1 van de 6
1

Viva Forever! The Musical
Datum: 26 juni 2012 06:15 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal posts  2608
Geregistreerd  2003-02-28

Vandaag vond in Londen in aanwezigheid van de Spice Girls de perspresentatie plaats van ‘Viva Forever! The Musical’. De musical geschreven door Jennifer Saunders en geproduceerd door Judy Craymer is voor het eerst op 27 november 2012 te zien in het Piccadilly Theatre en gaat op 11 december 2012 in première. Momenteel is daar nog ‘Ghost The Musical’ te zien die op 6 oktober de laatste voorstellingen speelt.

Video interviews met o.a. Jennifer Saunders, Judy Craymer en de Spice Girls.

De kaartverkoop voor ‘Viva Forever!’ is inmiddels van start gegaan.

viva.jpg

From the award-winning writer and comedienne Jennifer Saunders (Absolutely Fabulous, French & Saunders), and Judy Craymer, producer of the worldwide smash-hit musical Mamma Mia!, comes Viva Forever!, a wonderfully joyous contemporary musical about the value of friendship in the face of fame and fortune!

As one girl follows her dreams, Viva Forever! charts her journey into the world of overnight celebrity and its impact on her mother, and the friends she thought she’d have forever. From London to Spain and back again, as the world judges you, it’s all about who you really are and who you want to be, whatever the cost.

Spice up your life with this exhilarating and irresistibly funny tale of love, loyalty and romance. An original story of our times, inspired by the songs of the Spice Girls, Viva Forever! hits all the high notes for a fabulous feel-good night out.

Bron http://www.vivaforeverthemusical.com

[ Gewijzigd: 26 juni 2012 06:19 PM door Theo ]
 Handtekening 

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

Naar boven

[ # 1 ] Datum: 26 juni 2012 09:15 PM
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal posts  5065
Geregistreerd  2009-01-21

Ik kijk hier echt naar uit. Ben groot fan van Jennifer Saunders. Ben benieuwd naar de cast.

Handtekening 

15 feb - Sanne Wallis de Vries & Paul Groot
22 mrt - Brigitte Kaandorp
7 jul - Death in Venice

Naar boven

[ # 2 ] Datum: 26 juni 2012 10:39 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal posts  436
Geregistreerd  2010-02-28

Ik wil deze zeker gaan zien! Het logo hierboven vind ik erg mooi. het lijkt een beetje een elfje en staat symbool voor The Union Jack! Zeer benieuwd naar de rest!

Naar boven

[ # 3 ] Datum: 27 juni 2012 09:03 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal posts  257
Geregistreerd  2012-04-20

Die elfjes zaten destijds in de clip van Viva forever! Ik word hier ook blij van. Was vroeger fan en als ik de liedjes weer hoor, kan ik mezelf dat absoluut niet kwalijk nemen :wink:

Naar boven

[ # 4 ] Datum: 27 juni 2012 10:02 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal posts  483
Geregistreerd  2006-07-21

Ik wil deze show ook zeker gaan zien. Ik was destijds ook Spice Girls fan (en nog steeds wel een beetje..) dus dat wordt sparen voor een tripje Londen!

Handtekening 

Officiële fansite Willemijn de Vries:
http://willemijndevries.clubs.nl
Officiële fansite Michelle van de Ven:
http://michellevandeven.clubs.nl

Naar boven

[ # 5 ] Datum: 27 juni 2012 05:33 PM
Broadway Ster
Totaal aantal posts  2720
Geregistreerd  2006-06-05

Nog een filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=UvT1OMr4JC0&feature=plcp

Ik moet wel zeggen dat ik Victoria een stuk minder enthousiast vind overkomen dan de rest. Ze kijkt nauwelijks in de camera enzo.
Maar ja. Ik kan me best voorstellen dat die dames een beetje Spice Girls-moe zijn wink.

Naar boven

[ # 6 ] Datum: 27 juni 2012 05:43 PM
Broadway Ster

Zou dit net zo’n succes kunnen worden als Mamma Mia? Wat Abba voor één generatie was, waren de Spice Girls voor de volgende generatie..

