2 of 26 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Love Story (tour 2013/2014)
  [ # 16 ] 19 September 2012 10:01 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Sorry hoor, maar hoe geloofwaardig zou Willemijn zijn als studente die een verhouding krijgt met Freek?
Weet niet of er andere rol voor Willemijn in zit, maar voor de hoofdrol hoop ik echt op Celinde.

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 17 ] 19 September 2012 10:06 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  538
Geregistreerd  2012-01-31

Ze speelt nu toch ook student? Ik denk dat ‘t best opzich best zou kunnen. - En nee, niet omdat ik ‘Willemijn-fan’ ben. Trouwens wel een heel heftig verhaal, ik kende het nog niet. Ben heel benieuwd!

  [ # 18 ] 19 September 2012 10:09 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  941
Geregistreerd  2011-03-21

De website is inmiddels ook online: http://www.musicals.nl/love-story-home.asp

  [ # 19 ] 19 September 2012 10:13 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Pascale - 19 September 2012 09:55 PM

Ik gok op Celinde..

Ik hoop het zo!
Maar van de drie genoemde namen (Willemijn, Céline, Tessa) hoop ik anders op een mooie, eigen hoofdrol voor Céline. Tessa lijkt me nog te ‘jong-en-disney’, Willemijn oogt, sorry dat ik het zeg, echt te oud om een stel met Freek te vormen en ik vind Céline een mooi duo met Freek, dat hebben ze eerder al eens bewezen.

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 20 ] 19 September 2012 10:17 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Bij stage vinden ze ook dat Ferry prima een stel met Willemijn kan vormen, nou dan kan Freek dat al helemaal :tong:

  [ # 21 ] 19 September 2012 10:18 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  296
Geregistreerd  2012-04-20

Ik heb net wat op Youtube rond zitten neuzen en nee, ik zie Willemijn absoluut niet voor me in die rol. Celinde of Càªline. Ik hoop op Celinde of een ander jong talent.

  [ # 22 ] 19 September 2012 10:53 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  431
Geregistreerd  2009-12-02

rob2 - 19 September 2012 09:50 PM

Overigens vraag ik me af waarom Ghost niet doorgaat als je dit brengt. Ik denk niet dat dit meer bezoekers gaat trekken.

De nieuwe show ken ik niet, maar heb wel Ghost gezien. Het decor van Ghost lijkt me een enorme investering, energievreter met een grote technische crew (personeelskosten). Daarbij is (misschien) de cast van Lovestory kleiner dan die van Ghost.
Denk dat die punten zwaarder doorwegen dan bezoekersverwachtingen

Het beatrixtheater tweet dat de show in februari begint. Dus dan heeft TLM zo’n 9 maanden gespeeld, terwijl ze in het begin hoopten op een lange tour van een jaar of 2 (stond in een interview met Tommie)

Leuk dat er een nieuwe musical komt. Ben benieuwd naar de verdere cast en understudy van Freek…

   Handtekening   

‘t is een kwestie van geduld
rustig wachten op de dag
dat heel Holland Limburgs lult

  [ # 23 ] 20 September 2012 06:11 AM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  32
Geregistreerd  2012-03-15

Ik ben heel benieuwd! Kende de musical nog niet, maar ben erg benieuwd na het lezen van het verhaal en alvast luisteren van wat van de engelse nummers.

   Handtekening   

Well, we can’t all come and go by bubble!

  [ # 24 ] 20 September 2012 06:27 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1491
Geregistreerd  2009-04-26

Ik ken zowel deze film niet, en Ghost ook niet, als 1 van de weinige. Het verhaal van love story trekt mij meer aan, waardoor ik dan eerder naar Love Story zal gaan.

   Handtekening   

All magic comes with a price Dearie!

  [ # 25 ] 20 September 2012 06:37 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  126
Geregistreerd  2009-05-02

Blijft toch een raar gevoel overhouden dat Ghost is uitgesteld. In een interview zei de nieuwe man bij stage, dat de reden daarvan was dat gelet op de economische situatie er te veel aanbod was en daarom Ghost is afgelast. Nu komt er dan toch een nieuwe musical in hetzelfde theater notabene waar GHost zou spelen. Uhm ik snap het niet meer.

