2 of 3 |  < 1 2 3 > 
De Musical Film Van Wicked
  [ # 16 ] 04 May 2014 05:00 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Vind hem qua uiterlijk wel redelijk in het Fiyero-plaatje passen… Maar heb geen idee hoe hij zingt.

Verder: Lea Michelle? Zij is op dit moment veel te commercieel naar mijn smaak… Maar hoe dan ook: ik denk dat ze sowieso voor een Amerikaanse gaan voor de twee hoofdrollen… Waardoor één persoon in het bijzonder jammer genoeg buiten de boot valt…  :ahhh:

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 17 ] 04 May 2014 05:08 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

In elk geval is het niet live en kan het 1000x over gedaan worden zodat het niet (helemaal) tenenkrommend hoeft te zijn 😛

Enne, ik denk helaas dat die ene persoon voor de film ook te oud bevonden zal worden…

[ Gewijzigd: 04 May 2014 05:11 PM by Madelonne ]
   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 18 ] 04 May 2014 05:32 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  941
Geregistreerd  2011-03-21

Op de premiere van If/Then een paar weken terug zei Stephen Schwartz het volgende:

“We’re starting to do some work on it. We’ve actually started gearing up on it a little bit.” Still, don’t buy your ticket to the premiere just yet. “I don’t know exactly how many years away it is,” admitted Schwartz, who’s currently pondering how faithful the movie should be to the beloved stage production. “What are we going to change?” he mused out loud. “What are we going to keep? How do you use a whole new language and medium to tell the story? [We can] really look at it again and say, ‘Oh, we can do this, and we’ve always wanted to do that and we couldn’t onstage, but we can in a movie.’ We’re actually having a blast.”

Dat vind ik toch jammer (aangenomen dat er inderdaad veel zal worden aangepast). Ik vind de stage-versie juist zo mooi. Anderzijds zijn er ook de nodige verbeterpunten aan het verhaal dus zou het ook wel eens heel interessant kunnen worden.

[ Gewijzigd: 04 May 2014 05:35 PM by 0 ]
  [ # 19 ] 04 May 2014 06:24 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik hoop dat ze in ieder geval wel trouw blijven aan de musical en niet ineens allerlei dingen uit het boek tevoorschijn toveren…

Madelonne - 04 May 2014 05:08 PM

Enne, ik denk helaas dat die ene persoon voor de film ook te oud bevonden zal worden…

Dat ook, maar leeftijd brengt ook een stuk ervaring en levenswijsheid met zich mee voor wat verdieping… Hoe dan ook: ik vind het niet jammer als Idina Menzel niet zal worden gecast als Elphaba, heb steeds het idee dat ze haar stem helemaal kapot gezongen heeft…

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 20 ] 04 May 2014 06:46 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  385
Geregistreerd  2012-11-01

@June: eens over de levenservaring en de verdieping, maar ik denk niet dat men hiervoor zal gaan. Het zal een Amerikaanse cast worden met idd namen als Styles die tickets verkopen. Ik hoef Willemijn net zo min in die rol te zien als Menzel, Kerry Ellis of één van de dames van Broadway. Laat ze er dan maar inderdaad iets heel nieuws van maken, wat Schwartz zegt in dat interview.  En als ze nog even wachten met casten dan is Lea Michelle ook te oud

.

   Handtekening   

‘Het lijkt hier net op Twin Peaks: naarmate het verhaal vordert blijkt iedereen om je heen gek te zijn geworden…’

  [ # 21 ] 04 May 2014 06:48 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

DvW1407 - 04 May 2014 05:32 PM

Dat vind ik toch jammer (aangenomen dat er inderdaad veel zal worden aangepast).

Waar komt die aanname dan vandaan? Volgens dat stukje is alles nog in een beginstadium en zijn er nog helemaal geen beslissingen genomen.

Ikzelf hoop dat ze het duistere van het boek terug in de film krijgen. Dat mis ik een beetje in de musical.

  [ # 22 ] 04 May 2014 07:11 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

hannetje - 04 May 2014 04:28 PM

Lees in ditzelfde verhaal dat Harry Styles (One Direction) bovenaan de lijst staat om Fiyero te worden. Zucht…. why?!
*bukt voor alle rotte tomaten van One Directioners*

*Gooit rotte tomaat*

Haha nee hoor. Zelfs deze diehard One Direction fan ziet wel in dat het misschien beter is om gewoon een echte acteur te casten. Hoewel, ik het persoonlijk geen probleem zou vinden om een Harry look-a-like als Fiyero te casten. Zo’n knappe jongen met van die mooie krullen en een Brits accent; zucht..Oké even terug naar de echte wereld. Het lijkt me sowieso erg onwaarschijnlijk dat Harry deze rol op zich neemt, want volgens mij hebben de jongens van One Direction ongeveer 1 day off van de band per 3 maanden. Dus ik denk niet dat hij hier tijd voor heeft.

  [ # 23 ] 04 May 2014 07:20 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Misschien dat Harry’s stem gebruikt gaat worden om de songs in te zingen?
Ervan uitgaand dat het een musicalverfilming blijft en er dus in gezongen word…

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 24 ] 04 May 2014 07:36 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  366
Geregistreerd  2010-02-17

Aaron Tveit lijkt me een top idee!

  [ # 25 ] 04 May 2014 08:58 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  483
Geregistreerd  2011-09-14

Geheel mee eens, eline3! Lijkt me zeker een goede keus! Vind hem erg goed! 😊

  [ # 26 ] 08 January 2015 05:26 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1251
Geregistreerd  2009-08-13


De verfilming van de populaire musical Wicked is in de maak. Dat bevestigt producer Marc Platt (Into the Woods) tegenover Filmdivider.

Al sinds 2012 waren er geruchten over de verfilming van de musical. “Hij is definitief in de maak, ja”, zegt Platt.  “Stephen Daldry zal de film regisseren en we hopen dat het in 2016 uitkomt.”

“Wel moeten we ontzettend ons best doen om ervoor te zorgen dat de verfilming ooit uitkomt. In ieder geval wordt er aan het script gewerkt. Maar laat ik een ding duidelijk maken: het duurde 27 jaar totdat Into the Woods verfilmd werd, en 30 jaar totdat Les Miserables op het witte doek verscheen.”

Door: NU.nl > http://www.nu.nl/film/3968857/musical-wicked-komt-witte-doek.html

  [ # 27 ] 10 January 2015 02:21 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  254
Geregistreerd  2010-04-04

Ben erg benieuwd wie hier uiteindelijk de hoofdrollen in gaan spelen?

Ligt Lea Michele te erg voor de hand om Elphaba te spelen? XD

  [ # 28 ] 10 January 2015 03:39 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  385
Geregistreerd  2012-11-01

Hier is al een topic over op het forum 😉


http://www.musicalworld.nl/forum/viewthread/15105/

   Handtekening   

‘Het lijkt hier net op Twin Peaks: naarmate het verhaal vordert blijkt iedereen om je heen gek te zijn geworden…’

  [ # 29 ] 16 June 2016 05:45 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Het gaat gebeuren! Wel nog even 3,5 jaar wachten.

http://www.broadway.com/buzz/185222/thank-goodness-wicked-movie-directed-by-stephen-daldry-sets-release-date/

  [ # 30 ] 16 June 2016 06:14 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  299
Geregistreerd  2011-05-02

Hopelijk maken ze er geen green screen gedrocht van zoals Oz The Great And Powerfull.

[ Gewijzigd: 17 June 2016 01:08 PM by Sjors.C ]
 < 1 2 3 > 
2 of 3