88 of 97 | ‹ First  < 86 87 88 89 90 >  Last ›
The Bodyguard - Beatrix Theater
  [ # 1306 ] 11 March 2017 11:41 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  160
Geregistreerd  2016-06-22

Haha dat heb ik wel gezien toen😂 Heb dat zelf ook eens meegemaakt met Mike, Hilarisch😂
Wij zaten op het hoekje. Gevaarlijke plek voor als de stalker komt. Wij kregen bijna voeten in ons gezicht😁😂

   Handtekening   

Musical & Friends are my life

  [ # 1307 ] 14 March 2017 04:21 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  361
Geregistreerd  2011-11-01

Ik zie overal trouwens dat Talita een soort kimono achtig jasje aanheeft over haar Queen of the Night jurkje. Is dit alleen backstage of ook op toneel het geval, want het zou beide kunnen als ik naar dat ding kijk.

  [ # 1308 ] 14 March 2017 04:35 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik denk dat ze dat backstage draagt om de kleding te beschermen en voor een beetje extra warmte. Ik kan me althans goed voorstellen dat dit pakje behoorlijk fris is zonder theaterlampen… 😉

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 1309 ] 26 March 2017 08:24 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  245
Geregistreerd  2013-06-17

Weet iemand wat er bij de matinee van vandaag aan de hand was tijdens het nummer one moment in time?
Lars en Bram renden namelijk snel backstage toen ze eigenlijk de trap af moesten lopen.
Lars is toen via de trap iemand van de techniek komen halen die met haast naar boven renden.
Tijdens het slotapplaus maakte Bram ook een gebaar naar boven in de zaal.

  [ # 1310 ] 27 March 2017 01:20 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  361
Geregistreerd  2011-11-01

5e rang is inmiddels ook bij The Bodyguard afgeschaft. De prijzen stijgen echter niet meer zoals bij The Lion King.

  [ # 1311 ] 04 April 2017 12:04 AM
Administrator
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  129
Geregistreerd  2011-01-17

Zal het te maken hebben met het feit dat de show over ruim drie maanden na bijna twee succesvolle jaren stopt? Of zorgde het voorzichtige voorjaarszonnetje voor een boost? Hoe dan ook ... De voorstelling op deze zondagmiddag 2 april vlamde en spetterde aan alle kanten, waarbij een zeer scherpe en gefocuste cast het publiek een energiek schouwspel presenteerde.

April Darby is deze middag de absolute ‘Queen of the Night’ in de rol van Rachel Marron. Ze overtuigt als liefhebbende moeder en zelfverzekerde zangeres, zowel op het podium als in de scènes daar buiten. En die zelfverzekerdheid wordt gevoed door een formidabele zangprestatie: smaakvol en vol vuur! Haar spel- en zangenergie zijn van een ongekend hoog niveau, een niveau dat Romy Monteiro simpelweg niet weet te halen. De enige reden waarom Roy Kullick geen first cast is, moet haast wel zijn omdat ‘ie niet bekend genoeg is. Hij zet de rol van Frank Farmer namelijk uitstekend neer. Roy speelt prettig ontspannen en dat maakt ‘m toegankelijk, charmant en sympathiek. In de rol van Nicki Marron zien we de ervaren Nurlaila Karim die ook in deze rol absoluut levert. Ze speelt de rol gedecideerd en pittig, wat haar vastberadenheid in haar zoektocht - deels voortgedreven door jaloezie ten opzichte van Rachel - naar geluk en erkenning geloofwaardig maakt. Het vocale spierballenmateriaal in deze voorstelling is zonder twijfel aan Nurlaila toevertrouwd. Van een heerlijke bluesy ‘Saving all my love for you’ met fenomenaal sterke uithalen tot een emotioneel beladen ‘All at once’, Nurlaila is ook gezien het zangmateriaal volledig op haar plek. Voor de laatste drie maanden zijn er nog een paar nieuwe Fletchers aangenomen, waarvan Zaki Tuinhart er één is en die kleine etter draagt de scenes waarin hij op is doodleuk. Uitdagend en vol eigen humor, waarbij hij ook nog eens over impressive breakdance-moves blijkt te beschikken.

