ›
7 of 20