2 of 6 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Op de koffie bij…
  [ # 16 ] 05 June 2015 06:41 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

June - 05 June 2015 02:31 PM

Show&Events; (die ook de comcerten van Willemijn in Delamar produceert) meldt net dat Freek en Celinde op 10 juli in Delamar een concert geven. De kaartverkoop is nog niet open. Het concert in Delamar wordt anders qua inhoud en heeft een grotere bezetting…

Inmiddels is de kaartverkoop wel geopend: https://delamar.nl/voorstellingen/freek-bartels-celinde-schoenmaker/?perf=5854698

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 17 ] 25 October 2015 12:57 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Mensen die vandaag naar het eerste concert zijn gegaan en een reactie willen geven? 😊

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 18 ] 25 October 2015 05:04 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2010-03-28

June - 25 October 2015 12:57 PM

Mensen die vandaag naar het eerste concert zijn gegaan en een reactie willen geven? 😊

Ik heb zelden zo’n leuke zondag ochtend gehad 😉
Heerlijke setting, beide erg leuke, ontroerende en mooie nummers gezongen. Hier en daar wat afwisseling tussen musical en andere nummers. Er hing een ontspannen en gezellige sfeer en ik heb erg om ze moeten lachen. Ze gaven aan dat ze hun praatjes niet hadden ingestudeerd en dit was te merken (in positieve zin!). Ik vond ze hierdoor beide lekker spontaan.

Deel van de bezoekers zat in de zaal (eerste 5 rijen) en de rest op het podium rondom René en Carolina. Voor beide kanten was dat denk ik even wennen, maar het gaf wel echt het ‘op de koffie idee’ .

Beetje jammer vond ik wel dat de diversiteit van de nummers van Carolina minimaal was. Ook zongen ze maar weinig samen. Wellicht lag dit aan de beschikbare tijd (5kwartier). Het vloog voorbij!

Ik ben hierdoor enorm nieuwsgierig geworden naar de versie met Freek en Celinde.

   Handtekening   

We Zijn Dwaas, Maar We Spelen Het Spel, De Een Verliest, Een Ander Wint. De Beloning Is Hemel Of Hel, Grijp Je Kans, We Spelen Blind… ♥

  [ # 19 ] 26 October 2015 04:18 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  591
Geregistreerd  2008-04-14

het was écht super leuk, ik vind dit toch echt de krenten in de pap hoor. Was al weer voorbij dat ik er erg in had, dat zegt ook genoeg denkt.zeer benieuwd naar de volgende koffies.

   Handtekening   

It´s magic

  [ # 20 ] 30 October 2015 01:35 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Het concert op 20 maart zal worden gedaan door Maaike Widdershoven en Jon van Eerd.

  [ # 21 ] 30 October 2015 03:47 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Oei. Ik had iets heel spectaculairs verwacht omdat ze er zo lang mee hebben gewacht om het bekend te maken… Spectaculair vind ik dit niet klinken. Enfin, we zullen zien. Ik kijk vooral uit naar Freek en Celinde, hun concert in Delamar was erg leuk.

Dat concert was stiekem ook mijn maatstaf voor het concert van afgelopen weekend. Ik vond het “aardig”. Carolina en René zongen goed - Carolina inderdaad wat minder gevarieerd repertoire, ze hadden inderdaad best wat meer samen kunnen zingen en het “allemaaal!!!” hoeft van mij ook niet zo nodig (neem dat wat achtergrondzangers mee). Hun interactie was ook leuk.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 22 ] 31 October 2015 02:25 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2010-03-28

June - 30 October 2015 03:47 PM

Oei. Ik had iets heel spectaculairs verwacht omdat ze er zo lang mee hebben gewacht om het bekend te maken… Spectaculair vind ik dit niet klinken. Enfin, we zullen zien. Ik kijk vooral uit naar Freek en Celinde, hun concert in Delamar was erg leuk.

Dat concert was stiekem ook mijn maatstaf voor het concert van afgelopen weekend. Ik vond het “aardig”. Carolina en René zongen goed - Carolina inderdaad wat minder gevarieerd repertoire, ze hadden inderdaad best wat meer samen kunnen zingen en het “allemaaal!!!” hoeft van mij ook niet zo nodig (neem dat wat achtergrondzangers mee). Hun interactie was ook leuk.

