4 van de 10
4

Willemijn Verkaik ‘As I Am’ In het Circustheater!
  [ # 46 ] Datum: 10 mei 2012 06:03 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal posts  257
Geregistreerd  2012-03-23

@ Ivje, ik moet uit Friesland komen dus dat is de andere kant van Nederland ten opzichte van Eindhoven wink

Handtekening 

Everyone has a story.
Don’t judge people before you know them.
The truth might surprise you…

Naar boven

[ # 47 ] Datum: 10 mei 2012 06:16 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal posts  1205
Geregistreerd  2012-03-09

Is het een idee om een schema op te stellen wie waar vandaan een lift of eventueel een slaapplaats halverwege nodig heeft?

Handtekening 

“Elphaba, je bent de mooiste…”

Naar boven

[ # 48 ] Datum: 10 mei 2012 06:45 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal posts  534
Geregistreerd  2012-01-31

Ik kom ook uit Friesland, maar ik ga met de trein richting Zwolle en vanaf daar verder…

Handtekening 

Als het zaad dat met een vogel meevliegt over zee

Naar boven

[ # 49 ] Datum: 10 mei 2012 07:35 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal posts  257
Geregistreerd  2012-03-23

Jij rijdt met iemand mee ofzo? Ik moet even zien, ben binnenkort ook jarig dus stiekem hoop ik dat mijn ouders zeggen van ‘‘ik rij wel’’ maar ik denk niet dat dat erin zit..

Handtekening 

Everyone has a story.
Don’t judge people before you know them.
The truth might surprise you…

Naar boven

[ # 50 ] Datum: 10 mei 2012 09:35 PM
Toeschouwer
Totaal aantal posts  1
Geregistreerd  2012-05-08

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met vervoersproblemen. Ik moet vanuit Zeeland (Hulst) komen en kom waarschijnlijk met de auto, want kan anders niet meer thuis komen. Ik kom langs Antwerpen, Breda, Rotterdam. Dus als er mensen mee willen rijden, graag dan zit ik niet zo alleen in de auto.

Naar boven

[ # 51 ] Datum: 10 mei 2012 11:19 PM
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal posts  6194
Geregistreerd  2005-07-30

Ik heb even een apart topic aangemaakt in het officieuze musicalworld meetinggedeelte
dit topic kan dus vaker gebruikt worden voor dit soort dingen

http://www.musicalworld.nl/forum/viewthread/14340/

mods als het niet goed staat verplaats maar.

Handtekening 

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

09/06 Guus Meeuwis

Naar boven

[ # 52 ] Datum: 12 mei 2012 08:21 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal posts  17
Geregistreerd  2012-04-12

@ doortje_23: je hebt pb :wink:

Naar boven

[ # 53 ] Datum: 14 mei 2012 04:24 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal posts  194
Geregistreerd  2012-03-04

Heeft Willemijn ergens al iets losgelaten over welke liedjes ze gaat zingen?

Het lijkt mij logisch dat ze sowieso Ik lach om zwaartekracht gaat zingen, misschien wel in drie talen smile of ze gaat die juist niet zingen omdat ze die al zes keer in de week doet.. Maar ik hoop in ieder geval van wel, want ik wil best voor de vierde keer van mijn stoel geblazen worden! wink

Handtekening 

“Even the darkest night will end and the sun will rise”

Naar boven

[ # 54 ] Datum: 15 mei 2012 11:52 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal posts  534

Nee, ze heeft nog niks losgelaten. Haar special guest mag ze ook nog niet bekend maken, jammerrrr. Ik ben heel nieuwsgierig namelijk. Ik hoop trouwens dat ze wat eigen geschreven nummers gaat doen de 26e.

Edit: Richard Groenendijk gaat de spreekteksten doen van haar concert.

