4 of 5 | ‹ First  < 2 3 4 5 > 
Wicked: 11 januari 2013 (laatste show)
  [ # 46 ] 03 November 2012 04:10 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  886
Geregistreerd  2012-07-24

Ik rij in principe rond 17.30 uur weg uit Utrecht, maar ik kan ook wel een uurtje eerder eerder weg.
Als er overigens fans zijn zonder auto uit Utrecht e.o. die mee willen rijden, ik heb plek in de auto.

   Handtekening   

En ook al vlieg ik solo, ik vlieg tenminste vrij!

  [ # 47 ] 03 November 2012 05:12 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  742
Geregistreerd  2005-02-18

Fijn om te lezen dat er meerdere eerder zijn !!
Ik kom zelf uit Tilburg, en meestal begint rond 16.30 daar de file richting breda.. Die wil ik dus voor zijn 😊 ik denk dat ik tegen half 5 dus in Scheveningen ben.. Ik zal dan niet op t forum kunnen reageren, alleen als ik wifi heb.. Dus als we dan van te voren iets afspreken.. 😉

   Handtekening   

Dans door de dag, dans door de avond. En is het verslavend geniet er dan van…

  [ # 48 ] 03 November 2012 06:18 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  49
Geregistreerd  2012-04-05

Ik ben er ook al eerder. Lijkt me gezellig om vooraf met wat mensen te ‘meeten’  😄

   Handtekening   

~ you’ll be with me, like a handprint on my heart ~

  [ # 49 ] 11 November 2012 10:06 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  93
Geregistreerd  2011-10-03

Ik denk dat we elkaar allemaal wel bij de AU zullen zien? Zal wel een flinke mensenmassa worden…. haha!

  [ # 50 ] 21 November 2012 11:33 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  385
Geregistreerd  2012-11-01

Ik heb zojuist ook een kaartje gekocht voor de laatste Wicked.. dus ik ga ook. Heb er lang over nagedacht maar uiteindelijk vond ik toch dat ik het niet kon missen. Ga nu alleen ws Renee en Celine niet meer zien, maar 3x naar dezelfde musical vind ik eigenlijk al hysterisch van mezelf, laat staan nog vaker gaan. Ben hier thuis zojuist keihard uitgelachen in ieder geval…

Mij zul je alleen niet bij de AU zien want daar ben ik niet zo van.  😉  Maar misschien herken ik een aantal mensen als ik er ben. Ik denk dat het heel erg leuk gaat worden! Zin in!

   Handtekening   

‘Het lijkt hier net op Twin Peaks: naarmate het verhaal vordert blijkt iedereen om je heen gek te zijn geworden…’

  [ # 51 ] 21 November 2012 11:49 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  385
Geregistreerd  2012-11-01

veero0w - 16 October 2012 09:58 PM

Ik keek een paar dagen terug, of er nog kaarten waren voor de állerlaatste.. 1e rang was niet meer beschikbaar.. En nu ineens weer wel… Zouden ze kaarten Express achter houden? En elke keer weer een aantal in de verkoop gooien ?

Ik denk het wel. Ik heb net mn kaartje geboekt (1e rang), probeerde er eerst 2 te krijgen maar dat lukte niet. Toen dus eentje voor mezelf geboekt, net weer geprobeerd maar nu geeft hij bij See op 11 januari Wicked ‘niet meer beschikbaar’.
Dus ik denk dat ze zowel wat kaarten achterhouden en kaarten die geannuleerd zijn in de verkoop gooien. Prettig voor twijfelaars en draaikonten zoals ik. Ik zal vast niet het laatste kaartje te pakken hebben dus als mensen twijfelen moeten ze gewoon steeds even proberen.

1 ding: ik hoop nu echt Pamela te hebben als Akaber. En die kans zit erin dus dat vind ik wel heel erg grappig!