Dat ‘allemaal’ was inderdaad niet top! Zeker niet omdat achter mij een dame zat die graag wilde laten horen dat ze erg goed kon zingen. Bij het moeten meeklappen en meezingen moet ik altijd denken aan Willem Nijholt. Die gaf hier altijd erg geinig commentaar op tijdens de ‘opzoeknaar’ shows.

   Handtekening   

We Zijn Dwaas, Maar We Spelen Het Spel, De Een Verliest, Een Ander Wint. De Beloning Is Hemel Of Hel, Grijp Je Kans, We Spelen Blind… ♥

  [ # 23 ] 10 January 2016 02:08 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Vanmiddag was het concert met Freek en Celinde… Match made in heaven en ze zingen fantastisch. Qua nummers was het redelijk hetzelfde als in Delamar, maar de sfeer was een stuk knusser. Ik ben voor dat Freek en Celinde gewoon twee keer per jaar zo’n concertje doen. 😁

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 24 ] 10 January 2016 02:54 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Het was fantastisch. Vocaal natuurlijk weggeblazen, en na afloop liepen ze nog ruim
Een uur in de foyer om iedereen te woord te kunnen staan.
Qua nummers redelijk hetzelfde als hun concert afgelopen juli in delamar, alleen zong Celinde nu wishing you were somehow here again ook.

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 25 ] 10 January 2016 06:48 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  591
Geregistreerd  2008-04-14

ja het was werkelijk grandioos, dit mag wat mij betreft nog vaak herhaald worden, ook met andere musicalsterren.

   Handtekening   

It´s magic

  [ # 26 ] 18 January 2016 06:20 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  113
Geregistreerd  2010-10-23

Prachtig was het, wat kunnen die mensen toch zingen, geweldig!

Celinde en Freek waren vandaag in Heerlen en openden met een nummer dat me van top tot teen kippenvel bezorgde. Ik had het nummer nog nooit gehoord, het was een nummer uit Ghost en ook nog eens heerlijk in het Nederlands. Laat die musical alvast maar komen, dat uitstellen heeft lang genoeg geduurd nu!

Het enige dat ik een beetje jammer vind, is dat er zo “weinig” musicalnummers gezongen werden. Dat deden René en Carolina beter 😉 Daar komt het gros toch voor lijkt me, maar dat kan ook aan mij liggen. Desalniettemin was het een heel goed en mooi concert!

Een ander nummer “I’d give it all for you” uit Songs for a New World vond ik ook prachtig, prachtig!

En ik vond het best bijzonder zo op een maandagmiddag naar zo’n concert te gaan. Het is misschien even gedoe met vrij vragen van je werk ofzo, maar het is wel weer eens wat anders en dat is leuk 😊

  [ # 27 ] 20 March 2016 04:15 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Vanochtend Jon en Maaike gezien. Ik ben geen fan van Jon, maar zowel grappige als serieuze nummers/stukken kan hij prima aan. Ik vond dat hij oprecht en goed voorbereid overkwam, een gevoel dat ik bij Maaike niet had. Werd een beetje zenuwachtig van haar en haar stem kleurde niet mooi met die van Jon. Misschien liggen andere stemfuncties dan het klassieke haar niet, maar dan is het repertoire dat ze brachten niet helemaal goed uitgekozen. Sowieso vond ik het repertoire niet heel sterk.

Ik hoop trouwens wel dat Chassé ook komend seizoen zulke concertjes gaat programmeren, en misschien ook wat soloconcerten zoals Delamar doet?

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 28 ] 20 March 2016 05:44 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  591
Geregistreerd  2008-04-14

ik hoop zeker op een vervolg volgend jaar. Helaas vond ik vandaag de song keuze niet geheel naar mijn smaak.

   Handtekening   

It´s magic

  [ # 29 ] 21 March 2016 10:24 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Wat zongen ze? 😊

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 30 ] 21 March 2016 07:04 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  591
Geregistreerd  2008-04-14

ja Annemiek. ik weet niet zo goed ik kende 75% van d liedjes niet. Alles was in ieder geval Nederlandstalig vooral nummers die Arjan of vertaald had of die hij mooi vond.Vandaar dat ik al zeg niet mijn smaak.

   Handtekening   

It´s magic

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 6