Musical van Vlaanderen failliet?
Datum: 20 juli 2012 06:06 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal posts  316
Geregistreerd  2006-04-10

Musical van Vlaanderen heeft vandaag laten weten aan diverse betrokkenen bij De Producers dat ze niet betaald krijgen voor hun werk aan die show omdat ze niet meer aan de betalingsverplichtingen kunnen voldoen!
MVV is een grote boevenbende.
Zou BEN X nu ook gecanceld worden!
Laten we het hopen, wat deze boeven moeten niet in het theater werken!!!!!

[ Gewijzigd: 22 juli 2012 08:04 PM door Jeroen ]
 Handtekening 

If you want to help the theatre, do not be an actor or actress. Be an audience.
Tallulah Bankhead

Naar boven

[ # 1 ] Datum: 20 juli 2012 06:30 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal posts  287
Geregistreerd  2005-05-23
ookeenmedewerker - 20 juli 2012 06:06 PM

Laten we het NIET hopen dat BEN X gecanceld gaat worden.
Want dat leek me juist een geweldige musical.

Naar boven

[ # 2 ] Datum: 20 juli 2012 07:35 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal posts  155
Geregistreerd  2010-06-19
ookeenmedewerker - 20 juli 2012 06:06 PM

Musical van Vlaanderen heeft vandaag laten weten aan diverse betrokkenen bij De Producers dat ze niet betaald krijgen voor hun werk aan die show omdat ze niet meer aan de betalingsverplichtingen kunnen voldoen!
MVV is een grote boevenbende.

dat U niet meteen pro MvV bent was al duidelijk door uw vorige comment in een ander topic (dat u verwijderde). Wat ik me afvraag is waarom er zoveel laster is van uw kant?!
Als betrokkenen niet betaald krijgen is dat idd een fout signaal maar u kent precies de boekhouding in dat bedrijf beter dan geen ander?!
Het lijkt me sterk dat BenX niet zou doorgaan, dat er besparingen zullen zijn staat buiten kijf dan weer. Peter Pan is op dit moment eerder hun paradepaardje dan gelijk welke productie.
Ik hoop van ganser harte dat dit bedrijf WEL blijft bestaan want in Vlaanderen is het zowat het enige bedrijf dat werkgelegenheid weet te beiden aan de artiesten.

[ Gewijzigd: 20 juli 2012 07:39 PM door Musicalfan1983 ]
Naar boven

[ # 3 ] Datum: 20 juli 2012 07:41 PM
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal posts  5759
Geregistreerd  2008-11-01

Peter Pan is van Music Hall - heeft dus niets met MVV te maken.

Zou het kunnen dat MVV per productie een nieuwe BV opricht? (weet niet hoe dat in Belgiƫ heet), dan kan het kloppen dat De Producers failliet gaat en Ben X gewoon voortgaat.

Naar boven

[ # 4 ] Datum: 20 juli 2012 09:15 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal posts  155
Geregistreerd  2010-06-19

Daar geloof ik dan weer niet in. Ik denk dat MvV en Music Hall maar al te goed samenwerken maar laten we er van op aan dat dat idd niet het geval is wink De Producers en BenX zijn wel degelijk van hetzelfde vennootschap dus failliet zijn ze niet meteen gegaan. Mocht dat het geval zijn dan zou Musical van Vlaanderen onder een andere naam verder gaan.

Naar boven

[ # 5 ] Datum: 22 juli 2012 12:06 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal posts  591
Geregistreerd  2005-10-07

Music Hall is een groter bedrijf dan alleen Musical van Vlaanderen. Dit laatste bedrijf is destijds door Music Hall opgetuigd om de rijkssubsidie voor musical binnen te kunnen slepen. Maar ook de theaters in Antwerpen, Gent en Brussel zijn onderdeel van de Music Hall groep.

Volgens mij is de cast van The Producers allang betaald, dus als er betalingsproblemen zijn, zal het bij de toeleveranciers of creatives liggen?

Naar boven

[ # 6 ] Datum: 22 juli 2012 01:24 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal posts  142
Geregistreerd  2006-11-10
baud - 22 juli 2012 12:06 PM

Volgens mij is de cast van The Producers allang betaald, dus als er betalingsproblemen zijn, zal het bij de toeleveranciers of creatives liggen?

Is dat minder erg dan?

Naar boven

[ # 7 ] Datum: 22 juli 2012 01:35 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal posts  591
Geregistreerd  2005-10-07

Nee, dat bedoelde ik niet. Maar wanneer creatives of toeleveranciers niet betaald worden, kunnen er ook andere problemen dan een faillissement aan ten grondslag liggen. Een contractueel conflict bijvoorbeeld.

Naar boven