Sister act
change_status
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2228
Geregistreerd  2010-02-10

Ik vond geen topic over de broadway versie van deze show dus bij deze:

Wanneer? 13 juli 2012, 20u
Waar? The Broadway Theatre, NYC

We hebben lastminute kaartjes voor deze show gekocht, rij C stoel 113-114, geweldige plaatsen!
Jammer dat de zaal (lang) niet volzet was want deze show verdient beter.
Ik had 2dagen voor Sister act Newsies gezien, en dat is niet te overtreffen.
Maar Sister act was ook zo geweldig maar zo anders!
Hier verstonden we wel de mopjes, en het verhaal,...
Voor aanvang namen sommige bezoekers een foto van het voordoek, maar dan kwam er iemand van het personeel woedend naar die mensen, en zij riep dat ze onmiddellijk moesten stoppen.
De muziek is heerlijk, en het is gek dat Newsies van de zelfde schrijver is als Sister Act.
De decors zijn spectaculair en prachtig! Vooral de kerk is een parel!

Cast:
Raven Symoné- Deloris: Ik had mijn twijfels bij haar, ik dacht ze zullen haar enkel hebben aangenomen om haar bekende naam, en ze zal wel kunnen zingen maar acteren niet dacht ik. Maar wat is zij goed! Ik ben niet weg van haar zangstem, maar dat is persoonlijke smaak want de persoon waar ik mee was vond het prachtig. Ik was zeer onder de indruk van haar acteertalent! Haar timing is perfect! Ik vind ze grappiger dan Patina(gebaseerd op filmpjes) maar Patina haar “Sister act” vind ik mooier dan die van Raven maar dat is ook persoonlijk.
Ik vind Raven een genot om naar te kijken! ZE is echt een hele goede Deloris.

Carolee Carmello- Mother Superior: Daar kan ik kort over zijn, een echte vakvrouw. Ze doet haar rol perfect, en ze heeft een aangenamere stem dan Victoria Clark vind ik.

Fred Applegate- Mr O’Hara: Ik vond hem eerlijk gezegd meer irritant dan grappig, maar dat is persoonlijke smaak natuurlijk.

Sarah Bolt- Mary Patrick: Ik kende haar enkel van haar videoblogs die ik hilarisch vind. Maar ze speelt deze rol zo leuk! Heel de zaal moest altijd om haar lachen! O zij in de bar is hilarisch!

John Treacy Egan- Joey: Hilarisch! Alles wat hij deed was perfect (voor die rol)!

Demond Green- TJ: Van hem ben ik echt fan geworden! Telkens als hij op kwam kwam er al een grijns op mijn gezicht!

Chester Gregory-Eddy: Hij zong en speelde goed, maar ik had niet iets van WOW. Ik ben wel onder de indruk van zijn snelverkledingen.

Kingsley Leggs-Curtis: Hij zong en speelde goed, maar ik weet niet of het aan zijn articulatie lag of aan zijn micro maar veel woorden vielen weg.

Lael Van Keuren-Mary Robert: Jammer dat Marla er niet was, maar Lael is minstens even goed! Wat een stem heeft zij!!

De rest§ van de cast was goed grappig leuk!

Deze musical is echt een superleuke avond uit!
Ik ga hem zeker in Scheveningen nog eens bekijken!

‹‹ Broadway #SIP      BRING IT ON! ››