1 of 2 |  1 2 > 
Guys and Dolls op West End
change_status
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Off-topic maar schijnbaar is de Chichester productie van ‘Guys & Dolls’ de opvolger van ‘Gypsy’ in het Savoy.

De geruchten waren er al en inmiddels is bevestigd dat de Chichester productie van ‘Guys & Dolls’ als onderdeel van een nieuwe tour voor een periode van 12 weken te zien zal zijn in het Savoy Theatre. De musical begint aan de previews op 10 december en de première is op 6 januari 2016.

De volledige cast moet nog worden bekend gemaakt maar duidelijk is dat zowel Sophie Thompson als Jamie Parker hun rollen van Miss Adelaide en Sky Masterson hernemen.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 1 ] 18 September 2015 09:52 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

http://www.westendframe.com/2015/09/further-casting-announced-for-guys-dolls.html Casting bekend gemaakt.
Erg benieuwd! maar hoop ook dat er van Gypsy een dvd komt nu ze echt het Savoy gaan verlaten.

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 2 ] 18 September 2015 10:00 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ik had al geboekt. Tja Jamie Parker ...

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 3 ] 18 September 2015 10:01 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Heb hem tien jaar geleden gezien met Ewan McGregor en Jane Krakowski. Erg leuke voorstelling.

  [ # 4 ] 18 September 2015 10:15 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ja heb ook mooie herinneringen aan de Donmar versie in het Piccadilly Theatre al was toen McGregor al weg. Volgens mij speelde Adam Cooper toen de rol van Sky.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 5 ] 21 January 2016 05:08 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

‘Guys And Dolls’ maakt vanaf 19 maart een transfer van het Savoy Theatre naar het Phoenix Theatre. De geplande Britse tournee gaat vanaf 16 maart verder met een nieuwe cast.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 6 ] 21 January 2016 06:36 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Fijn nieuws. Zag net dat de GILT-aanbieding op de dagen dat ik kan niet meer beschikbaar is. Alleen 2 kaarten, of 0). Dan zet ik deze voorstelling nog niet vast voor mijn aankomende tripje.

Staat er al iets op de rol voor ná Guys and Dolls (en is er dus een mogelijke einddatum)?

  [ # 7 ] 22 January 2016 10:10 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Funny Girl gaat naar ‘t Savoy, maar wellicht krijgt Guys and Dolls nog wel een transfer. Phoenix staat binnenkort leeg..

Oh edit: Het gaat inderdaad naar het Phoenix. http://www.westendframe.com/2016/01/guys-and-dolls-transferring-to-phoenix.html

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 8 ] 22 January 2016 11:42 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Jeroen - 21 January 2016 06:36 PM

Staat er al iets op de rol voor ná Guys and Dolls (en is er dus een mogelijke einddatum)?

Boekingsperiode loopt nu tot en met 30 oktober 2016. En er is met de verhuizing naar het Phoenix ook een matinee op de zondag en dinsdag om 14.30u toegevoegd. De cast wordt nog bekend gemaakt.

[ Gewijzigd: 22 January 2016 11:56 AM by Theo ]
   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 9 ] 22 January 2016 12:14 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Ik begin toch wel nieuwsgierig te raken naar deze voorstelling. Helaas doen ze niet aan Day Seats..
Op getintolondontheatre.co.uk zijn er net voor de dagen dat ik er ben (begin februari) geen kaarten meer.
Iemand nog kortingsacties ergens anders gevonden?

  [ # 10 ] 16 February 2016 10:38 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Leuke namen voor de nieuwe cast van ‘Guys & Dolls’ in het Phoenix Theatre. Samantha Spiro als Miss Adelaide, Richard Kind als Nathan Detroit en Oliver Tompsett als Sky Masterson. Siubhan Harrison blijft als Sarah Brown

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 11 ] 26 February 2016 09:04 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Ik zag gisteren deze voorstelling en ben echt verrast!

Van te voren had ik niet echt verwachtingen, ik kende het verhaal niet goed genoeg, ook qua cast wist ik niet veel, ik had een £15 ticket gekocht via time-out onder het mom van ‘we zien wel’.
Bij de boxoffice kwam ik er om 19.15 achter dat ik een ticket voor 2.30 had gekocht… AAAARGH, foutje. Maar echt hulde aan de boxoffice want voor £20 meer werd ik op een premium seat (a £90) neergezet.
Duurder dan verwacht, maar worth it!

Heerlijke ensemblenummers zoals Luck be a lady en de havana scene. Qua dans was het niveau zo ongelofelijk hoog. Ik heb net op weg naar werk mijn gedachten laten gaan over een Nederlandse cast en zou het qua mannenensemble dan echt niet zo 1,2,3 weten welke Nederlandse mannen zo kunnen dansen.

Het verhaal is niet zo spannend, soms een beetje ‘flat’ en zelfs tegen het langdradige aan, maar er zitten mooie oneliners in die de zaal af en toe goed laten lachen. Cast vond ik prima in orde, als ik dan iets negatiefs moet zeggen was het de rol van de generaal die voor mij niet echt veel toevoegde, maar wel als meer dan een kleine bijrol werd neergezet.

Ik kende Jamie Parker niet echt, maar god wat een fijne stem heeft die man. Sophie Thompson was fantastisch en had een hele leuke ‘chemistry’ met David Haig. Aan Siubhan Harrison moest ik even wennen, maar uiteindelijk heeft ze me toch wel overtuigd.

De aangekondigde tour cast (voornamelijk Louise Dearman en Richard Fleeshman) zie ik helemaal voor me in de rollen van Miss Adelaide en Sky.
Een iets duurder uitgevallen avondje dan gepland, maar ik heb echt een leuke show gezien! Niet het beste wat er speelt, er zijn zat dingen die beter kunnen maar ik kwam met een grote glimlach op mijn gezicht uit het theater

[ Gewijzigd: 26 February 2016 09:09 AM by Anniek ]
   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 12 ] 26 February 2016 01:11 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  789
Geregistreerd  2010-06-30

Ik had ergens gelezen dat BBC ook van plan was om deze voorstelling net zoals Gypsy te filmen, weet iemand hier meer over?

  [ # 13 ] 26 February 2016 01:29 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Playbill zei dat er rumors waren, de BBC zei daarop dat er geen plannen waren om het te filmen, maar op de ATG site staan wel twee voorstellingen met bijschrift dat er gefilmd gaat worden.
Dus of ze filmen het voor het archief of uiteindelijk wordt het toch uitgezonden.. Logisch dat ze nu willen voorkomen dat iedereen thuis blijft en het via de bbc ziet, met een transfer en tour in het vooruitzicht.

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 14 ] 24 May 2016 06:34 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Rebel Wilson gaat komende zomer de rol van Miss Adelaide spelen in het Phoenix Theatre. Ze is in de rol te zien van 28 juni tot en met 21 augustus.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 15 ] 24 May 2016 09:07 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Mijn eerste reactie; HOE DAN?
ik heb Sophie Thompson en Samantha Spiro beide gezien nu en zie gewoon niet hoe Rebel Wilson een soortgelijke rol gaat neerzetten. Maar een ding zeker; dit is een hele bizarre casting.
Ik ben mega benieuwd, want denk zeker dat ze het kan, hetzij compleet anders dan haar voorgangers. Ben wel bang dat ze gewoon te jong is om geloofwaardig naast Nathan te staan, maar wie weet wat grime kan doen.

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

 1 2 > 
1 of 2