Stemmen op de Sister Factor van Sister act!
change_status
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  19
Geregistreerd  2014-02-25

Lieve allemaal,

Ik zit op dit moment bij de laatste 6 kandidaten die strijden voor een figurantenrol in Sister Act

Het is nu de bedoeling dat ik binnen een week de meeste stemmen behaal. Graag zou ik jullie dus willen vragen om op mij te stemmen, maar ook dit bericht even te delen of vrienden en familie persoonlijk te benaderen om te stemmen!

HOE MOET JE STEMMEN?

STAP 1: GA NAAR http://www.sisterfactor.nl
STAP 2: KLIK OP ‘DOE MEE’
STAP 3: STEM OP MIJ!

Alvast super bedankt voor jullie medewerking en ik hoop dat het lukt!!!

Xxxx

p.s. Als jullie nog goede promotietips hebben zijn die uiteraard van harte welkom!

  [ # 1 ] 25 February 2014 08:42 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  1
Geregistreerd  2014-02-25

Op dit moment zit ik bij de laatste 6 kanshebbers op de figurantenrol in de musical Sister Act

Het is de bedoeling dat ik binnen een week de meeste stemmen zie te krijgen! Wil jullie dan ook vragen om allemaal op mij te stemmen!!!

HOE MOET JE STEMMEN?

STAP 1: GA NAAR http://www.sisterfactor.nl
STAP 2: KLIK OP ‘DOE MEE’
STAP 3: En klik op het balkje stem voor mij naam Miranda Willems

Alvast super bedankt !!!!

  [ # 2 ] 25 February 2014 09:00 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Volgens mij is dit niet toegestaan op dit forum.. Toch?

  [ # 3 ] 25 February 2014 10:03 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  19
Geregistreerd  2014-02-25

Geen idee! Vandaar dat ik het in het ‘Off-topic’ gedeelte heb geplaatst, ik dacht dan doe ik waarschijnlijk niks fout.

  [ # 4 ] 01 March 2014 11:10 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  1
Geregistreerd  2014-03-01

Hallo allemaal,

Misschien dat jullie wel van de Sister Act wedstrijd hebben gehoord?
6 mensen maken nu kans om eenmaal in Sister Act te staan, en ik ben daar één van!! :D

Nu is het de bedoeling dat ik zoveel mogelijk stemmen moet verzamelen om a.s maandag om 12.00 uur te kunnen winnen!
Willen jullie mij helpen? Dit is echt een hele grote droom van mij, waarschijnlijk mijn grootste.
Maandag hoorde dat ik één van de winnaars was terwijl ik bezig was met mijn auditie’s voor de opleiding muziektheater… Dinsdag hoorde ik echter dat ik niet bij de laatste 100 zat om door te mogen dus dit wil ik nu EXTRA graag winnen!!

Je kan op mij stemmen via http://www.sisterfactor.nl > Doe mee/Stem> Stem Raquel van den berg
Jullie zouden me echt heeeeeel gelukkig maken :D
Als jullie dit misschien willen delen met familie/vrienden, graag want je kan maar 1x per facebook account stemmen!

Veel liefs Raquel

  [ # 5 ] 01 March 2014 11:36 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Ik weet niet hoe zinvol het is eerst lid te worden op een forum en dan als eerste post om stemmen te bedelen, Laten we die verzoeken dan maar hier in 1 topic verzamelen..