Naar boven

[ # 7 ] Datum: 27 juni 2012 05:46 PM
Broadway Ster
IngeG - 27 juni 2012 05:33 PM

Ik moet wel zeggen dat ik Victoria een stuk minder enthousiast vind overkomen dan de rest. Ze kijkt nauwelijks in de camera enzo

Volgens mij is dat zo’n beetje haar imago. Ze staat altijd zo chagrijnig op foto’s grin

Handtekening 

Naar boven

[ # 8 ] Datum: 27 juni 2012 07:19 PM
Broadway Ster

Ja ze was niet voor niets ‘Posh Spice’ natuurlijk. Maar toch. Dacht dat ze dat ondertussen wel een beetje achter zich had gelaten.. :p. Maar ja. Het zal.

Naar boven

[ # 9 ] Datum: 27 juni 2012 09:25 PM
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal posts  5065
Geregistreerd  2009-01-21

Victoria was altijd al de minst populair (en minst getalenteerde) van de vijf. Tegelijkertijd komt zij wel nog het meest in de publiciteit.

Handtekening 

15 feb - Sanne Wallis de Vries & Paul Groot
22 mrt - Brigitte Kaandorp
7 jul - Death in Venice

Naar boven

[ # 10 ] Datum: 28 juni 2012 12:53 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal posts  436
Geregistreerd  2010-02-28

Het schijnt dat de kaartverkoop aardig hard gaat, maar we gaan het zien!

MTV verteld dat de Girls elk 5 miljoen er voor krijgen, maar ik neem aan dat het gelang naar het aantal verkochte kaarten max 5 miljoen is ofzo. Een musical van ongeveer 35 miljoen pond aan productiekosten is een beetje een groot risico voor deze tijd!?

Naar boven

[ # 11 ] Datum: 07 juli 2012 09:42 AM
Broadway Ster

De kaartverkoop gaat erg goed. Het is nu al lastig om in de eerste weken een mooie plaats te krijgen zonder de absurd geprijsde ‘premium seats’ te boeken. Het is nog ver weg en het was even puzzelen maar ik heb geboekt in de tweede week van de previews.

Handtekening 

Naar boven

[ # 12 ] Datum: 07 juli 2012 06:31 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal posts  2184
Geregistreerd  2008-04-20

Ik denk echt dat dit een heel leuke show kan worden en vind het ook heel leuk om te lezen dat de kaartverkoop zo goed gaat.

martijn-j - 27 juni 2012 09:25 PM

Victoria was altijd al de minst populair (en minst getalenteerde) van de vijf. Tegelijkertijd komt zij wel nog het meest in de publiciteit.

Die publiciteit komt vooral omdat Victoria (in tegenstelling tot de andere dames) een enorm succesvolle carrière heeft op weten bouwen. Weliswaar niet in de muziek, maar als buitengewoon getalenteerd en geliefd fashion designer en stijlicoon.

Handtekening 

My own blog: http://sammthing.blogspot.com

Naar boven

[ # 13 ] Datum: 07 juli 2012 08:09 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal posts  591
Geregistreerd  2005-10-07
IngeG - 27 juni 2012 05:43 PM

Zou dit net zo’n succes kunnen worden als Mamma Mia? Wat Abba voor één generatie was, waren de Spice Girls voor de volgende generatie..

Nou, niet helemaal. De Spice Girls mag dan de best verkopende meidengroep zijn met 75 miljoen platen wereldwijd, maar bij het record van Abba met 370 miljoen platen komen ze echt niet in de buurt. Maar het zal best een paar jaar goed lopen jn Londen. In een wereldwijd succes a la MammaMia geloof ik niet echt.

Naar boven

[ # 14 ] Datum: 09 juli 2012 11:55 AM
Broadway Ster

Oh, misschien heb ik dat dan gewoon zo ervaren omdat ik tot de “Spice Girls-generatie” behoor en ze dus in mijn beleving het toppunt van roem hadden bereikt :p. Maar ik was nog zo jong toen… wink

Naar boven

[ # 15 ] Datum: 09 juli 2012 12:53 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal posts  591
Geregistreerd  2005-10-07

Ze hebben zeker de toppen van de roem bereikt. En ik denk dat het best goed zal lopen, gebaseerd op hun populariteit, maar vooral op de bekendheid van de liedjes. Zeker toeristen gaan graag naar shows waarvan ze weten wat ze kunnen verwachten en waarvan ze de muziek l kennen. Daarom lopen We Will Rock You, MammaMia en Thriller ook nog steeds. Maar een fenomeen als MammaMia is denk ik uniek. Geen enkele andere jukebox musical heeft dat enorme succes gehaald, zelfs WWRY niet.

Naar boven

1 van de 6
1