   Handtekening   

‘Het lijkt hier net op Twin Peaks: naarmate het verhaal vordert blijkt iedereen om je heen gek te zijn geworden…’

  [ # 52 ] 21 November 2012 06:42 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  28
Geregistreerd  2012-11-05

ga nu ook de laatste voorstelling:D
het nadeel is alleen wel dat ik gelijk vanuit school ernaartoe moet maar ben er dan wel eerder in scheveningen:) ben benieuwd of ik ook een aantal van jullie zal zien:)
zit wel helemaal in ring even rij 6 stoel 60;)
ben er in ieder geval wel bij:) en miss dat ik in december ook nog ene keertje ga als ik weet wnnr willemijn speelt:)

   Handtekening   

26-6 beauty and the beast
17-7 beauty and the beast

  [ # 53 ] 05 December 2012 07:45 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  28
Geregistreerd  2012-11-05

mijn laatste 2 uurtjes van school zijn al verzet dus kan nu al rond kwart voor 5 bij het circustheater zijn:)
heb er superveel zin in. ben benieuwd wie ik dan allemaal zal zien:)

   Handtekening   

26-6 beauty and the beast
17-7 beauty and the beast

  [ # 54 ] 02 January 2013 05:35 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  886
Geregistreerd  2012-07-24

Volgens mij zijn er veel fans die al ruim op tijd in Scheveningen zijn.
Heeft het zin/is het leuk om wat concreets af te spreken voor de show?

We kunnen met zijn allen bij de AU op de cast wachten, die komen toch rond 17.30/17.45 uur aan?
Of voor de zekerheid eerder, mocht Willemijn (en anderen) eerder met eigen vervoer komen.

[ Gewijzigd: 02 January 2013 07:48 PM by hannetje ]
   Handtekening   

En ook al vlieg ik solo, ik vlieg tenminste vrij!

  [ # 55 ] 02 January 2013 08:17 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  742
Geregistreerd  2005-02-18

Ja goed idee ! Ik heb besloten na mijn afspraak van 12.00 meteen door te rijden naar Scheveningen.. Ben er al rond 3 uur dus..

sowieso afspreken bij het circustheater lijkt mij ?!

   Handtekening   

Dans door de dag, dans door de avond. En is het verslavend geniet er dan van…

  [ # 56 ] 10 January 2013 02:55 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

ik heb ook net een kaartje gekocht
zit op rij 9 in de zaal stoel 11

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 57 ] 10 January 2013 07:04 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  30
Geregistreerd  2009-01-21

Ik ben er ook! Ring oneven, rij 7 stoel 33 (uit mijn hoofd). En ik heb me er toch zin in!

   Handtekening   

I’ll be more enthusiastic about encouraging thinking outside the box, when there’s evidence of any thinking going on inside it..

  [ # 58 ] 10 January 2013 08:18 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  742
Geregistreerd  2005-02-18

Ja !! leuk 😊 ik vind het ook erg gezellig dat we met zijn 3en samen rijden!! hopelijk vallen de files een beetje mee haha..

ik ben erg benieuwd naar de opkomst van alle fans.. al heb ik ook al gelezen dat er mensen zijn die morgen voor de 1e keer naar Wicked komen kijken.. ik denk dat die niet weten wat ze meemaken haha 😉

   Handtekening   

Dans door de dag, dans door de avond. En is het verslavend geniet er dan van…

  [ # 59 ] 10 January 2013 08:51 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

die weten echt niet wat ze meemaken

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 60 ] 10 January 2013 08:52 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  30
Geregistreerd  2009-01-21

veero0w - 10 January 2013 08:18 PM

Ja !! leuk 😊 ik vind het ook erg gezellig dat we met zijn 3en samen rijden!! hopelijk vallen de files een beetje mee haha..

ik ben erg benieuwd naar de opkomst van alle fans.. al heb ik ook al gelezen dat er mensen zijn die morgen voor de 1e keer naar Wicked komen kijken.. ik denk dat die niet weten wat ze meemaken haha 😉

Ja heel fijn dat we samen gaan.
Files maar goed in de gaten houden, maar ik ben positief! 😉

   Handtekening   

I’ll be more enthusiastic about encouraging thinking outside the box, when there’s evidence of any thinking going on inside it..

‹ First  < 2 3 4 5 > 
4 of 5