5 of 5 | ‹ First  < 3 4 5
The Normal Heart
  [ # 61 ] 29 September 2014 02:17 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  129
Geregistreerd  2009-05-27

Ook ik ben in Nijmegen gaan kijken. Ik was blij dat de zaal toch een stuk voller was dan eerder deze tour het geval leek te zijn, want wat verdient dit stuk een volle zaal! Ik had in eerste instantie de film gezien en was daar wel blij mee, want daardoor was het soms iets sneller duidelijk voor me welke scène op welke scène volgde. Sommige overgangen vond ik op het toneel iets minder geslaagd. Toch is het geen probleem als je het verhaal/de film niet kent, want een vriendin had uiteindelijk ook alles begrepen en wist niets van wat ze ging zien - behalve wat ik haar verteld had 😊
De overgangen zijn mijn enige kritiekpunt, want verder vond ik het stuk prachtig geregisseerd, de acteurs waren stuk voor stuk overtuigend en het verhaal… tja, wetende dat het verhaal geen complete fictie is, maakt dat het nog harder binnenkomt. Nogmaals, The Normal Heart verdient echt volle zalen!

  [ # 62 ] 07 October 2014 10:27 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  133
Geregistreerd  2011-02-20

Net terug van de voorstelling in Breda, het was in de kleine zaal, zat behoorlijk vol eigenlijk (niet uitverkocht).
Intense voorstelling, moet het nog even wat langer op me laten inwerken.

  [ # 63 ] 29 May 2020 11:23 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik herinner me dat ik destijds The Normal Heart ook live heb gezien en dat het indruk op me maakte, maar niet ZO erg als de filmversie uit 2014 zojuist.
Wauw, wauw, wauw… It bashed me few times in the face. Impressive!

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

‹ First  < 3 4 5
5 of 5