Een voorstelling als deze kan niet zonder comic relief/flat character en Patrick Martens vervult deze functie in zijn rol als Sy Spector met verve. Hij is treffend in z’n mimiek en lichaamstaal, secuur in z’n komische intonatie, weet z’n hysterie te doseren en dat maakt dat ‘ie menselijk blijft. Mike Ho Sam Sooi is cool en heeft swag als Bill Devaney, maar mist daardoor wel de urgente vaderlijke zorgzaamheid. In de rol van stalker dit keer Daniël Vissers. Daniël mist het noodzakelijke imposante om echt angstaanjagend te zijn en blend teveel met het ensemble. Hij is bij vlagen creepy, maar mist het absolute en intrigerende enge van Bram. Als Tony Scibelli is ook deze voorstelling Paul Donkers op. Hij heeft de rol volledig eigen gemaakt en maakt van Tony een wat verstrooide, ervaren beveiliger met een hart van goud. De rol van Ray Court is in goede handen bij Lars van Sermond: nerderig, wat wereldvreemd en gortdroog. Erg fijne performance.

Een show als deze valt of staat met de energie van de cast en wat is het dan fijn om een voorstelling te zien waarbij iedereen scherp is en op de toppen van zijn of haar kunnen presteert. The Bodyguard zoals deze hoort te zijn!

   Handtekening   

Geniet van elk moment, want er is zoveel te beleven!

  [ # 1312 ] 14 April 2017 09:22 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Miro Kloosterman komt terug als Frank Farmer, vanaf aanstaande zondag.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 1313 ] 15 April 2017 12:36 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  41
Geregistreerd  2017-02-25

Gisteravond weer bij de show geweest en wat was April weer geweldig!! Wat een kwaliteit levert die vrouw! Niet normaal! Echt mijn favoriete Rachel. Helemaal terecht dat zij drie keer tijdens I Will Always Love You een daverend applaus kreeg!
De rest van de cast en het ensemble waren ook weer helemaal on fire. Je voelde de energie in de zaal.


Iemand enig idee of er een dvd uit gaat komen van The Bodyguard? I hope so! En dan het liefst een dubbel dvd: één met April en Dave, en één met Romy en Mark :D

  [ # 1314 ] 15 April 2017 02:11 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Die komt er niet:)

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 1315 ] 22 April 2017 01:59 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

Niet meer van toepassing

[ Gewijzigd: 22 April 2017 02:43 PM by AfterForever ]
  [ # 1316 ] 04 June 2017 06:50 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  100
Geregistreerd  2010-11-14

Vanmiddag genoten. April was geweldig! Wat ik me nog afvroeg is of iemand weet wat twee, wat oudere (leek), mensen op het podium deden in de karaokebar scène. Er stonden duidelijk twee mensen die niet bij de cast horen op toneel maar zeiden verder ook niks. Gewonnen prijs? Tv-programma? Iets anders? Of is dat altijd zo?

   Handtekening   

http://Www.simonekleinsmafansite.nl
De officiële Simone Kleinsma fansite!

  [ # 1317 ] 04 June 2017 07:14 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  245
Geregistreerd  2013-06-17

Wat leuk om te horen dat je genoten hebt. Deze 2 mensen zijn altijd in de karaokebar het eerste stuk aanwezig.

  [ # 1318 ] 04 June 2017 08:37 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Zijn mensen uit de band:)

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 1319 ] 07 June 2017 05:40 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  100
Geregistreerd  2010-11-14

Bedankt voor jullie reactie. Moet zeggen dat ik het jammer vind van de show. Het viel me echt in negatieve zin om. Maar er zullen ook vast veel mensen zijn die het niet hebben gezien…

   Handtekening   

http://Www.simonekleinsmafansite.nl
De officiële Simone Kleinsma fansite!

  [ # 1320 ] 07 June 2017 07:22 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  361
Geregistreerd  2011-11-01

Wat is er negatief aan dan? Ze staan tegen de bar bijna helemaal achteraan het podium aangeplakt en hebben geen tekst, dus ze kunnen in mijn ogen niet zoveel fout doen.

‹ First  < 86 87 88 89 90 >  Last ›
88 of 97
‹‹ De Kleine Kapiteon      Nachtgasten ››