2 of 3 |  < 1 2 3 > 
Kinky Boots London
  [ # 16 ] 20 September 2015 09:00 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

😊 haha, dat mag! welke rare twist bedoel je precies?

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 17 ] 30 January 2016 12:59 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  789
Geregistreerd  2010-06-30

Is het podium van het Adelphi Theatre hoog? Want via ‘Get Into London Theatre’ kan ik voor £40 tickets reserveren, maar dan zou ik op stoel B10 zitten. Is dit te dicht? Ga ik last van mijn nek krijgen? En is deze plaats £40 waard?
Btw: Ik ben 1m78 😊

[ Gewijzigd: 30 January 2016 01:05 PM by jonahke ]
  [ # 18 ] 30 January 2016 01:32 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Ik heb daar in 2012 Sweeney Todd gezien, en volgens mij valt het wel mee. Ik ben 1m80 en ik kon alles goed zien (vanaf rij D).

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 19 ] 31 January 2016 02:32 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Nee valt wel mee. Ik zat laatst op de eerste rij en ik ben vet klein, maar kon bijna alles zien.
Alleen de stiletto’s van de Angels/ voeten in general kon ik niet zien, maar ik miste verder niets.

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 20 ] 29 February 2016 06:27 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  211
Geregistreerd  2008-12-05

wat vinden jullie van deze musical is het waard om volle pond bij TKTS?

  [ # 21 ] 01 March 2016 08:50 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Ik vind ‘t ‘t waard, maar zou eerst even verder kijken.
TodayTix (code AKSWT krijg je 10 pond extra korting) heeft leuke dealtjes en een dagelijkse loterij.
En als je naar de kassa gaat op de dag zelf krijg je best vaak voor veel minder geld een goede plek.

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 22 ] 28 March 2016 04:02 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  273
Geregistreerd  2011-03-12

Afgelopen donderdag de show gezien en ontzettend genoten!
Het publiek was super enthousiast.

In de cast een sterke Killian Donnelly als Charlie en bewonderenswaardige Marcus Collins (Matt Henry had vakantie) als Lola zetten hun rollen met verve neer en ook de rest van de cast maakt er een feestje van.

De musical heeft een vrij eenvoudig verhaal en geweldige feel good music en vooral de drag queens stelen de show, echt chapeau wat die in de show presteren.
Er zijn heel wat grappige, maar best ook een aantal emotionele momenten zoals Lola’s solo naar het einde van de voorstelling.

Lang geleden dat ik nog zo een goede show had gezien!

  [ # 23 ] 07 June 2017 01:40 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  83
Geregistreerd  2013-12-27

Ik wil graag volgende week woensdag dayseats proberen. Iemand ervaring mee? Ze spelen dan een middag en een avond show. De kassa gaat om half 11 open. Hoe laat zou ik er dan moeten staan?

  [ # 24 ] 07 June 2017 01:54 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Volgens mij is het geen vakantie in de UK, dus dan denk ik dat 8 uur, half 9 vroeg genoeg zou moeten zijn.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 25 ] 10 June 2017 08:27 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Ik heb geen idee hoe populair the show is, maar volgens mij is hij bijna nooit uitverkocht. Vooral een woensdag lijkt me ok. Half 9 lijkt me erg vroeg, maar je kan anders in de buurt lekker een ontbijtje pakken als er niemand staat 😊

Edit: Zelfs op een zaterdag 40% korting bij TKTS.

  [ # 26 ] 13 June 2017 11:56 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Ik kom a.s. zaterdagochtend aan in Londen en kan in het gunstigste geval pas rond 10u bij het theater of TKTS zijn, maar wil voor Kinky Boots toch proberen zo een kaartje te scoren. Ik snap dat het met last minute tickets nogal hit & miss is, maar kan iemand inschatten bij welke van de twee ik het het beste kan proberen?

  [ # 27 ] 13 June 2017 01:56 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Misschien ook de TodayTix lottery proberen. Box office kun je proberen, de kassa gaat om 10u open maar pas vanaf 10:30u worden dayseats verkocht.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 28 ] 13 June 2017 02:34 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Tpdaytix heeft indd een loterij, en ook leuke aanbiedingen soms voor Kinky. Mocht je via TodayTix kopen, met code AKSWT krijg £10 extra korting

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 29 ] 17 June 2017 05:09 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  83
Geregistreerd  2013-12-27

Afgelopen woensdag totaal niet druk bij Kinky. Ik was er rond 09.50 uur en er stonden 9 mensen voor mij. Aangezien er een middag en avondshow was, waren er dus nog genoeg plekken.

  [ # 30 ] 23 April 2018 09:35 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Nieuwe cast aangekondigd, en wat een leuke bezetting van de hoofdrollen!

New casting has been announced for the West End production of Cyndi Lauper and Harvey Fierstein’s Kinky Boots.

Oliver Tompsett (Guys and Dolls, We Will Rock You) will join the cast as Charlie Price, with Natalie McQueen (Wonderland, Wicked) taking over the role of Lauren.

David Hunter and Verity Rushworth will play their final performances as Charlie and Lauren on Saturday 2 June, with Tompsett and McQueen joining the show from Monday 4 June 2018.

Sean Needham (Mamma Mia!, Wicked) and Antony Reed (Annie, Mamma Mia!) step up from the ensemble to play Don and George, joining other continuing cast members Simon-Anthony Rhoden (Lola) and Cordelia Farnworth (Nicola).

Also joining the cast are Abbey Addams, Jak Allen-Anderson, Louis Clarke-Clare, Daniel Downing, David Haydn, Graham Kent, Christopher Parkinson, Hannah Price, Anna Stolli and Olivia Winterflood.

The West End cast is completed by Jed Berry, Momar Diagne, Jemal Felix, Jordan Fox, Rossie Glossop, Robert Grose, Keith Higham, Ben Jennings, Robert Jones, Suzie McAdam, Emma Odell, Jon Reynolds and Tom Scanlon.

Based on the hit 2005 film with a screenplay by Tim Firth, the musical garnered positive reviews when it first opened at the Adelphi Theatre. It has music and lyrics by Lauper and a book by Fierstein.

The play tells the story of Charlie Price, who inherits a suffering shoe factory. Following a meeting with drag queen Lola, Price starts embracing a more flamboyant business model.

First opening on Broadway in 2012, with direction and choreography by Jerry Mitchell. It earned 13 Tony Award nominations, winning six including Best Musical and Best Score. In 2016 it went on to win three Olivier Awards following its West End premiere.

The production has also announced an extension and is now booking until Saturday 5 January 2019.

 < 1 2 3 > 
2 of 3