  [ # 26 ] 20 September 2012 07:37 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  886
Geregistreerd  2012-07-24

Sandra12 - 19 September 2012 10:17 PM

Bij stage vinden ze ook dat Ferry prima een stel met Willemijn kan vormen, nou dan kan Freek dat al helemaal :tong:

Precies! Dit geldt trouwens ook voor de combi Jim/Willemijn. Het is maar hoe je geloofwaardig je het speelt en daar zie ik geen enkel probleem.

Gezien de zwaarte van de rol moet je daar geen Tessa Sunniva gaan neerzetten, dat gaat ‘m niet worden. Céline Purcell zie ik het trouwens ook wel doen. Ik ben benieuwd!

Maar goed, keeping my fingers crossed voor Willemijn….

   Handtekening   

En ook al vlieg ik solo, ik vlieg tenminste vrij!

  [ # 27 ] 20 September 2012 07:53 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  409
Geregistreerd  2011-11-23

Ik had wel iets anders gehoopt met het grote musicalnieuws maar ik hoop dat ze er iets moois van gaan maken maar vind het wel een dappere gooi naast de productie Aspects of Love.  en hoop dat het een slimme keuze is.

  [ # 28 ] 20 September 2012 07:59 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Na wat ik afgelopen maandag van Celinde heb gehoord denk ik dat het wel iets voor haar is

en niet alleen tessa, willemijn (die ik echt te oud vind voor deze rol) en celine werden gebeld maar een hele hoop dames hoor.

Maar we wachten af

ga denk ik de film even kijken via UPC on demand want daar staat die tussen

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 29 ] 20 September 2012 08:42 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Marloes_89 - 19 September 2012 10:53 PM
rob2 - 19 September 2012 09:50 PM

Overigens vraag ik me af waarom Ghost niet doorgaat als je dit brengt. Ik denk niet dat dit meer bezoekers gaat trekken.

De nieuwe show ken ik niet, maar heb wel Ghost gezien. Het decor van Ghost lijkt me een enorme investering, energievreter met een grote technische crew (personeelskosten). Daarbij is (misschien) de cast van Lovestory kleiner dan die van Ghost.
Denk dat die punten zwaarder doorwegen dan bezoekersverwachtingen

Het beatrixtheater tweet dat de show in februari begint. Dus dan heeft TLM zo’n 9 maanden gespeeld, terwijl ze in het begin hoopten op een lange tour van een jaar of 2 (stond in een interview met Tommie)

Leuk dat er een nieuwe musical komt. Ben benieuwd naar de verdere cast en understudy van Freek…

TLM zou best wel weer eens kunnen gaan toeren voor een aantal maanden. Was oorspronkelijk wel het plan volgens mij…

  [ # 30 ] 20 September 2012 10:04 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Madelonne - 19 September 2012 09:50 PM
Diana. - 19 September 2012 09:46 PM

Ik ga zà³à³à³ hard duimen dat Willemijn gecast word!

Ik doe mee!!!!!

+1. :engel: Al zou ik ook voor Celinde of Céline naar het theater gaan. Tessa vind ik teveel Disney en moet zich wat mij betreft ook nog even bewijzen in een andere rol. Willemijn is van de drie door Maurice genoemde actrices wel de oudste, maar mag ik even zeggen dat ik blij word als ik er zo uitzie op mijn 37e?

Sandra12 - 19 September 2012 10:17 PM

Bij stage vinden ze ook dat Ferry prima een stel met Willemijn kan vormen, nou dan kan Freek dat al helemaal :tong:

En Freek zingt een stuk beter, dus dat vind ik meteen al een stuk aanlokkelijker klinken.

rob2 - 19 September 2012 09:50 PM

Overigens vraag ik me af waarom Ghost niet doorgaat als je dit brengt. Ik denk niet dat dit meer bezoekers gaat trekken.

Blijkbaar verwachten ze hier meer van. Misschien zit deze musical al langer in het bewerkingsproces?

Marloes_89 - 19 September 2012 10:53 PM

De nieuwe show ken ik niet, maar heb wel Ghost gezien. Het decor van Ghost lijkt me een enorme investering, energievreter met een grote technische crew (personeelskosten). Daarbij is (misschien) de cast van Lovestory kleiner dan die van Ghost.
Denk dat die punten zwaarder doorwegen dan bezoekersverwachtingen

Maar, ik lees dat het een “intieme show” is, ik vind het Beatrix Theater niet echt geschikt voor een intieme voorstelling (sowieso eigenlijk, vind de zaal echt sfeerloos)... Zou dan eerder denken aan een tour langs kleinere theaters…

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 26