[ Gewijzigd: 15 mei 2012 04:17 PM door Diana. ]
 Handtekening 

Naar boven

[ # 55 ] Datum: 18 mei 2012 03:59 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal posts  17
Geregistreerd  2012-04-12

Yes, twee kaartjes geboekt voor het concert. loge 4 stoel 1 en 3 prima plaatsen dus.
Nu nog kijken wie er mee gaat :denk:

Naar boven

[ # 56 ] Datum: 19 mei 2012 05:27 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal posts  1969
Geregistreerd  2007-07-09

Vandaag de kaarten ontvangen voor het concert :smile:

Naar boven

[ # 57 ] Datum: 19 mei 2012 05:37 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal posts  194
Geregistreerd  2012-03-04

Volgens mij hebben heel veel mensen vandaag de kaarten ontvangen, waaronder ik, Nikita en Valerie smile

Handtekening 

“Even the darkest night will end and the sun will rise”

Naar boven

[ # 58 ] Datum: 19 mei 2012 08:10 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal posts  534

Ik heb ‘t kaartje ook binnen!

Handtekening 

Naar boven

[ # 59 ] Datum: 20 mei 2012 11:19 AM
Toeschouwer
Totaal aantal posts  3
Geregistreerd  2012-05-13

Ik lees hier al een tijdje mee en nu wordt het tijd om ook maar eens een berichtje te plaatsen! grin
Ben inmiddels 3x naar Wicked geweest, groot fan van Willemijn en ga ook naar het concert op 26 Juni! Gisteren het kaartje binnen gekregen.

Ik heb een eerste rangskaartje en ga alleen met de auto vanuit Zwolle. Niet echt gezellig, dus als er mensen mee willen rijden, let me know! In verband met werk ga ik wel pas in de tweede helft van de middag.

Naar boven

[ # 60 ] Datum: 23 mei 2012 10:30 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal posts  1042
Geregistreerd  2010-02-03

Samenwerking Willemijn Verkaik en Richard Groenendijk

Willemijn Verkaik, momenteel te zien als de groene heks Elphaba in de musical Wicked, gaat samenwerken met cabaretier Richard Groenendijk. Verkaik, die onlangs werd verkozen tot ‘Most International Wicked Personality 2011’, geeft op 26 juni een eenmalig concert ‘As I am’  in het AFAS Circustheater in Scheveningen. Zij benaderde de cabaretier om de aankondigingteksten tussen de nummers voor haar te schrijven.

Willemijn Verkaik
“Ik zou natuurlijk gewoon zelf de nummers droog kunnen aankondigen, maar ik wilde het allemaal net wat theatraler. Ik heb genoeg anekdotes die leuk zijn om te gebruiken maar om de vertaalslag naar theater te maken is niet mijn vakgebied. Een tijd geleden zat ik in de zaal bij Richard en heb toen zo gelachen dat ik meteen wist: hem ga ik vragen om me te helpen bij mijn concert”, aldus Willemijn Verkaik.

Richard Groenendijk
Groenendijk: “Ik zag Willemijn jaren geleden in Duitsland als Killer Queen in de musical ‘We Will Rock You’ en werd volledig weggeblazen. Als Elphaba is ze helemaal fenomenaal. Wát een talent. Ik vind het dan ook erg leuk om met haar samen te werken. Het worden geen hele lange conferences maar luchtige teksten waardoor de show ook wat humor krijgt.

Zo vertelde ze me een verhaal over de tijd dat ze nog in een vakantiepark tussen de tafels met gillende kinderen in een slechte jurk, de menigte stond te animeren. Van Centerparcs naar het AFAS Circustheater zeg maar. Kijk, dat soort verhalen kan ik wel wat mee.”

As I am
Het concert ‘As I am’ van Willemijn Verkaik is op 26 juni aanstaande in het AFAS Circustheater in Scheveningen. Tevens is ze ook nog steeds te zien in de musical Wicked.
Richard Groenendijk speelt vanaf augustus de hoofdrol in de musical ‘YabYum, circus van de nacht’ en vanaf maart 2013 gaat zijn soloprogramma ‘Alle Dagen’ wegens groot succes in reprise.

Bron: musicals.nl

Naar boven

4 van de 10
4